استایل زنانه, استایل مردانه

شلوار لی با چه رنگی ست میشود؟ چطور ست شلوار لی با لباس خوب داشته باشیم؟؟

راه و چاه‌های ست شلوار لی با لباس زنانه

ست کردن لباس‌ها با یک دیگر موضوع بسیار مهمی و یک مقداری هم سخت است. شاید برای شما هم پیش آمده که هنگام بیرون رفتن از خانه به این فکر کنید که شلوار جین‌هایتان را با چه لباس‌هایی ست کنید، هدف از نوشتن این مقاله این است که راهنمایی کوچکی در مورد سوالی بزرگ است سوالی مثل: «شلوار لی با چه رنگی ست میشود؟» شلوار جین در رنگ های بسیار مختلفی تولید شده که از محبوب‌ترین رنگ‌ در خرید شلوار جین معمولا مشکی و آبی است. شلوار جین تنها مخصوص آقایان نیست و خانم‌های امروزی هم شیفته مدل‌های مختلف آن شده اند و امکان ندارد در هر خانه حداقل یک مدل شلوار جین پیدا میکتید.

ست شلوار لی با لباس های چرمی همیشه جذاب است.

انواع جین کدام است و چطور ست شلوار لی با لباس خفن داشته باشیم؟

شلوار جین‌های آبی معمولا در رنگ‌های آبی پررنگ و کم رنگ تولید می‌شود. البته بهتر است برای ست کردن تیشرت با شلوار جین آبی از رنگ مخالف شلوارتان استفاده کنید. تمام پیراهن‌های مردانه را می‌توانیم با شلوار جین ست کنیم، شلوار جین های آبی طرفدار بسیاری دارند. برای ست کردن در آقایان پیراهن سرمه ای را میتوانند با جین آبی ست کنند و استایل بسیار شیکی به خود می‌گیرند.

معمولا پیراهن‌های آقایان در دو طرح چهار خانه درشت و ریز بسیار تولید می‌شوند که پیراهن‌های چهار خانه درشت اسپرت‌تر از چهارخانه ریز است. پس شما می‌توانید استایلی خفن با ست شلوار لی و لباس چهارخانه داشته باشید. اما علاوه بر شلوار جین‌ها ما پیراهن جین بسیاری هم داریم که به سه دسته تقسیم می شود.

  1. مدل زاپ دار.
  2. سنگ شور.
  3. جین خام ساده یا دو جیب.

همانطور که پیش‌تر گفتیم برای ست شلوار لی آبی با لباس بهتر است از رنگ مخالف استفاده کنید. این حرف یعنی چه؟ یعنی مثلا پیراهن سرمه‌ای را با شلوار جین آبی روشن ست کنید و برای جذاب‌تر شدن می‌توانید دکمه‌های پیراهن خود را باز بزارید و یک تیشرت رنگ سفید زیر آن بپوشید و با کفش‌هایتان ست کنید. کفش‌‌هایی که می‌توانید با شلوار جین ست کنید انواع مختلفی دارد که از انواع آن می‌توان به کتانی، کفش کالج، کفش چرم کلاسیک، کفش های قایقی، بوت و نیم بوت اشاره کرد.

ست شلوار لی با کفش کتانی همیشه مححبوب بوده است.

ویژگی های یک شلوار جین دمپای شیک

شلوار لی‌ها انواع مختلفی دارد که می توان به شلوار جین‌های تنگ دمپا ،گشاد پاره و پسرانه اشاره کرد. شلوار جین‌های دمپا لباسی است که هیچ وقت از مد نخواهد رفت. دهه هفتادی‌ها بیشتر از شلوار جین‌های تنگ استفاده می‌کردند اما دوباره امروزه شلوار جین‌های دمپا مد شده است و آن‌ها را می‌پوشند. در این قسمت ایده‌هایی درباره ست کردن شلوار دمپا گشاد با لباس‌های دیگر را ما به شما آموزش می‌دهیم. شلوار لی لباسی است که هرگز از خرید آن ها پشیمان نمی‌شوید، چرا که هر مدلی که بپوشید مد است. اگر خیلی بلند باشد می‌توانید آن را تا بزنید یا اگر دم پا آن خیلی گشاد باشد می توانید آن را به عنوان دم پا بپوشید.

شلوار جین های دمپا گشاد بیشتر مناسب افرادی است که قد بلندی دارند و برای ست کردن این شلوار با کفش بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید، زیرا کفش‌های پاشنه بلند پا های شما را بلندتر نشان می‌دهد. دور کمر شلوار جین‌های دمپا باید کمی تنگ باشد و فاق آن بلند باشد برای ست کردن این نوع شلوار جین بهتر است از تاپ‌های کوتاه یا تاپ‌های شل مانند پلیور استفاده کنید. پس دقت کنید که اگر شلوار جین تان را با لباس‌های مناسب ست کنید می توانید یک استایل شیک و مناسب داشته باشید.

 

چگونه یک استایل شیک و راحت با ست شلوار لی و لباس داشته باشیم؟

بعضی اوقات ما به مهمانی هایی دعوت می شویم که زیاد رسمی نیستند که ما می توانیم از استایل کژوآل استفاده کنیم. کژوآل به معنی استایل راحت و شیک است.استایل های کژوآل مانند لباس های رسمی دست و پا گیر و خسته کننده نیستند و مانند استایل های خیابانی هم نیستند، بلکه یک لباس خاص و شیک هستند. ژاکت های کش بافت اسنیکلز و دامن ها مهم ترین لباس های این استایل هستند.برای ست کردن استایل کژوآل شما می توانید یک تیشرت ساده سفید را با یک شلوار مشکی جین خاص و بوت بپوشید که این استایل بسیار جذاب و در عین حال شیک است. اما اگر شما می خواهید یک استایل زنانه به خود بگیرید می توانید همراه تیشرت تان دامن و صندل بند دار بپوشید.با این لباس ها می توانید اکسسوری های بزرگ و خاص هم استفاده کنید تا چشم های همه به سوی شما جلب شود.

اگر در فصل زمستان شما به یک مهمانی دوستانه دعوت شدید که احتیاجی به لباس های رسمی نبود، هودی بهترین گزینه برای این مهمانی است.هودی را حتی لازم نیست از تن در بیاورید که این بسیار کار شما را راحت تر می کند. هودی ها را می توانید با شلوار چرم بپوشید.زمانی که از هودی استفاده می کنید گردنبند بزرگ را فراموش نکنید،زیرا جلوه خاصی به این لباس می دهد.برای داشتن یک استایل کژوآل شما می‌توانید یک استایل قدیمی برای خود بسازید. می‌توانید شلوار های جین دم پا گشاد و بلوز های طرح دار بپوشید. شما می توانید با شلوار جین یک کت و کفش پاشنه بلند بپوشید اما کفش مخصوص برای استایل کژوآل، کتانی است. دامن های کوتاه ماکسی میدی یا هر نوع دامنی می تواند جز استایل کژوآل باشد که شما می توانید جلوی تیشرت تان را داخل دامن تان قرار دهید و یا حتی می توانید در فصل های بهار و پاییز که هوا نه سرد است نه گرم دامن را با بوت های بزرگ و بلوز ست کنید.

شلوار لی با چه رنگی ست میشود؟ در یک کلام مادر رنگ ها مشکی

روش های ست کردن جلیقه با شلوار جین زنانه

جلیقه‌های زنانه در هر فصلی مناسب است، زیرا اجازه نمی‌دهد صاحب جلیقه نه سرمای و نه گرمای زیادی را تحمل کند. جلیقه ها انواع مختلفی دارند که در این بخش به آن می‌پردازیم. جلیقه‌های کلاسیک در مدل‌های با رنگ‌های روشن برای دختران و زنان کم سن است که بعضی از آن ها را به عنوان لباس بیرون استفاده می کنند.جلیقه‌ها بین مردم بسیار طرفدار دارند. دلایل این که خانم‌های زیادی طرف دار این جلیقه‌ها هستند این است که باعث می‌شود که شما لاغر و کشیده به نظر بیایید و یک لباس مناسبی است برای خانم‌هایی که که شکم دارند و می‌توانند شکم خود را مخفی کنند و می‌توانند منحنی‌های بدن را مخفی کنند. در فصل پاییز این جلیقه بسیار گرم نگه می‌دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جلیقه این است که شما می‌توانید آن‌ها را با تاپ ژاکت یا کت‌ها ست کنید و بپوشید. این جلیقه‌ها با بیشتر لباس ها ست می‌شود و دیگر شما راحت هستید. مدل‌های مختلفی از این جلیقه‌ها تولید شده است.هنگام خریدن جلیقه باید به این موضوع دقت کنید که هر جلیقه‌ای مناسب انواع خاص است خانم‌هایی که اندام ساعت شنی دارند باید جلیقه های بافت جلو باز بپوشند که این ها باعث می‌شود کمر آن ها باریک و اندام جذاب داشته باشند خانم هایی که اندام های گلابی شکل دارند باید جلیقه های کوتاه تر بپوشند که برآمدگی های بدن آن ها از زیر بافت زیاد مشخص نباشد و یا می توانند از ژاکت های بافت که یقه آن‌ها شل و آویزان هست استفاده کنند.

ست شلوار لی با لباس سفید و صندل کی از رویایی ترین ست هایی است که میتوان برای خود ساخت.

خانم هایی که اندام سیبی شکل دارند می توانند از پارچه های سبک استفاده کنند و ژاکت‌های یقه هفت و ملوانی بهترین گزینه برای آن‌هاست .خانم‌های قد بلند و لاغر می توانند از ژاکت‌های کلفت استفاده کنند با انواع آن‌ها کمی به چشم بیاید.جلیقه‌ها را می توان به راحتی با اکسسوری‌ها ست کرد اما دقت کنید که ژاکت‌هایتان رنگ خنثی مانند سفید مشکی یا خاکستری داشته باشد.دقت کنید جلیقه‌ها مراقبت زیادی میخواهد و باید مراقب باشید آن ها را مچاله و آویزان نکنید زیرا باعث می شود آن ها کشیده شود و مدل خود را از دست بدهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *