بیشتر بدانید

لباس های چرمی که همیشه ترند می‌شوند!

از مد افتادگی و گرد و غبار زمان روی شیک بودن چرم و محصولات چرمی هیچ اثری ندارد! می‌توان گفت چرم به خصوص چرم مشکی پای ثابت طراحان مد در معرفی ترندهای انواع لباس و پوشاک روز دنیا می‌باشد. اما چه چیزی چرم را این همه محبوب کرده است؟! بوی طبیعی و خاص، انعطاف پذیری، خاصیت تنفس و غیره از جمله عواملی است که چرم را همه ساله به یکی از ترند های پرقدرت تبدیل می‌کند. چرم کروکو در این مقاله شما را با چند نمونه از ترند لباس های چرم پرطرفدار در سال های اخیر آشنا می‌کند.

 

کت یا بارانی چرم

کت یا بارانی های چرم راه شما را به سمت فتح قله های شیک پوشی باز می‌کند. جنس چرم در کل به استایل شما حالت شیک و جذابی می‌دهد. شاید همین نکته آن را به یکی از ترندهای محبوب تبدیل کرده است. کت و بارانی های چرم را می‌توان به همراه کیف و کفش و سایر اکسسوری های چرم به زیبایی ست کرد. کت و بارانی های چرم بلند هم نوعی تیپ کلاسیک به شما می‌دهد که زیبایی خاص خودش را دارد؛ کت و بارانی های چرم در رنگ های مشکی، قهوه ای، طوسی بهترین انتخاب برای شما است. شما می‌توانید با باز گذاشتن یا بستن کمربند کت و بارانی های چرم هر بار سبک جدیدی در استایل تان ایجاد کنید.

 

دامن چرم

دامن چرم یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین لباس زنانه به شمار می‌رود. انواع دامن چرم کوتاه، دامن چرم فون، دامن چرم میدی در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. می‌توان گفت دامن چرم یک ترند بی رقیب است. اگر در فصل پاییز و زمستان هستید؛ پوشیدن دامن چرم به همراه جوراب شلواری، بوت چرم و پلیور های پشمی استایل بی نظیری به شما می‌دهد. در فصل های بهار و تابستان هم دامن های چرمی کوتاه که الیاف سبک و تراکم پایینی دارند با شومیزهای حریر و تاپ های بندار به زیبایی ست می‌شود.

 

کت چرم سوارکاری

وقتی عاشق لباس های چرمی می‌شوید یعنی فرد جسوری هستید که می‌خواهید هر سبکی را امتحان کنید. کت سوارکاری چرم هیچ وقت از مد نیفتاده است و همیشه شکوه و جذابیت خاص خودش را داشته است. کت چرم سوارکاری با شلوار جین تیپ شما را خاص و منحصر به فرد می‌کند. کت های چرم سوارکاری بیشتر در رنگ های مشکی و سایر رنگ های خنثی مثل سبز ارتشی، آبی تیره، قهوه ای و غیره در بازار موجود است. این کت ها جز لباس های ترند در سال های اخیر محسوب می‌شوند.

 

شلوار چرم

شاید همه شلوار چرم را نپسندند؛ اما مطمئنا کسانی که از شلوار چرم در پوشش خود استفاده می‌کنند افراد شجاعی هستند. شما با پوشیدن شلوار چرم حتما در مرکز توجه اطرافیان تان قرار می‌گیرید. معمولا جنس شلوار های چرم براق است و بیشتر برای استفاده در میهمانی ها و جشن های پر زرق و برق از آن استفاده می‌شود. اگر از شلوار چرم در استایل روزانه استفاده می‌کنید از تیشرت و کتانی های سفید کمک بگیرید. زیبایی خانم هایی که چکمه و بوت های چرم را به همراه یک کت فیت با شلوار چرم خود ست می‌کنند در قاب تصویر نمی گنجد.

 

دستکش چرم

دستکش چرم جز اکسسوری های شیک و خاص می‌باشد که مخصوصا نمونه های بلند آن همیشه ترند می‌شود. برخی برندها، دستکش ها را با جواهرات، مروارید و سنگ های قیمتی تزیین می‌کنند. برخی دستکش های چرم هم ساده اند و فقط استفاده کاربردی و مراقبتی دارند. مخمل اشرافی، رنگ های تیره، رنگ های تند و تیز و بولد در دستکش های چرم طرفداران زیادی دارد.

 

چرا خریدن جنس چرم به صرفه است؟

محصولات چرمی محدود به فصل خاصی نیستند. هرچند افراد بیشتر مایلند در فصل زمستان با پوشاک های چرمی حال و هوای شیک و خاصی پیدا کنند؛ اما چرم، جنسی برای تمام فصول است. با وجود قیمت زیاد آن نسبت به سایر پارچه ها خرید آن به صرفه است؛ چون مقاومت بالایی دارد. در برابر حرارت، آلودگی یا آسیب های محیطی بادوام است و دچار سایش و فرسودگی نمی شود. با چرم در هر فصل و در هر جایی می‌توان به روز و شیک بود. شما پولی که برای چند پرداخت می‌کنید را به نوعی سرمایه گذاری می‌کنید. چرا که کالاهای چرمی شما مدت ها پا به پای شما خواهد ماند.

 

نکته آخر

وقتی تصمیم می‌گیرید از چرم استفاده کنید روش های نگهداری از آن را هم بیاموزید. درست است که چرم مرغوبیت بالایی دارد اما شیوه های نادرست استفاده ممکن است به ظاهر آن آسیب برساند. به عنوان آخرین نکته استفاده از اکسسوری های چرم را فراموش نکنید. کیف دستی چرم، کفش چرم، کمربند چرم جز لوازم جانبی و اکسسوری های چرمی هستند که به راحتی می‌توانید از آن در استایل خودتان استفاده کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *