لباس زنانه

با اصول ست کردن لباس های چرمی آشنا شوید!

بهترین ست لباس چرم زنانه را تجربه کنید

در دنیای مد که بچرخید، می‌بینید لباس‌های چرمی همیشه از گزینه‌های ثابت این عرصه بودند؛ پس چرا نباید ست لباس چرم زیبایی در کمدتان داشته باشید؟ لباسی که هر زمان اراده کنید، از بهترین گزینه‌ها برای پوشیدن است. تنها چیزی که مانع از پوشیدن ست لباس‌های چرمی زنانه و دخترانه خواهد شد، تغییر سایز شماست و نه هیچ‌چیز دیگری.

البته بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه تیپ چرمی به‌روز و زیبایی داشته باشند؛ ازاین‌رو سراغ این لباس‌ها نمی‌روند. اما زمان آن رسیده است که این دغدغه را برای همیشه رفع کنید؛ با کروکو همراه شوید و این چالش را به‌راحتی پشت سر بگذارید.

پالتو چرم را چگونه ست کنیم؟

زمانی که سراغ ست لباس چرم می‌روید، همیشه اولین گزینه برای شما پالتوهای چرمی است. پالتوهای چرمی تجربه بی‌نظیری از استایل چرم در روزهای سرد زمستانی برای شما به ارمغان می‌آورند. اما پیش از هر چیز باید بدانید که پالتوهای چرمی در رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد. این که کدام رنگ را برای استایل خود انتخاب می‌کنید، کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

بسیاری از افراد پالتوهای چرم مشکی را به سایر رنگ‌های آن ترجیح می‌دهند. اگرچه ست کردن پالتوهای چرمی مشکی آسان‌تر از سایر رنگ‌ها است، اما اگر بتوانید استایل مناسبی با پالتوهای چرمی رنگی بزنید، استایلتان بسیار جذاب خواهد بود. بنابراین در خرید پالتوهای چرم عسلی، زرشکی و طوسی لحظه‌ای تردید نکنید.

اما ماجرا به رنگ پالتوهای چرمی ختم نمی‌شود، این تازه شروع داستان است؛ پس از خرید پالتو چرمی باید به دنبال شلوار، کفش و شال مناسب با پالتوهای چرمی باشید. ما چند استایل جذاب با پالتوهای چرمی را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

پالتو چرم با شلوار اسلش و بوت بنددار

خب اولین مسئله این است که پالتو چرم با چه شلواری ست می‌شود؟ برخلاف آنچه که از استایل‌های کلاسیک قدیمی با پالتو و بارانی‌های چرمی در ذهن شما باقی مانده است، این روزها این پالتوها را با شلوارهای متفاوتی می‌پوشند. شلوار اسلش یکی از ترکیب‌های جذاب با پالتوهای چرمی می‌شود؛ البته به شرطی که این شلوار را با بوت‌های بنددار بپوشید.

پالتو چرم با شلوار جین

اگر می‌خواهید ست لباس چرم زنانه، جذاب و به‌روز داشته باشید، پالتو یا بارانی چرم خود را با شلوارهای جین اسکینی ست کنید. به‌خصوص اگر پالتو چرم شما کوتاه است، با این شلوارها بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

پالتو چرم با شلوار جین ترکیب اسپرت و جذابی می‌شود.

برای لباس زیر پالتو یا بارانی چرمتان نیز سراغ بافت‌های ریز و یقه اسکی بروید. حالا استایل شما فقط به نیم بوتی چرم نیاز دارد. اگر می‌خواهید استایلتان اسپرت‌تر و دخترانه‌تر باشد، بوت‌های بنددار گزینه بهتری برایتان هستند. درنهایت با روسری‌های قواره کوچک استایل خود را تکمیل کنید.

پالتو چرم با شلوار جاگر چرم

برخلاف آنچه که تصور می‌کردید، گزینه‌های زیادی برای ست کردن پالتو و بارانی چرمی پیش روی شما قرار دارد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست لباس چرم دخترانه با پالتوهای چرم، شلوار جاگر است. این شلوارها با کتونی تیپی منحصربه‌فرد و خاص برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر در این استایل از شلوارهای جاگر چرم و کتونی‌های لژدار استفاده کنید، جذابیت استایلتان بیشتر خواهد شد.

پالتو چرم با پیراهن بلند

در ست لباس چرم زنانه ترکیب پالتوهای چرمی کوتاه با پیراهن‌های بلند، بسیار جذاب و خاص هستند. این ترکیب با بوت‌های مشکی بنددار استایلی فوق‌العاده خاص برای خانم‌های کلاسیک‌پوش است.

اگر به دنبال ست لباس چرم زنانه هستید، پالتوهای چرمی بلند را روی پیراهن بپوشید.

مانتو چرم

افرادی که به دنبال استایل‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند، از مانتوهای چرمی نمی‌گذرند. مانتوهای چرمی آستر ندارند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصل بهار و پاییز هستند. اما مهم‌ترین مسئله این است که هیچ محدودیتی در پوشیدن مانتوهای چرمی وجود ندارد؛ به این معنا که اگر به ست لباس چرم دخترانه و اسپرت علاقه دارید، به‌راحتی با این مانتوها استایلی اسپرت خواهید داشت.

کافی است از میان مدل‌های مختلف مانتوهای چرمی سراغ مدل‌های قواره بزرگ که به‌اصطلاح مانتو چرم لش گفته می‌شود، بروید. ترکیب این مانتوها با شلوارهای جین و کتونی استایلی خاص و اسپرت خواهد شد.

مانتوهای چرمی بهترین گزینه برای استایل‌های چرمی بهاره و پاییزه هستند.

البته می‌توانید از ست‌هایی که برای پالتوهای چرمی نیز پیشنهاد دادیم ایده بگیرید، اما لباس‌های زیر مانتوهای چرم را نازک‌تر انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال شومیزهای نخی یا تیشرت سفید گزینه مناسبی به‌جای بافت خواهند بود.

استایل‌های بهاری و زمستانی با کت‌های چرمی

با نزدیک شدن به عید باید با کمد لباس‌های زمستانی چرمتان خداحافظی کنید. حالا دیگر نوبت به استفاده از ست لباس چرم با کت‌هایی از این جنس رسیده است. زیرا در فصل بهار زیاد هوا گرم نیست و کت‌های نازک چرم بهترین گزینه برای این زمان هستند. این کت ها نه‌تنها در مراسم‌های غیررسمی پوشیده می‌شوند، بلکه در مراسم‌های رسمی نیز یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما هستند.

کت‌های چرمی یکی از گزینه‌های همیشه ثابت در عرصه مد بوده‌اند و هیچگاه جایگاه خود را در استایل‌های کلاسیک و اسپرت از دست نداده‌اند. بنابراین اگر کت‌های چرمی را برای استایل‌های زمستانی و بهاری خود انتخاب کردید، به شما تبریک می‌گوییم؛ دست روی گزینه‌ای گذاشتید که استایل شما را خاص‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

استایلی خانمانه با کت‌های چرمی

البته اگر به دنبال ست لباس چرم کلاسیک‌تر و خانمانه هستید، این کت‌ها را روی مانتوهای نخی بپوشید. بدون هیچ دردسری استایل شما به استایلی شیک و خاص تبدیل خواهد شد.

استایل زمستانی جذاب با ترکیب کت‌های چرم با بافت

کت‌های چرمی به همراه بافت‌های یقه اسکی گزینه مناسبی برای فصل زمستان هستند.

اگر می‌خواهید کت‌های چرمی را در زمستان به تن کنید، به دنبال مدل‌های گرم‌تر آن باشید. همچنین در فصل زمستان زیر این کت‌ها باید لباس‌های گرم‌تری نیز بپوشید. بهترین انتخاب برای زمستان بافت‌های یقه اسکی است که جذابیت کت‌های چرمی را دوچندان می‌کند.

کت چرم با پیراهن‌های مجلسی

کت‌های چرمی با یقه‌های خزدار گزینه‌های بهتری برای ست لباس چرم زنانه هستند. حال تصور کنید که این کت‌ها را روی پیراهن‌های خود در مجالس رسمی بپوشید، بدون شک مانند الماسی در این مراسم‌ها خواهید درخشید.

ترکیب کت چرم با پیراهن‌های مجلسی ست خوبی برای لباس چرم زنانه و دخترانه است.

ست کت‌های چرمی برای دورهمی‌های دوستانه

یکی از استایل‌های جذاب و دخترانه با کت‌های چرمی، ست این کت‌ها با تاپ و دامن است. حال تصور کنید که این کت را با دامن چرمی کوتاهی ست کنید، در این صورت استایلتان بسیار چشمگیرتر از آنچه که فکر می‌کنید، خواهد شد.

ست کت و دامن چرمی گزینه مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی است.

ست لباس چرم دخترانه با کت‌های قواره بزرگ

اگرچه بسیاری از خانم‌ها به دنبال کت‌های چرمی جذب هستند، اما این مدل‌ها جذابیت زیادی برای دختران نوجوان و جوان ندارند. کت‌های چرمی با قواره‌های بزرگ همان مدل‌هایی هستند که دخترخانم‌های جوان می‌پسندند. برخلاف آنچه که شما تصور می‌کنید، با این کت‌ها می‌توان تیپی اسپرت و خاص زد که چشم هر بیننده‌ای به آن جلب شود.

اما با کت چرم چی بپوشیم که استایلی زیبا و جذاب داشته باشیم؟ پیش از هر چیز باید بدانید که ترکیب کت‌های چرمی با جین ترکیب اسپرت و دخترانه بی‌نظیری می‌شود.

در ست لباس چرم دخترانه بیشتر شاهد کت‌های قواره بزرگ به جای کت‌های جذب هستیم.

هیچ تفاوتی ندارد که کت چرمی شما مشکی است یا رنگی، هر رنگی که باشد با شلوارهای جین بسیار زیبا خواهد شد. کافی است پیراهن جینی زیر کت چرمی خود بپوشید و آن را با شلوار جین ست کنید. استایل شما به همین راحتی تکمیل می‌شود.

کت‌وشلوار چرم؛ بهترین گزینه برای مراسم‌های خانوادگی

اگر به دنبال استایلی خاص هستید، کت‌وشلوار چرم بهترین گزینه برای شماست. می‌توانید کت‌های چرم خود را با لگ‌های چرمی ست کنید و ست لباس چرم اسپرت و خاص داشته باشید، یا اینکه کتتان را با شلوارهای چرم بپوشید و استایلی کلاسیک داشته باشید. به‌هرحال انتخاب شما هرچه که باشد، این استایل برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی انتخاب جذاب و خاصی است.

کت و شلوار چرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.

با دامن چرم استایل‌های مختلف را تجربه کنید

اگر دامن چرم در کمد لباس‌های خود دارید، دیگر نباید نگران هیچ مهمانی یا دورهمی باشید. کافی است بدانید که این دامن چرم را با چه لباسی ست کنید، در این صورت با همین دامن استایل‌های مختلف و زیبا خواهید داشت.

اما دامن چرم را با چه لباس‌هایی بپوشیم؟ شومیزهای حریر بهترین گزینه در کنار دامن‌های چرم هستند. این بلوزها را زیر دامنتان قرار دهید و استایل خود را با کفش‌های پاشنه‌دار زیبا تکمیل کنید. البته بوت‌های چرمی نیز جذابیت چشمگیری به استایل شما می‌دهند. در روزهای سرد زمستانی می‌توانید جلوه تیپ خود را با پالتوهای چرمی یا غیرچرمی شیک دوچندان کنید.

ست دامن چرم با شومیزهای حریر ست دخترانه و جذابی می‌شود.

اکسسوری‌های چرمی در ست لباس چرم

از بحث لباس‌ها که خارج شویم، اکسسوری‌های چرم نیز نقش بسیار مهمی در درخشش استایل چرمی شما دارند. دستمال گردن چرم یکی از این اکسسوری‌ها است که استایل چرمی‌تان را به شکلی متفاوت به نمایش می‌گذارد. اما اگر اهل تیپ‌های اسپرت نیستید و استایل‌های ساده اما شیک را می‌پسندید، ست لباس چرم خود را با کمربندی از این جنس تکمیل کنید.

کیف و کفش چرم؛ تکمیل‌کننده استایل‌های چرمی شما

از هر چیز که بگذریم نمی‌توانیم کیف و کفش را در استایل نادیده بگیریم؛ هیچ تفاوتی ندارد که استایلتان چرمی است یا خیر، شما به کیف و کفش برای تکمیل تیپتان نیاز دارید. اگر می‌خواهید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید، بدون شک کیف و کفش‌های چرمی گزینه اول و آخر برای شما هستند.

کیف و کفش‌های چرمی استایل چرمی شما را با زیبایی تمام به نمایش می‌گذارند.

حالا تصور کنید که کیف و کفش‌های چرمی را در کنار المان چرمی دیگری در استایل خود ست کنید؛ بدون شک جذابیت ظاهرتان چشمگیر خواهد بود.

اگر می‌خواهید در انتخاب کیف و کفش چرم موفق عمل کنید، سراغ برندهای معتبر بروید. در این فروشگاه‌های برند مدل‌هایی خاص و شیک مشاهده می‌کنید که جذابیت استایلتان را بیش‌ازپیش به نمایش می‌گذارند.

حرف آخر

بسیاری از افراد با این تصور که ست کردن لباس چرم کار دشواری است، از خرید لباس‌های چرمی خودداری می‌کنند. اما حالا زمان آن رسیده است آنچه که دوست دارید، بی‌پروا بپوشید. در این متن ایده‌هایی برای ست لباس چرم زنانه و دخترانه به شما دادیم. امیدواریم این ایده‌ها راهنمای خوبی برای شروع رسیدن به علایقتان باشد. یادتان باشد استایل‌های چرمی با کیف و کفش‌هایی از همین جنس بسیار جذاب و زیبا خواهند شد.

اگر می‌خواهید تیپ چرمی زیبایی داشته باشید، کروکو بهترین گزینه پیش روی شما است.کافی است به فروشگاه اینترنتی کروکو سری بزنید؛ تمام آنچه که برای استایل چرمی خود نیاز دارید، در این فروشگاه پیدا خواهید کرد. با کروکو تجربه بی‌نظیری از تیپ‌های چرمی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *