کفش زنانه, کفش مردانه, کیف زنانه, کیف مردانه

راهنمای ست کردن کیف و کفش | کفش های تخت، کیف های مجلل!!

ست کردن کیف و کفش یکی از دغدغه های مهم خانم ها و آقایان خوش تیپ است. البته خیلی از افراد هم هستند که به این موضوع اهمیت چندانی نمی دهند. قطعا اگر آنها هم می دانستند که ست کردن کیف و کفش چه تاثیر زیادی در جذابیت آنها دارد وقت بیشتری به این موضوع اختصاص می دادند. با چرم کروکو همراه شوید تا با اصول ست کردن کیف و کفش بیشتر آشنا شویم.

موقعیت شناس باشید!

در هر موقعیتی باید از کیف و کفش متناسب با آن موقعیت استفاده کرد. پس دقت کنید از کیف و کفش خودتان کجا قرار است استفاده کنید. محل کار، دانشگاه، مجلس رسمی، خرید، میهمانی، جشن و… هر کدام شرایط خاص خودش را دارد.  اگر با یک کیف و کفش پرزرق و برق با رنگ های روشن و تند سر کار یا اداره خود حاضر شوید احتمالا همه نگاه ها به سمت شما خیره می شود.

البته نه به این دلیل که زیادی خوشتیپ هستید. همه از بی دقتی و موقعیت نشناسی شما متعجب خواهند شد. همچنین اگر در یک جشن یا مهمانی شیک با کوله پشتی دانشجویی تان حضور پیدا کنید به  همان اندازه توی ذوق میزنید.

کفش های تخت، کیف های مجلل

می توان برای ست کردن کیف و کفش در موقعیت های مختلف یک نظر کلی داد. بدین صورت که کفش های تخت یا کتانی ها برای تیپ های کژوال و موقعیت های روزمره کاربرد بیشتری دارد. برای موقعیت غیر رسمی کفش عروسکی و کالج های اسپرت هم گزینه ایده آلی است.

کفش های پاشنه بلند هم برای موقعیت های رسمی و شرایط مجلسی مناسب است. هرچه مجلس رسمی تر باشد کیف های کوچک تر و مجلل تر در آن جلوه بیشتری دارد. کیف های مخصوص مهمانی بیشتر انواع مختلف کیف دستی هاست.

استفاده از کیف دستی ایده بسیار جذابی برای شرکت در میهمانی های شماست.کوله پشتی ها، کیف های بزرگ، کیف های دانشجویی و ساده تر هم برای موقعیت های روزمره مناسب تر هستند.

هماهنگی جنس کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش باید به جنس آنها نیز توجه ویژه ای داشت. جنس های جیر و کتان برای موقعیت های رسمی و اداری گزینه خوبی است. کیف و کفش هایی با جنس چرم مخصوصا چرم های براق مثل ورنی نیز برای مهمانی های شبانه و مراسم مجلسی در نظر گرفته می شود.

 

کمی خلاقیت به خرج دهید

در همه شرایط نمیتوان کیف و کفش را با هم ست کرد. ممکن است لباسی پوشیده باشید و بخواهید آن را با کفش تان ست کنید اما کیف متناسب با آن را در کمد لباس هایتان نداشته باشید. خوب در این شرایط تکلیف چیست؟ یا باید قید لباس دلخواهتان را بزنید یا با یک تیپ ناهماهنگ سر قرار کاری یا دوستانه تان حاضر شوید.

در این شرایط می توانید از یک قطعه پارچه، دستمال های طرحدار، آویز یا حتی استیکری که با رنگ کفش شما متناسب است کمک بگیرید. کافیست آن را خیلی با سلیقه روی کیف خودتان نصب کنید. شما بدون هیچ هزینه ای، کاملا هوشمندانه کیف و کفش خود را با یکدیگر ست کرده اید.

در چه فصلی هستید؟

در فصل های گرم مثل بهار و تابستان کفش های جلو بسته، بوت ها و کفش های چرم جایگاهی ندارند. در این فصل ها از کفش های جلو و پشت باز استفاده کنید. برای ست کردن کیف سراغ رنگ های روشن و پارچه ای بروید. در فصل های سرد سال هم هیچ چیز بهتر از جنس چرم و جیر نیست. انواع کیف و کفش چرم به زیبایی با هم ست می شوند. چرم به علت بافت فشرده و متراکمش و الیاف مرغوبی که دارد تناسب زیادی با حال و هوای سرد زمستانی دارد.

 

تناسب طرح و سادگی

اگر از کیف و کفش طرح دار یا شلوغ استفاده می کنید سعی کنید مانتو و شلوار یا پوشش های دیگر شما ساده باشد. در عوض هرچه کیف و کفش شما ساده تر باشد دستتان برای شلوغ کردن استایل تان باز تر است. می توانید از مانتوهایی با آستین های طرح دار یا روسری های شلوغ و رنگی استفاده کنید.

 

انتخاب کیف بر اساس فرم اندام

شاید تا به حال به این موضوع دقت نکرده باشید اما فرم بدن شما در انتخاب کیف خیلی مهم است. کیف های بزرگ برای افراد لاغر مناسب نیست. افراد چاق هم بهتر است از کیف های کوچک استفاده نکنند؛ چون در هرحال کیف های کوچک در استایل آن ها جلوه ای ندارد. کیف های متوسط و کوچک بنددار قدکوتاه ها را کمی بلندتر نشان می دهد.

 

 انتخاب کفش مناسب

بهترین کفش زیباترین آن نیست. بهترین کفش مدلی است که در آن احساس راحتی و رضایت خاطر داشته باشید. بهترین کفش برای خانم های شیک پوش کفش هایی با پاشنه ٢ تا ٣ سانتی متر می باشد. کفش های پاشنه بلند را بگذارید برای موقعیت های خاص و ویژه. سلامتی شما از هر چیزی مهمتر است!

 

ست کیف و کفش برای افراد بی حوصله

اگر خیلی اهل خرید و عوض کردن ظاهرتان نیستید از کفش و کیف های تیره استفاده کنید. کیف و کفش های تیره به راحتی با هر رنگی ست می شود. سعی کنید هنگام خرید رنگ کیف و کفش تان، از یک طیف رنگی باشد. بهترین رنگ برای کیف و کفش مشکی است. زیرا با تمام رنگ ها همخوانی دارد. به راحتی با سایر لباس های شما ست می شود و دردسرهای کیف و کفش های رنگی را ندارد. در عین حال از جذابیت و سادگی لازم هم برخوردار است. بعد از مشکی سراغ رنگ هایی مثل طوسی و کرم بروید.

 

پایان

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع محصولات چرمی مرغوب شما را در یک خرید مطمئن و رضایت بخش همراهی کند. به شما پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه چرم کروکو مخصوصا کیف و کفش های جذاب آن بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *