کت زنانه

روش های فوق العاده برای شیک پوش شدن با کت چرمی زنانه

کت چرمی زنانه

کت های چرم طرفداران زیادی در میان خانم ها دارند و معمولا خانم های شیک پوش در فصل های سرد سال از کت های چرمی در استایل خود استفاده می کنند خانم هایی که استایل کژوال (نیمه رسمی) دارند باید در کمد لباس هایشان حداقل یک کت چرمی داشته باشند.

تنوع رنگ و مدل در کت های چرمی زنانه بیشتر از کت های مردانه است اگر به دنبال روش هایی برای ست کردن کت چرمی زنانه با سایر لباس هایتان هستید با ما همراه باشید در این مقاله ایده های جالبی در مورد ست کردن کت های چرمی گفته می شود. کت های چرمی زنانه را به راحتی می توان با دامن های پشمی راه راه و یا چهارخانه ست کرد در این استایل از بافت های یقه اسکی به رنگ های خاکستری ، مشکی ، سبز زیتونی استفاده کنید برای این استایل بهتر است از جوراب شلواری و بوت بلند استفاده کنید.

همچنین می توان با استفاده از کت های چرمی و مانتوهای بلند و نیم بوت و جوراب شلواری یک استایل شیک و منحصر به فرد ساخت. در فصل پاییز می توان کت های چرم را با شلوار جین و تیشرت و کفش های پاشنه بلند ست کرد.

 

کت چرمی زنانه

کت های چرمی رنگی زنانه بسیار زیبا هستند و می توان با آنها استایل های بسیار زیبایی ساخت این کت ها برای استایل هنری بسیار مناسب هستند و با دامن ها و تیشرت های گلدار به خوبی ست می شوند در این استایل می توان از بوت و یا کفش پاشنه بلند استفاده کرد.

برای داشتن یک استایل بسیار اسپرت می توانید کت های چرم را با تیشرت و جوراب شلواری های رنگی و دامن کوتاه ست کنید در این استایل از کفش های اسپرت استفاده کنید. در هنگام استفاده از کت های چرمی از اکسسوری های زیبا نیز غافل نشوید و حتما در استایل خود از آنها استفاده کنید کت های چرمی را می توان با اکسسوری هایی مانند شال و کلاه های بافتنی و یا چهار خانه و دستکش های چرمی و یا بافتنی ست کرد.

برای درست کردن یک استایل خفن همراه با کت های چرمی از گردنبند های زنجیری بلند و گوشواره های دایره ای بزرگ استفاده کنید، در هنگام خرید کت های چرمی رنگ هایی را انتخاب کنید که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شوند به طور مثال کت های چرم عسلی، مشکی و قهوه ای تیره به راحتی با سایر رنگ ها ست می شوند.

کت چرمی زنانه

کت چرمی زنانه با کیفیت را چگونه می توان خریداری کرد؟

کت های چرمی هر اندازه که کیفیت بالاتر و دوخت تمیزتری داشته باشند استایل شما را شیک تر و زیباتر جلوه می دهند پس تا حد امکان سعی کنید از کت چرمی با کیفیت استفاده کنید. کت های چرمی از چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می شوند کت های چرم مصنوعی دوام کمتری نسبت به کت های چرم اصل دارند و زود پوسته ، پوسته می شوند پس اگر قصد خرید کت چرمی دارید، کت چرم طبیعی خریداری کنید؛ زیرا این کت ها مقرون به صرفه هستند و ماندگاری زیادی دارند اما اگر قصد خرید کت چرم مصنوعی دارید هنگام خرید به بافت چرم آن دقت کنید و کتی را که بافت محکمی دارد انتخاب کنید زیرا این کت ها ماندگاری بیشتری دارند. کت های چرمی معمولا آستردار هستند آستر سبب حفظ گرما، و خوش فرم تر جلوه دادن کت چرمی می شود معمولا جنس آسترها خزدار و یا ابریشم و یا پلی استر می باشد.

مشاهده محصولات چرم کروکو

کت چرمی زنانه

 

نگهداری از کت های چرم اصل بسیار مهم می باشد زیرا اگر به درستی از این کت ها نگهداری نشود سطح آنها پوسته پوسته می شود پس حتما سطح این کت ها را مرطوب نگه دارید برای مرطوب نگه داشتن سطح کت چرمی از دستمال آغشته به آب و یا از واکس چرمی استفاده کنید. قیمت کت های چرم طبیعی گرانتر از کت های چرم مصنوعی می باشد زیرا این کت ها از کیفیت بالاتری برخوردارند. جهت اصلاع دقیق از قیمت کت های چرمی و همچنین خرید کت چرمی با کیفیت به سایت های فروش لباس های چرمی مراجعه کنید در این سایت ها به راحتی می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

عکس های بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *