کفش زنانه, کفش مردانه

ست کفش کتانی چرم با تیشرت + (تصویر)

همانطور که می‌دانید کفش‌ها یکی از اصلی‌ترین اجزای استایل آقایان و خانم‌ها به شمار می‌روند و اگر به درستی انتخاب شده و با سایر عناصر ترکیب شوند، ظاهری بی‌نظیر را به همراه خواهند داشت. کفش ‌ها به دسته‌های گوناگونی طبقه‌بندی می‌شوند و ست کردن آنها آداب خاص خودش را دارد. ست کفش کتانی چرم، به تازگی مورد توجه نوجوانان و جوانان زیادی قرار گرفته است و ترکیب‌های زیادی نیز برای آن وجود دارد که با سلیقه هر شخصی سازگار است. اگر به دنبال راه‌ها و تکنیک‌های جامع ست کردن کفش با لباس ‌هایتان هستید، پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه به روش‌های ست کردن کفش کتانی چرم با تیشرت خواهیم پرداخت و اطلاعات ارزنده‌ای در خدمت شما قرار می‌دهیم. با کروکو مگ همراه باشید.

خلاق باشید!

قبل از هرچیز باید این تفکر را داشته باشید که سلیقه شخصی مهم‌ترین عامل زیبایی شماست. این ذهنیت را در خود ایجاد کنید که انواع ست‌ها را امتحان کرده و به عواقب آن هیچ توجهی نداشته باشید، چرا که مهم‌ترین نکته لذتی است که در این کار نهفته است. بنابراین خودتان باشید و تقلید کردن را از زندگیتان حذف کنید. جالب است بدانید که بسیاری از مدل‌ها و استایل‌های جدید نیز با همین روش به وجود می‌آیند. پس بدون هیچ چشم‌داشتی به عملی کردن ایده‌ای که در سر دارید بیندیشید و از آن نهایت لذت را ببرید.

رنگ‌، کارگردان استایل شماست

به طور حتم اگر از هر شخصی این سوال را بپرسید که اصلی‌ترین عامل ست کردن چیست، جواب او به شما یک کلمه خواهد بود، رنگ! برای ست کفش کتانی چرم با تیشرت، می‌بایست میان آنها تعادل رنگی به وجود آورد؛ به عنوان مثال اگر تیشرتی سفید بر تن دارید، هر رنگی از کتانی چرم برای آن مناسب خواهد بود؛ اما اگر رنگ لباس شما خاص و تک ‌رنگ باشد، باید یک هارمونی با کفشتان داشته باشد تا فرآیند ست کردن به درستی انجام شود. به طور کلی، برای ست کردن کفش با لباس سه روش اصولی و ساده وجود دارد که با پیروی از آنها می‌توانید هر لباسی را با کفش کتان چرمی خود مورد استفاده قرار دهید.

اولین روش استفاده از رنگ‌های همسان است که رایج‌ترین نوع ست‌ می‌باشد و همگان با آن آشنا هستند؛ در این روش رنگ کفش با تیشرت همسان است و جلوه زیبایی به همراه دارد. این روش بیشتر برای رنگ‌های گرم استفاده می‌شود.
تکنیک دوم بهره گرفتن از تضاد رنگی است. این روش بسیار ساده و کاربردی است و در آن کفش شما باید رنگ متفاوتی با تیشرت داشته باشد. و آخرین شیوه رعایت ترکیب رنگی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم کفش کتانی چرمی که رنگ خنثی دارد خریداری کرده و آن را با انواع تیشرت‌ها ست کنید و شاهد تاثیرات بسزای این تکنیک باشید. همچنین تیشرتی را برگزینید که حداقل یکی از رنگ‌های درون آن همرنگ کفشتان باشد.

در تکمیل شیوه‌های بالا نکاتی جزئی نیز وجود دارند که با در نظر گرفتن آنها می‌توانید ست‌هایی شگفت انگیز و پر جزئیات را به وجود بیاورید؛ یکی از این نکات ست کردن بند کفش با تیشرت یا پیراهن می‌باشد. این کار شاید آنچنان مورد توجه قرار نگیرد اما در صورتی که طرف مقابلتان شاهد این ست باشد از ذکاوت شما در پوشیدن لباس لذت می‌برد.

 

نکاتی کوچک اما تاثیرگذار!

در ادامه متن بالا باید گفت: عواملی ریز و درشت بسیاری وجود دارند که اغلب از آنها بهره‌برداری نمی‌شود؛ بنابراین اگر بتوانید این عوامل را شناسایی کرده و در سبک تیپ و پوشش خود عملی کنید، قطعا مورد توجه همگان قرار خواهید گرفت. ست کفش کتانی چرم به عواملی مثل رنگ زیره و بند کفش نیز وابستگی زیادی دارد. کافیست رنگ زیره و بند کفشتان با رنگ تیشرتی که بر تن دارید یکی باشد، در این صورت یک ست خاص و شیک خواهید داشت که هر شخصی از آن برخوردار نیست. فراموش نکنید که به طور کلی کفش‌ مشکی مناسب‌ترین گزینه‌ای است که می‌توان با هر لباسی ست کرد. در واقع رنگ مشکی دست شما را برای برگزیدن تیشرت‌های متنوع با هر طرح و رنگی باز می‌گذارد و محدودیتی برای استایلتان قائل نیست.

 

 

تصاویر بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *