لباس زنانه, لباس مردانه

آیا دوست داری یک تیپ خفن با کت چرمی داشته باشی؟

کت چرمی

کت های چرمی بسیار کاربردی هستند و از آنها هم در استایل های زنانه و هم در استایل های مردانه استفاده می شود ، استفاده از کت چرمی ظاهر شما را بسیار شیک و منحصر به فرد جلوه می دهد. پس هر خانم و آقای خوش تیپی لازم است در کمد لباس هایش حداقل یک کت چرمی داشته باشد.

کت های چرمی زنانه در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند اما تنوع رنگ و مدل در کت های چرمی مردانه کمتر است. کت های چرمی معمولا دارای یقه های پهن و جیب های نما می باشند برخی از آنها زیپ دار و برخی از کت های چرمی دکمه دار هستند. اگر به دنبال ایده هایی برای ست کردن کت های چرمی هستید پس با ما همراه باشید!

 

کت چرمی

 

در این بخش از مقاله به بررسی روش هایی برای ست کردن کت چرمی در استایل زنانه و مردانه می پردازیم:
در استایل های زنانه می توان کت چرمی مشکی را با دامن کوتاه چهارخانه و جوراب شلواری و تیشرت سفید رنگ ست کرد در این استایل از بوت پاشنه بلند استفاده کنید و اگر هوا خیلی سرد بود به جای تیشرت از یک بافت سفید رنگ در زیر کت چرمی استفاده کنید. برای ست کردن کت چرمی قهوه ای می توانید از یک شلوار جین آبی تیره و پیراهن سبز و یا سفید استفاده کنید در این استایل نیم بوت چرم قهوه ای بپوشید. کت های چرم رنگی را می توانید با شلوار های تنگ چرمی و تیشرت سفید ست کنید در این استایل از کفش های اسپرت سفید رنگ استفاده کنید.

 

کت چرمی

 

همچنین با پوشیدن کت های چرم کوتاه بر روی مانتو می توانید یک استایل شیک زنانه و پاییزی داشته باشید. کت های چرم مردانه بیشتر به رنگ های مشکی و قهوه ای دیده می شوند و برای ست کردن آنها می توان از شلوار جین های مشکی و آبی تیره استفاده کرد همچنین در این استایل ها بهتر است از کفش های اسپرت استفاده کنید. در استایل های کژوال(نیمه رسمی) می توان از کت های چرمی استفاده کرد و استفاده از آنها در استایل های رسمی جالب نیست.

انواع کت های چرمی در بازار

انواع مختلفی از کت های چرمی در بازار موجود می‌باشند این کت ها جنس و دوخت مختلفی دارند اما یک کت چرمی خوش دوخت که جنس خوبی دارد استایل شما را بسیار زیبا جلوه می‌دهد. کت های چرمی معمولا از جنس چرم اصل و چرم صنعتی هستند. استفاده از کت های چرم صنعتی برای روزهای بارانی بسیار مناسب است زیرا چرم صنعتی مانع نفوذ آب می شود.

قیمت کت های چرمی به تمیزی دوخت آنها و کیفیت و مرغوبیت جنس و نوع چرم کت بستگی دارد کت های چرم اصل قیمت گرانتری نسبت به کت های چرم صنعتی دارند زیرا از پوست طبیعی تولید شده اند و برای تبدیل شدن پوست حیوان به چرم باید فرایند دباغی روی آن انجام شود و این فرایند نیازمند هزینه هایی است.

 

کت چرمی

 

در میان چرم ها ، پوست گاو مرغوب ترین چرم است و قیمت بالاتری نسبت به سایر چرم ها دارد و همچنین کت های آستر دوزی شده معمولا قیمت بالایی دارند. جهت اطلاع دقیق از قیمت کت های چرمی و نیز سفارش و خرید آنها می توانید به سایت های فروش کت چرمی مراجعه کنید در این سایت ها راهنمای انتخاب سایز قرار داده شده است و به راحتی می توانید کت چرم مناسب سایز خود را سفارش دهید. کت های چرم اصل دارای سطح نامتقارن میباشند و دوخت لبه های کت مقداری پهن و ضخیم است و اگر روی سطح چرم اصل مقداری آب بریزیم آب جذب چرم می شود و روی سطح آن باقی نمی ماند به همین دلیل این کت ها برای روزهای بارانی مناسب نیستند.

 

کت چرمی

چرم اصل بوی خاصی می‌دهد و برای تشخیص چرم اصل کافیست به دوخت لبه ها دقت کنیم و یا روی سطح آن مقداری اب بپاشیم. برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن کت های چرم در ماه دوبار با دستمال نم دار سطح کت را مرطوب کنید.

 

عکس های بیشتر :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *