کیف زنانه, کیف مردانه

کیف پاسپورتی چرم | کاربرد، مزیت ها و روش های نگهداری

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید برای انجام یک کار مهم مدارک خود را بردارید و از خانه خارج شوید. در این شرایط داشتن یک کیف جمع و جور که بتواند مدارک، کارت های بانکی، دسته چک و کارت های شناسایی شما را به خوبی در خود جا بدهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این صورت امکان گم شدن مدارک شما کم  می‌شود و در هر صورت دسترسی به مدارکتان در موقعیت های حساس راحت تر است. کیف پاسپورتی به همین منظور طراحی شده است. با چرم کروکو همراه شوید تا شما را با کاربرد کیف پاسپورتی چرم و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا کنیم.

کیف پاسپورتی چیست؟

 کیف پاسپورتی نوعی کیف دستی است که به دلیل کاربرد فراوان و امکان نگهداری از انواع کارت به کیف پاسپورتی معروف شده است. هرچند خانم ها هم  می‌توانند از کیف های پاسپورتی استفاده کنند؛ اما آقایان مشتریان دائمی این کیف ها هستند.

کاربرد کیف پاسپورتی

کیف پاسپورتی میتواند استفاده های روزانه داشته باشد. مخصوصا برای زمان های خاصی که  می‌خواهید برای یک وام ثبت نام کنید، ویزا بگیرید و یا در یک مزایده ثبت نام کنید. به طور کلی هر جایی که شما به کارت های اعتباری خود یا کارت های شناسایی تان نیاز داشته باشید کیف پاسپورتی به کمکتان خواهد آمد.

مزیت کیف پاسپورتی چرم

 هرچند از جنس های مختلف در تهیه کیف پاسپورتی استفاده داده  می‌شود اما کیف پاسپورتی چرم رواج بیشتری دارد. به هر حال هر فرد شاید نهایتا یک یا دو عدد کیف پاسپورتی داشته باشد. قرار نیست هر ماه و هر سال مدل کیف پاسپورتی خود را عوض کنید. بنابراین یک کیف پاسپورتی چرم به دلیل مقاومت و مرغوبیت جنس چرم بهترین گزینه برای نگهداری از کارت های شما است.

زیبایی کیف پاسپورتی چرم

نمیتوان از کاربرد کیف پاسپورتی چرم حرف زد اما زیبایی آن را نادیده گرفت! شما  می‌توانید این کیف را با کفش و کمربند خود ست کنید. چه چیزی زیباتر از یک استایل هماهنگ مردانه در آن از چرم استفاده شده باشد. آن هم برای آقایانی که از هرچه بگذرد از شیک پوشی شان نمی توانند بگذرند.

تنوع کیف پاسپورتی چرم

کیف های پاسپورتی چرم بسیار متنوع هستند. از چرم های مختلفی مثل ورنی، چرم کامل و غیره در تهیه این کیف ها استفاده  می‌شود. تنوع رنگ های این کیف ها دست شما را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است. حتی  می‌توانید ابعاد کیف پاسپورتی چرم خود را در اندازه دلخواه انتخاب کنید.

قیمت کیف پاسپورتی چرم

 عوامل مختلفی در قیمت کیف های پاسپورتی چرم تاثیرگذار است. کیف پاسپورتی چرم طبیعی قیمت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. استفاده از جنس یراق آلات مختلف، کیفیت نخ های دوخت، جادار بودن، نوع زیپ ها و … همه بر کیفیت کیف پاسپورتی چرم و در نتیجه قیمت آن تاثیر گذار است.

رعایت چند نکته هنگام خرید کیف پاسپورتی چرم

کیف های پاسپورتی به قدری شیک و زیبا هستند که ممکن است هنگام خرید شما را در همان نگاه اول مجذوب خودش کند؛ سریع کارت بکشید و از مغازه خارج شوید. با رعایت چند نکته کوتاه که در ادامه مطلب آمده است مطمئنا از خرید خود پشیمان نمی شوید.

تشخیص چرم اصل؛ به طبیعی یا مصنوعی بودن چرم کیف پاسپورتی دقت کنید. مواظب باشید که پول چرم طبیعی را به جای مصنوعی پرداخت نکنید. سودجویان منتظر ناآگاهی شما هستند. برای این که مطمئن شوید کیف پاسپورتی چرم شما جنس مرغوب و با کیفیتی است آن را در جهات مختلف خم کنید. چرم بی کیفیت به راحتی خم نمی شود. اما چرم مرغوب خم می‌شود و حالت شکنندگی ندارد. همچنین اگر با ناخن انگشت خود به آرامی روی سطح کیف با کیفیت بکشید نباید ردی از ناخن شما به جا بماند.

بررسی جیب ها، زیپ وقفل ها؛ تعداد جیب را بررسی کنید و ببینید آیا از عهده نگهداری کارت های متعدد شما بر  می‌آید یا نه. زیپ های کیف پاسپورتی چرم را چک کنید که روان باشد.  قفل ها به راحتی کار کند و آویزهای کیف از کیفیت لازم برخوردار باشد. قفل های رمزدار به دلیل اهمیت فوق العاده مدارک شناسایی شما یکی از مزیت های کیف پاسپورتی چرم  می‌باشد. هرچه دوخت کیف پاسپورتی چرم حرفه ای تر باشد زیباتر به نظر میآید.

انتخاب طرح های جدیدتر؛ هرچه در تولید کیف پاسپورتی چرم از مواد اولیه مرغوب تری استفاده شده باشد کیف پاسپورتی شما طول عمر بیشتری دارد. کیف های پاسپورتی که طراحی مدرن و جدید تری دارند را در اولویت انتخاب هایتان قرار دهید.

روشهای نگهداری از کیف پاسپورتی چرم

استفاده درست؛ از کیف های پاسپورتی چرم برای قرار دادن ابزار یا پوشه های بزرگ استفاده نکنید. انباشته شدن وسایل هرچند کوچک باعث پارگی یا کش امدن کیف پاسپورتی شما  می‌شود. حواستان باشد کیف پاسپورتی جای پوشه، بسته های آدامس و شکلات و دسته کلید ها نیست!

حفظ پاکیزگی؛ به صورت دوره ای کیف پاسپورتی چرم خود را به وسیله یک پارچه نرم و چند قطره مایع صابون تمیز کنید. این روش ساده ترین راه سالم ماندن کیف پاسپورتی شما است. گرد و خاک های داخل کیف را  می‌توانید به وسیله سری های کوچک جاروبرقی به راحتی و با سرعت رفع کنید. نحوه استفاده از زیپ ها خیلی مهم است. نمی خواهید که کیف پاسپورتی چرم محبوبتان فقط به دلیل یک باز و بسته کردن نادرست بلا استفاده شود.

استفاده از واکس چرم؛ در صورت تماس با آب و خشکی کیف پاسپورتی چرم از واکس های مخصوص چرم استفاده کنید.این واکس ها در هم فروشگاه ها در دسترس  می‌باشد.

کیف پاسپورتی؛ یک هدیه تبلیغاتی

از کیف پاسپورتی  می‌توانید به عنوان هدیه استفاده کنید. اگر مدیر یک سازمان، کارخانه یا یک مرکز مهم هستید  می‌توانید کیف های پاسپورتی را در تعداد انبوه با نام و لوگوی شرکت تان سفارش دهید. افرادی که از این کیف ها استفاده  می‌کنند خود به خود مبلغ فعالیت و خدمات شما در موقعیت ها و مکان های مختلف هستند. در هر حال استفاده زیاد از انواع کیف های پاسپورتی در میان آقایان فرصت مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما است.

پایان

چرم کروکو به آقایانی که به نظم و سازماندهی کارت ها و مدارک شناسایی خود اهمیت ویژه ای  می‌دهند پیشنهاد  می‌کند حتما از کیف های پاسپورتی چرم استفاده کنند. یادتان باشد که کارت های شما بخش بزرگی از هویت شماست؛ اگر گم یا مخدوش شود از دردسرهای آن به راحتی خلاص نمی شوید!

کیف پاسپورتی چرم کروکو؛ چرم کروکو یک برند نام آشنا در تولید و فروش محصولات چرمی مرغوب است. شما می‌توانید انواع کیف پاسپورتی چرم این برند محبوب را به صورت اینترنتی و هم با حضور در فروشگاه و شعب آن تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *