اکسسوری زنانه

درباره انواع پاپوش بیشتر بدانید!

درباره انواع پاپوش بیشتر بدانید!

انواع پاپوش با جنس‌های مختلفی جهت گرم نگه‌داشتن و محافظت از پا تولید می‌شوند. این اکسسوری محبوب علاوه بر جنبه سلامتی در خلق استایل‌های زیبا نیز نقش مهمی دارد. پاپوش‌ها طرح، رنگ و مدل‌های بسیار متنوعی دارند که در استایل‌های متفاوت استفاده می‌شوند. با کروکو همراه شوید و با انواع مدل‌های پاپوش زنانه و دخترانه و کاربرد هر کدام بیشتر آشنا شوید.

مهمترین مزیت پوشیدن پاپوش

درست است که پاپوش‌ها جذابیت استایلتان را افزاتیش می‌دهند، اما این تنها مزیت این اکسسوری‌های جذاب نیست. جالب است بدانید که پاپوش‌ها به سلامت پاهای شما نیز کمک می‌کنند؛ می‌پرسید چگونه؟ این پوشش گردش خون در پاها را افزایش می‌دهد. افزایش گردش خون به سلامت جسمانی شما کمک می‌کند؛ به این صورت که از بروز بیماری‌هایی مثل بی‌خوابی، استرس، کمر درد، آرتروز، التهاب پا و غیره جلوگیری خواهد کرد.

پاپوش؛ جایگزینی مناسب برای دمپایی

پاپوش‌ها تقریباً تمام مزیت‌های دمپایی‌های روفرشی را دارد؛ بنابراین می‌تواند جایگزین ایده‌آلی برای آن باشد. اما چرا باید انواع پاپوش را جیگزین دمپایی کنیم؟ طبیعی است که قیمت دمپایی‌ها در مقایسه با پاپوش‌ها بالاتر باشد؛ از این‌رو اگر محدودیتی در خرید کردن دارید، پاپوش گزینه اقتصادی‌تری از دمپایی است. به علاوه که شما می‌توانید با هزینه کم چندین مدل پاپوش برای استفاده‌های روزانه خودتان تهیه کنید.

تنوع دنیای کوچک پاپوش‌ها

اگر فکر می‌کنید پاپوش‌ها تنها مناسب فصل زمستان است، سخت در اشتباه هستید. تنوع این اکسسوری به‌قدری زیاد است که به‌راحتی می‌توانید در هر فصل سال از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین این شما هستید که باید متناسب با هر آب و هوایی یکی از پاپوش‌ها را انتخاب کنید. در ادامه هر یک از این پاپوش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع پاپوش بافتنی

پاپوش‌های بافتنی بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن پا در روزهای برفی و زمستانی هستند و طرفدارهای زیادی نیز در فصول سرد سال دارند. معمولا این پاپوش‌ها با کاموا بافته می‌شوند؛ از این رو اگرچه ضخامت دارند، اما جنس آن‌ها نرم و لطیف است.

انواع پاپوش بافتنی بهترین انتخاب برای روزهای زمستانی هستند.

پاپوش چرم

پاپوش‌های چرم انواع مختلفی دارند؛ هم از چرم طبیعی و هم چرم مصنوعی برای تولید پاپوش‌های چرمی استفاده می‌شود. هر کدام از این پاپوش‌ها طرفداران خاصی دارند، اما پاپوش چرمی طبیعی انتخاب بهتری محسوب می‌شوند. این پاپوش‌ها نه تنها سبک‌تر هستند و راه رفتن را برای شما آسان می‌کنند، بلکه با توجه به کیفیت بالایشان دوام بیشتری دارند. جالب است بدانید که استفاده از این پاپوش‌ها برای کودکان و نوزادان بسیار متداول است؛ زیرا از ظرافت پوست پای آن‌ها به خوبی محافظت می‌کند.

انواع پاپوش مجلسی

تعجب نکنید؛ برخی پاپوش‌ها آن‌قدر زیبا طراحی شده‌اند که برای مراسم‌های مختلف نیز گزینه مناسبی هستند. این پاپوش‌ها معمولا به انواع نگین، تور، منگوله‌های تزئینی، گل‌های پارچه‌ای و غیره مزین شده‌اند. زمانی که پوشش آراسته و زیبای این پاپوش‌های مجلسی با تیپ شما ست شود، استایل زیبایی برایتان خلق می‌کند. درهرحال شما چه پاپوش ساده بپوشید چه پاپوش مجلسی، حس راحتی در آن خواهید داشت.

پاپوش‌های عروسکی

پاپوش‌هایی که در طراحی آن‌ها از طرح‌های فانتزی، شخصیت‌های عروسکی و کارتونی استفاده می‌شود، پاپوش‌های عروسکی نام دارند. دختران کم سن‌وسال علاقه زیادی به پوشیدن این پاپوش‌ها دارند.

پاپوش چکمه‌ای

مدل پاپوش‌های چکمه‌ای شبیه چکمه یا بوت است؛ به همین دلیل به آن‌ها پاپوش چکمه‌ای می‌گویند. معمولاً برای تولید این پاپوش‌ها از الیاف پشم استفاده می‌کنند. این پاپوش‌ها با توجه به جنسشان به زیبایی با ژاکت، بافت و لباس‌های زمستانی ست می‌شوند.

پاپوش حوله‌ای

وقتی از حمام بیرون می‌آیید و پای شما خیس است؛ نیاز به‌نوعی پاپوش دارید که به‌سرعت قطرات آب را از پای شما جذب کند. پاپوش حوله‌ای به همین منظور تولید شده است. بنابراین می‌توان ادعا کرد که هر فردی به حداقل یک پاپوش حوله‌ای در خانه نیاز دارد. بسیاری از افراد این پاپوش‌ها را با حوله حمامشان ست می‌کنند.

هر فردی به یک پاپوش حوله‌ای در خانه نیاز دارد.

پاپوش روفرشی

پوست پای بعضی از خانم‌ها به الیاف و پرزهای فرش حساس است؛ از این رو بسیاری از خانم‌ها انواع پاپوش روفرشی را برای استفاده روزانه انتخاب می‌کنند. این پاپوش‌ها معمولا از الیاف نخ و پنبه تولید می‌شوند. از آنجایی که پوست پاشنه پا مستعد ترک و خشکی است، پاپوش‌های روفرشی راهکار خوبی برای پیشگیری از حساسیت‌های پوستی کف پا محسوب می‌شود. چند مدل از این پاپوش‌ها را در خانه داشته باشید و آن‌ها را با استایل‌های متفاوت روزانه‌تان ست کنید.

پاپوش‌های کوتاه

برخی پاپوش‌های متداول که این روزها خانم‌ها در خانه یا به‌جای جوراب در کفش از آن استفاده می‌کنند، رویه کوتاهی دارند. رویه این پاپوش‌ها به گونه‌ای است که تنها روی انگشتان پا را می‌پوشاند؛ این مدل پاپوش‌ها هم ارزان هستند و هم بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم سال محسوب می‌شوند.

انواع پاپوش کوتاه گزینه مناسبی برای روزهای گرم تابستانی هستند.

پاپوش بلند

در مقابل پاپوش‌های کوتاه انواع پاپوش بلند نیز وجود دارد. بلندی این پاپوش‌ها تا روی زانو نیز می‌آید. این پاپوش‌ها برای فصل زمستان گزینه مناسبی به شمار می‌آیند. نکته جالب اینجاست که جنس داخلی برخی از این پاپوش‌ها پشمی است؛ از این رو به خوبی در روزهای برفی و زمستانی از پاهای شما محافظت می‌کنند.

نکته آخر

چرم کروکو از خانم‌های خانه‌دار می‌خواهد که به سلامتی پاهایشان اهمیت بیشتری بدهند؛ مخصوصاً خانم‌هایی که از قوس کف پا رنج می‌برند. با توجه به آنچه که در این متن خواندید، دیگر می‌دانید تنوع پاپوش‌ها به اندازه‌ای است که در هر مکان و موقعیتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. پس با سلیقه خود پاپوشی متناسب با استایلتان انتخاب کرده و از پاهایتان در برابر سرما و آسیب محافظت کنید. یادتان باشد هنگام انتخاب انواع پاپوش به سایز آن‌ها دقت کنید و پاپوش‌های روزمره را هر بار بشویید.

عکس های بیشتر

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *