استایل مردانه, کفش مردانه

کفش چرم | مکمل استایل شیک و جذاب

کفش چرم کلاسیک قهوه ای

با پیشرفت دنیای مد و فشن امروزه کفش‌ های چرم نوعی تکمیل‌کننده استایل به حساب می‌آیند و جذابیت پوشش همگان را دو چندان می‌کنند. کفش چرم از گذشته‌های دور مورد استفاده بسیاری از مردم در هر قشری بوده و طرفداران مختص به خود را داشته است. افزایش شرکت‌های تولیدی و رقابت میان آنها موجب شده است که در طول زمان طرح‌ کفش‌ های چرم دستخوش تغییر شده و طیف بی‌شماری از کفش‌ها در اختیار علاقه‌مندان این اکسسوری جذاب قرار گیرد. خریداری کفش چرم به رعایت نکاتی ریز و درشتی احتیاج دارد تا متناسب با استایل هر شخص صورت گیرد. در این مقاله سعی داریم در رابطه با انواع کفش چرم موجود در بازار، نحوه ست کردن آنها با عناصر دیگر در استایل و چگونگی محافظت از آنها نکاتی کارآمد را برایتان شرح دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید

کالج چرم

خریداری کفش بر اساس استایل

خریداری انواع کفش چرم می‌بایست با در نظر گرفتن سایر اجزا و عناصر استایل صورت گیرد. ممکن است برایتان سوالات زیادی پیش بیاید که چگونه می‌توان برای استایل اسپرت یا رسمی یک ست جذاب و منحصر‌به‌فرد را با استفاده از کفش چرم به ارمغان آورد؟ در حقیقت قبل از خریداری کفش باید مشخص کنید که سبک پوشش‌تان به چه صورت می‌باشد؛ به عنوان استایل روزمره سبک اسپرت را ترجیح می‌دهید یا رسمی؟ پس از مشخص کردن این موضوع می‌توانید درباره چگونگی ست کردن این اکسسوری مکمل با سایر فاکتور‌های موجود در استایل انتخاب شده تصمیم بگیرید. ناگفته نماند که کفش‌هایی با جنس چرم مصنوعی شامل تنوع بیشتری در طرح‌ها و مدل‌های متفاوت هستند، چرا که چرم مصنوعی قابلیت فرم‌گیری و انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به چرم طبیعی دارد و این امر موجب می‌شود دستان شما برای خرید کفش‌های چرم مصنوعی باز‌تر باشد‌؛ اما توجه داشته باشید که چرم‌های مصنوعی به هیچ عنوان دوام و مقاومت چرم طبیعی را نداشته و ممکن است با کوچک‌ترین آسیبی غیر قابل مصرف شوند‌، در صورتی که اگر از چرم‌های طبیعی به خوبی مراقبت شود تا سال‌های سال همراهان استایل‌تان خواهند بود.

کفش چرم مات

کفش چرم؛ معرف شخصیت شما!

حتما این حرف را شنیده‌اید که می‌گویند کفش هر فرد نشان‌دهنده شخصیت و سبک زندگی او می‌باشد؛ در واقع افراد منظم، تمیز و با شخصیت زمان زیادی را صرف نگهداری از کفش‌هایشان می‌کنند تا در روابط دوستانه و اجتماعی خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند. کفش‌های چرم نیز به عنوان یک اکسسوری تاثیرگذار، به توصیف نکات شخصیتی مثبت هر شخص کمک شایانی کرده و همگان را قادر می‌سازد تا در کنار شیک‌پوشی و خوش‌استایل بودن، در دید دیگران فردی با شخصیت اجتماعی بالا محسوب شوند. این قابلیت ربطی به سبک استایل‌تان نخواهد داشت و حتی اگر از کفش‌های چرمی اسپرت در استایل بخصوصی بهره می‌برید، می‌توانید وقار و پختگی را تنها با استفاده از یک اکسسوری برای خود به ارمغان آورید‌.

کفش چرم قهوه ای سوخته براق

چگونه از کفش‌ های چرم مراقبت کنیم؟!

مراقبت از انواع کفش چرم بهترین کاری است که می‌توانید برای افزایش طول عمر آنها انجام دهید. در حقیقت فردی که به خریداری کفش چرم پرداخته است می‌بایست زمان مشخصی را برای نگهداری از آن در نظر بگیرد، در غیر این صورت هزینه‌ای که صرف آنها کرده است به هدر خواهد رفت. برای جلوگیری از خشک شدن و ایجاد ترک‌ بر روی سطح کفش آن را در هوای آزاد نگهداری کنید؛ هیچگاه کفش‌های چرم را در کنار سایر کفش‌هایتان قرار ندهید، چرا که ساییدگی آنها به یکدیگر موجب آسیب و حتی تغییر رنگ خواهد شد. یکی از بهترین روش‌های مراقبتی برای کفش‌های چرم استفاده از واکس‌های مخصوص می‌باشد؛ برای تاثیرگذاری بهتر هر دو هفته یک بار کفش‌هایتان را به واکس آغشته کنید تا از پوسیدگی و ایجاد ترک جلوگیری کرده باشید. 

کفش چرم بافت
ایجاد ست‌های خارق‌العاده با کفش چرمی

برای اینکه بتوانید تا حد زیادی موجب پیشرفت استایل‌تان شوید، می‌بایست عناصر متفاوت را با یکدیگر سازگار کرده و هماهنگی بصری مناسبی را بوجود آورید. کفش‌ چرم با رنگ روشن می‌تواند به عنوان یک تکمیل‌کننده با سایر اکسسوری‌های موجود در استایل مانند ساعت‌ مچی، دستبند‌های زینتی و یا لباس‌هایی مانند ژاکت‌ها و یا کت‌های چرمی ست شود. در هر دو حالت مطرح شده ظاهر بوجود آمده بسیار جذاب‌تر از زمانی است که هیچ هماهنگی میان اجزای لباس وجود نداشته باشد؛ بنابراین با استفاده از خلاقیت خود سعی کنید هارمونی مناسبی و منحصر‌به‌فردی را میان عناصر موجود در پوشش خود به ارمغان آورید.

 

عکس های بیشتر

کفش چرم سوسماری
کفش چرم با کمربند ست
کالج چرم براق
انواع کفش چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *