دسته‌بندی نشده

چگونه یک استایل چرم زیبا و دلفریب بسازیم؟

هر چند در گذشته چرم بیشتر مورد توجه آقایان بود؛ اما با گسترش صنعت مد و پوشاک و ظرافت طراحی و دوخت پارچه های چرمی، لباس چرم به مرور زمان به کمد لباس خانمها اضافه شد. جذابیتی که پوشش های چرم برای زنان امروزی دارد غیر قابل توصیف است. از کیف و کلاه و دستکش چرم گرفته تا دامن و پالتو های چرم همه جزء جدا ناشدنی پوشاک خانم های خوشتیپ و جذاب امروزی است. در یک کلام بگوییم استایل چرم یکی از انتخاب‌های جدا نشدنی از خانم‌ها است. چرم کروکو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات چرمی زنانه و مردانه است. با این مجموعه همراه شوید تا با انواع استایل چرم زنانه بیشتر آشنا شوید؛ می خواهیم به شما بگوییم چگونه می توانید با پوشش های چرمی شیک و دلفریب به نظر بیاید.

 

کیف چرم

 اکسسوری های چرمی جادویی، مهم ترین قسمت در استایل چرم

کمربند چرم، کیف چرم و کفش چرم سه عضو اصلی یک تیم قدرتمند است؛ که می توانند تمام رقبای شما را در شیک پوشی از پا در بیاورد. ست کردن این سه اکسسوری با هم شما را در چشم همه منحصر به فرد می‌کند، دیگر نمی توان شما را دوست نداشت و از استایل شیک و جذاب‌تان حرف نزد.

دامن، استایل چرمی که از شما یک زن قدرتمند می سازد

انواع دامن های چرم فون، دامن چرم میدی، دامن چرم بلند و ماکسی به علت پوشش زیبای خود به ظاهر شما قدرتی زنانه می بخشد. هر چند خیلی از خانم ها سراغ دامن های چرم نمی روند؛ اما مطمئنا آن دسته از خانم هایی که دامن های چرم را برای پوشیدن انتخاب می کنند از اعتماد  به نفس کافی برخوردار هستند. دامن های چرم را با انواع شومیزهای توری و گیپوری ست کنید. می توانید آن را با جوراب شلواری بپوشید. برای کامل شدن استایل چرم تان یک چکمه یا بوت چرم زیبا چشم همه را به سمت شما خیره خواهد کرد.

شلوار چرم، ستاره‌ی استایل چرم

اگر به پوشیدن لباس های چرمی علاقه ندارید اما نمی خواهید جذابیتی که چرم در پوشش شما ایجاد می کند را از دست بدهید؛ سراغ شلوار چرم بروید! حتی می توانید شلوارهایی را انتخاب کنید یک طرف یا تنها در قسمت هایی از آن چرم به کار رفته باشد. هرچه شلوار چرم شما براق تر باشد بیشتر در مرکز توجه اطرافیانتان قرار می گیرید. از شلوار چرم مات می توانید در موقعیت های نیمه رسمی و حتی محیط کار استفاده کنید.

یک کت چرم دل فریب، تضمینی برای خوش پوشی شما

کت های چرم زنانه انواع مختلفی دارد. رنگ های مشکی، قهوه ای و قرمز از پرطرفدارترین رنگ های کت های چرم زنانه می باشد. کت چرم کوتاه در فصل های سرد سال به زیبایی با شلوار جین ست می شود. پوشیدن هودی یا انواع ژاکت زیر کت های چرم زمستانی احساس بی نظیری به شما می دهد. در این صورت زمستان برای شما گرم و صمیمی تر خواهد بود. در فصل بهار هم پوشیدن یک تیشرت ساده و سفید زیر کت چرم به همراه شلوار جین طراوت و شادابی را به ظاهر شما هدیه می دهد. برای انتخاب کفش هم می توانید سراغ کفش های کتانی و رانینگ بروید. البته این استایل چرم اسپرت است. اگر می خواهید ظاهری نیمه رسمی داشته باشید از انواع کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

دستکش چرم دستکش چرم

دستکش چرم از جمله اکسسوری هایی است که در عین سادگی ظاهر شما را بسیار شیک و آراسته می کند. این دستکش ها علاوه بر جنبه زیبایی بسیار کاربردی است. از دست شما در برابر خشکی هوا در فصل های سرد سال محافظت می کند. به راحتی شسته می شود و طول عمر بالایی دارد. شما با پوشیدن یک جفت دستکش چرم نشان می دهید که چقدر حفظ آراستگی در ظاهرتان اهمیت دارد؛ و علاوه بر آن چقدر برای سلامتی دست های تان ارزش قائل هستید.

پالتو چرم پالتو چرم

هر خانمی می داند که چگونه پوشیدن یک پالتوی خوش رنگ چرم ظاهر او را دوست داشتنی می کند. شاید به همین دلیل است که پالتوهای چرم محبوبیت زیادی در میان خانم‌های زیبای ایرانی به خصوص عاشقان استایل چرم دارد. یک پالتوی چرم با رنگ تیره در محل کار، تصویر آراسته و لوکسی از شما در ذهن همکارانتان به جا می گذرد. در محیط های غیر رسمی هم می توانید از پالتوهای چرم با رنگ های روشن مثل عسلی زرد سفید استفاده کنید و همیشه خاص و متفاوت باشید. دیگر روزهایی که چرم فقط در دو رنگ مشکی و قهوه ای عرضه می شد به سر آمده است.

چرم کروکو خرید اینترنتی پوشاک چرمی از چرم کروکو

با توسعه صفحات وب و شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی امروزه به یک روال عادی در میان خانم ها تبدیل شده است. با این حال وقتی حرف از لباس های چرمی میزنیم شرایط کمی متفاوت می شود. به هر حال جنس چرم طبیعی ارزان نیست و شما می بایست هزینه زیادی به خاطر آن پرداخت کنید. بنابراین خیلی از خانم ها ترجیح می دهند به صورت حضوری خرید محصولات چرمی خود را انجام دهند؛ جنس مورد نظر را از نزدیک ببیند تست کنند و سپس برای خرید آن تصمیم بگیرند. پیشنهاد ما به شما فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو می باشد. چرم کروکو به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر محصولات چرم طبیعی سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند و به عنوان یک برند معروف و محبوب شناخته شده است. برای دیدن پوشاک چرمی این برند محبوب می توانید از فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *