استایل زنانه, استایل مردانه, لباس زنانه, لباس مردانه

چطوری با پوشیدن کت چرم دخترانه یا کت چرم پسرانه خوش‌تیپ بشیم؟

هر دختر و پسری که کمی به‌ظاهر و استایل خودش اهمیت بدهد، قطعاً به دنبال ست کردن لباس‌های داخل کمدش با یکدیگر هست. کت چرم دخترانه یا کت چرم پسرانه یکی از لباس‌های لاکچری و شیک در کمد لباس ما دخترها و پسرهاست؛ بنابراین باید در مورد ست کردن آن‌ها با هم دیگر دقت لازم را به خرج بدهیم تا یکی از باحال‌ترین استایل‌هایی که می‌توانیم داشته باشیم را بزنیم. همان‌طور که می‌دانیم کت چرمی انواع مختلفی دارد. کت‌های چرمی اسپرت، کت‌های چرمی نیم‌تنه یا رسمی و… از انواع مدل‌های دخترانه و پسرانه موجود در بازار هستند. اگر دوست دارید که اسم شما در کنار یکی از آدم‌های خوش‌تیپ بیاید باید اصول ست کردن آن‌ها را به‌خوبی بدانید. البته این موضوع را همین اول متن باید بهتان گوشزد کنم که قبل از دانستن ست کردن کت چرم دخترانه و کت چرم پسرانه، باید نحوه انتخاب کردن کت چرم مناسب با اندامتان را به‌خوبی بدانید.

 

از کجا بفهمیم که یک کت چرم دخترانه یا پسرانه مناسب اندام ماست؟

به‌خوبی می‌دانیم که هر اندامی، فرم خاص خودش را دارد و هر مدل دوختی مناسب یک نوع فرم اندام هست. پس شما قبل از اینکه به سراغ خرید کت بروید باید فرم اندامتان را بشناسید. مثلاً یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باید موقع خرید به آن توجه لازم را داشته باشید؛ جنس کت چرم دخترانه یا پسرانه است. اگر اندام پری دارید باید به این نکته توجه کنید که چرم‌های خیلی ضخیم و خشک شاید اندام شما را کمی از آن چیزی که هست بزرگ‌تر نشان دهد که این موضوع اصلاً خوب نیست.

همان‌طور که گفتیم ست کردن کت چرم پسرانه یا کت چرم دخترانه وابسته به نوع اندام شماست. مثلاً اگر دختر هستید و اندام مثلثی دارید، نباید کت چرمی خود را با دامن‌های طرح‌دار یا شلوارهای خیلی جذب بپوشید. همچنین برای ست کردن کت چرم پسرانه برای پسرانی که اندام مثلثی دارند هم این نکته باید رعایت شود. شلوار خیلی روشن و خیلی جذب ممنوع! نباید بگذارید تمام نظرات به سمت پایین تنه شما معطوف شود زیرا تناسب خوبی را در استایلتان ایجاد نمی‌کند.

[irp]

دخترها چطور کت چرمی دخترانه را ست کنند؟

با اینکه درگذشته کت چرمی پسرانه یکی از پرفروش‌ترین البسه چرمی بود؛ اما این روزها خیلی از دخترها هم به سمت آن جذب شده‌اند. ست کردن کت چرمی به‌خصوص در ایران یکی از معضلاتی است که دخترها با آن مواجه‌اند؛ بنابراین بهتر است بدانیم که اصلاً رنگ‌بندی‌های مختلف کت چرمی دخترانه را چگونه ست کنیم.

  • پر طرف‌دارترین رنگ کت چرمی دخترانه همین رنگ مشکی است. البته رنگ مشکی خیلی ریسکی نیست و به‌راحتی می‌توانید آن را با یک شلوار جین آبی، لگ چرمی یا شاین و حتی همراه با لباس‌های مجلسی ست کنید.
  • دومین رنگ پرطرف‌دار کت چرم دخترانه رنگ قهوه‌ای است. ست کردن آن کمی ریسکی تر از رنگ مشکی است اما خیلی هم سخت نیست. رنگ‌های مکمل قهوه‌ای مثل، زرد، سبز یشمی یا رنگ‌های خنثی مثل سفید انتخاب خوبی برای ست کردن کت چرم دخترانه قهوه‌ای هستند.
  • یکی از استایل‌هایی که برای دختران ایرانی خیلی مهم است، ست کردن کت چرم دخترانه با مانتو است. اما نگرانی ندارد، کت چرمی با مانتوهای اسپرت و نیمه‌رسمی بسیار شیک و زیبا می‌شود و به‌راحتی هم ست می‌شود.

پسرها چطور کت چرمی پسرانه را ست کنند؟

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم پسرها یکی طرف‌داران پروپاقرص کت‌های چرمی هستند. البته ست کردن کت‌های چرمی نیز برای آقایان هم بسیار ساده و راحت است. یکی از محبوب‌ترین ست‌هایی که با کت چرم پسرانه می‌توان زد، پیراهن سفید، شلوار جین تیره و کتانی‌های کژوال هست. کت‌های چرمی پسرانه بلندتر، در محیط‌های رسمی بیشتر پوشیده می‌شوند.

پسرها باید توجه کنند که اگر بالاتنه بزرگی دارند (مثلاً شکم و پهلو دارند) کت‌های چرمی اسلیم فیت زیاد مناسب نیستند و بهتر است سراغ کت چرمی پسرانه لارج فیت بروند. لارج فیت (regular fit) به کت‌هایی می‌گویند که تن خوری آزاد و راسته دارند و به‌صورت اندامی بر روی تن نمی‌نشینند. در مقابل لارج فیت، اسلیم فیت (slim fit) قرار دارد. اسلیم فیت درست برعکس لارج فیت، تن خوری کاملاً اندامی و جذب دارد و باب سلیقه‌ی افرادی است که جذب پوش هستند.

حرف آخر

از نظر خیلی از دختران و پسرها، کت چرم دخترانه و کت چرم یکی از پوشاکی است که در عین اینکه زیبایی چشمگیری دارد، ست کردنش بسیار سخت و ریسکی است. اگر نتوانید بین کت چرمی‌تان و بقیه لباس‌ها تناسب ایجاد کنید به‌جای آن که خوش‌تیپ شوید جلوه‌ی بدی خواهید داشت که این موضوع اصلاً خواسته‌ی هیچ‌یک از دختران و پسران شیک‌پوش دنیا نیست.

مجله اینترنتی چرم کروکو

تصاویر بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *