فرصت های شغلی استخدام در چرم کروکو

لطفا رزومه خود را از طریق فرم زیر ارسال بفرمائید

موقعیت های شغلی کروکو

مدیر شعبه

شرح موقعیت شغلی

آشنایی با اصول رهبری, مدیریت و سازماندهی فروشگاه
فعال در حوزه پوشاک و برند
توانایی در آموزش, مدیریت, برنامه ریزی و مذاکره با کارکنان
داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط
روابط عمومی بالا, فن بیان قوی و توانایی بازاریابی و فروش
دارای روحیه تیمی, منظم و مسئولیت پذیر
قابلیت انجام چند کار در محیط پویا و اولویت بندی به طور موثر
دردسترس بودن در تمام روز از جمله شب و تعطیلات آخر هفته
قابلیت بکارگیری ابتکارعمل خود و قبول مسئولیت

توصیف شغل:

مدیر فروشگاه مسئول هماهنگی و سازماندهی روزانه امور فروشگاه و تیم فروش بر اساس ارزش ها، استانداردها و قوانین برند می باشد. به منظور دستیابی به اهداف فروش مشخص شده، مدیر باید استراتژی های تبلیغات و چیدمان فروشگاه را همراه با تیم خود به درستی پیاده سازی نماید. مدیر فروشگاه باید همچنین به عنوان یک الگوی حرفه ای در امور فروش نقش فعالی را ایفا نماید. اطمینان از ظاهر مرتب و تمیز فروشگاه نیز از مسئولیت های مهم مدیر فروشگاه می باشد.

مدیریت پرسنل:

مدیر فروشگاه مسئولیت مدیریت، هدایت و ایجاد انگیزه در تیم خود را داراست و باید به عنوان یک الگوی رفتار حرفه ای برای آنها در تمام زمینه ها باشد. تشویق و ارائه آموزش بیشتر برای هر یک از کارکنان به منظور باز کردن مسیر آنها در جهت توسعه و پیشرفت بخشی از وظایف روزانه مدیر میباشد. مدیر فروشگاه نقطه ارجاع در تمام امور برای کارکنان خود و مسئول توسعه و بهبود روحیه تیم در فروشگاه می باشد. همچنین دائما در جهت ایجاد یک محیط کاری مثبت و ایمن برای پرسنل تلاش خواهد کرد.

مسئولیت های اجرائی:

اجرای فرآیندهای اداری و دستورالعمل های داخل فروشگاه مانند:

گزارش پول نقد / سپرده های بانکی
خرید تجهیزات
برنامه‌ریزی زمان بندی پرسنل
برنامه ریزی روزانه / کتاب کار پرسنل
مدیریت کالاها شامل تغییر قیمت، شارژ کالای جدید، کنترل کالا های آسیب دیده و مرجوعی
آموزش نیروهای جدید فروشگاه و کمک به آنها جهت آشنایی هرچه سریعتر با وظایف و مقررات
حل مشکلات پیش بینی نشده در فروشگاه
پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشتریان
سرویس دهی با کیفیت به مشتریان در محیط فروشگاه، اتاق پرو و صندوق
مسئولیت در مقابل هزینه های متغیر در فروشگاه به عنوان مثال، تلفن، ملزومات اداری
دانش کافی از توانایی ها و امکانات مجموعه و بکارگیری آنها در جهت پیشبرد اهداف فروشگاه

اختیارات:

مدیریت، استخدام، آموزش و توسعه حرفه ای پرسنل در چارچوب بودجه در تیم خود
پیگیری با مدیریت منابع انسانی برای اطمینان سازی از آموزش صحیح و همچنین ارزیابی پرسنل
برنامه ریزی برای توسعه بیشتر پرسنل و محیط فروشگاه

حداقل پیش نیاز ها:

محدوده سنی از ۲۳ سال تا ۳۵ سال
مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (ترجیحا در رشته های تجارت، فروش و تبلیغات، مدیریت و مشابه آن)
حداقل دو سال سابقه فعالیت بعنوان پرسنل فروش و مشابه آن

كارشناس بازاريابی ديجيتال

شرح موقعیت شغلی

برای تقویت تیم بازاریابی دیجیتال خود، کروکو در حال حاضر به دنبال یک کارشناس راه بردی در زمینه بازاریابی دیجیتال به منظور جذب و تعامل با کاربران دنیای مجازی می باشد. کاندیدای ایده آل باید دارای تجربه در سرفصل هایی نظیر ایده پردازی و تولید محتوا، نظارت بر موفقیت محتوا، مدیریت کانال های مختلف دیجیتال، شناسایی فرصت های جدید و اجرای کمپین های موفق باشد. هدف از ایجاد این نقش در تیم بازاریابی دست یابی به تعامل و صمیمیت بیشتر با مشتریان، ایجاد ترافیک بیشتر در کانالهای دیجیتال و در نهایت کمک به افزایش سوددهی مجموعه می باشد.

مسئولیت ها

– تولید، ویرایش، و انتشار روزانه مطالب خلاق و جذاب (متن، تصاویر، ویدئو (برای ایجاد ارتباط معنی دار با مخاطبان در هر یک از کانال های توسعه دیجیتال، تشویق آنها به تعامل، و کمک به رشد آگاهی در مورد برند

– تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از کانال های بازاریابی و بکارگیری بینش حاصل از آن در جهت بهبود استراتژی های بازاریابی دیجیتال

– همکاری با بخش های دیگر (روابط با مشتری، فروش و غیره) برای مدیریت اعتبار برند، شناسایی رقبا …

– طراحی و اجرای کمپین‌های بازاریابی دیجیتال و تحلیل آنها

– بازنشر محتوا در وبلاگ و وبسایت

– مدیریت ارسال خبرنامه به مشترکین

– افزایش تعداد فالوور و میزان مشارکت کاربران در شبکه های اجتماعی

– یافتن گروه مشتری های جدید

– بازنویسی و کپی رایتینگ مقالات

مهارت ها

– مهارت مشاوره ، نوشتن، ویرایش (عکس / ویدئو / متن)، ارائه و روانشناسی ارتباط با مشتری

– توانایی کار با نرم افزارهای آنالیزی (Instagram Analytics، Google Analytics، …)

– آشنایی با SEO / SEM

– مسلط به بازاریابی از طریق ایمیل و ابزارهای مرتبط با آن مانند MailChimp، GetResponse، و غیره

– مسلط به بازاریابی در شبکه های اجتماعی (فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام، لینکداین، پینترست)

– دانش کافی درباره Photopshop (ضروری)

– پیگیری پروژه ها تا حصول نتیجه

– آشنایی با Word و Powerpoint

– آشنایی با نحوه مدیریت سایت و وبلاگ

نیازمندیهای شغلی

– حداقل دو سال سابقه کار تجربه کار معتبر در بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتور های جستجو، بازاریابی ایمیلی و زمینه های مرتبط

– حداقل مدرک کارشناسی در مدیریت بازرگانی، فناوری اطلاعات، فروش و بازاریابی و مشابه آن

– جزئی نگر و قادر به کار همزمان بر روی پروژه های متعدد به طور سازمان یافته وبا الویت بندی

– تسلط به زبان انگلیسی

– توانایی کار در محیطهای با سرعت بالا

كارشناس منابع انسانی

شرح موقعیت شغلی

برای توسعه و بهبود محیط های کاری، جذب و آموزش پرسنل کارآمد و در نهایت ارائه خدمات بهتر به مشتریان، برند لند در حال حاضر به دنبال یک کارشناس راه بردی در زمینه منابع انسانی می باشد. کاندیدای ایده آل این شغل مسئولیت پشتیبانی تمامی توابع مربوط به منابع انسانی، از جمله استخدام، آموزش، توسعه حرفه ای، مدیریت عملکرد، و توسعه مهارت های لازم برای ارائه خدمات با کیفیت را داراست.

وظایف شغلی

• توسعه استراتژی های برنامه ریزی منابع انسانی با در نظر گرفتن نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت کمپانی به پرسنل
• مدیریت فرآیند استخدام شامل آماده سازی شرح دقیق برای هر شغل. تصمیم گیری در مورد بهترین راه برای تبلیغ شغل، مصاحبه اولیه کاندیدهای بالقوه از طریق تلفن، هماهنگی مصاحبه های حضوری با مدیران استخدام
• ساخت و نگه داری بانک رزومه
• همکاری در مدیریت پروژه ها، برنامه ها و روش هایی که الهام بخش و مشوق نیروی کار است
• ارائه مشاوره در مورد حقوق و مسائل دیگر، از جمله ارتقاء و مزایای پرسنل
• توسعه و اجرای سیاست در مورد مسائل مربوط به محیط کار به عنوان مثال رویه های انضباطی، مدیریت غیبت پرسنل، شرایط کار، مدیریت عملکرد و ارزیابی پرسنل
• برنامه ریزی و ارائه آموزش برای پرسنل
• همکاری در اجرا و مطلع سازی سیاست های کمپانی به پرسنل
• حفظ و به روز رسانی نمودار سازمانی

مهارت ها و پیش نیاز ها

• حداقل مدرک کارشناسی در کسب و کار، اقتصاد، حقوق، مدیریت، روانشناسی، علوم اجتماعی، و مشابه آن
• حداقل دو سال تجربه کار در زمینه منابع انسانی (کار در محیط های مد و پوشاک ترجیح داده می شود)
• مهارت های ارتباط جمعی خوب
• مهارت های فردی قوی
• آگاهی و تمرکز تجاری
• مهارت های رهبری و مدیریت قوی
• توانایی تجزیه و تحلیل، تفسیر و توضیح قوانین اشتغال
• مهارت های مذاکره و تاثیر گذاری
• آشنایی با نرم افزار های مدیریت منابع انسانی

فروشنده

جنسیت: خانم ، آقا
علاقه مند به حرفه فروشندگی
ظاهر مناسب
به صورت تمام وقت و نیمه وقت
داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم
آشنا با فنون مذاکره، زبان بدن و فروش حرفه ای
ترجیحا داشتن سابقه در حوزه پوشاک و مد
دارای پایان و یا معافیت از خدمت سربازی برای آقایان