کت زنانه, لباس زنانه

راهکار های فوق العاده برای ست کردن با پالتو چرم بلند

پالتو چرم بلند در این مقاله سعی داریم در قالب لباس های و بلند بپردازیم پالتو های چرم برای زمستان بخصوص برای شهرهایی از جمله شهرهای شمالی مانند گیلان مازندران و رشت و غیره بسیار خوب و کاربردی است زیرا پالتو های چرم به دلیل نوع جنسی که دارند مانع باران و جذب آن به لباس شما می شود پالتو های چرم انواع زیادی و تنوع رنگی زیادی تهیه و تولید شده است که رنگ بندی پالتو های چرم برای زمستان از رنگ های تیره مانند: رنگ سرمه ای، مشکی، قهوه ای ، قهوه ای سوخته  و دیگر رنگ های تیره مفید و کاربردی است زیرا این رنگ های تیره گرما را همچنین نور خورشید را به خود جذب کرده و پالتوی ما را مجبور به جذب گرمای بیشتری می کند در پالتو های چرم نوع انتخاب جنس چرم بسیار مهم است به دلیل اینکه تولید کننده گان متفرقه جنس هایی همچون فیک و فقط شبیه چرم در بازار ارائه و تولید می کنند.
که مزیت هایی همچون گرما و قوام را ندارد و بسیار زود دچار پارگی پوسیدگی می شوند و خیلی زود از بین می روند زیرا این چرم ها چرم های طبیعی نیستند و فقط و فقط شبیه به چرم هستند.

پالتو چرم بلند

 

برای محافظ از پالتو های چرم باید در مقابل اشیایی تیز و همچون اشیای فلزی مانند کلید چاقو دکمه های فلزی بسیار مراقبت کنیم زیرا جنس چرم به گونه ای است که با وجود تیزی و کشیدگی تیزی. به ان پاره می شود چرم ها انواع زیادی دارند که در صنعت پوشاک و تولید پوشاک از چرم سبک و نیمه سنگین استفاده می شود.

این چرم از پوست حیواناتی مانند گاو گوساله گوسفند و بز تشکیل شده است این ماده کاملا طبیعی است و بافت سبکی دارد به همین دلیل می توان در طراحی لباس های چرمی مدل های فروانی تولید کرد زیرا این نوع چرم را میتوان با ظرافت و زیبایی تولید کرد دوخت انواع پالتو کت و لباس های چرمی نسبت به دیگرپارچه ها زحمت بیشتری دارد به همین دلیل کت های چرمی یا پالتو های چرمی در بازار کشور ما ایران به قیمت نسبتا بالاتری نسبت به بقیه پارچه ها و جنس های دیگر هستند.

 

پالتو چرم بلند

محبوبیت پالتو چرم بلند در سال جدید

محبوبیت پالتو بلند پالتو های بلند بیشتر برای کسانی مانند کارمندان،کارکنان دولت و…محبوبیت بالایی دارد. پالتو های بلند برای کسانی که شلوار های پارچه ای و کتان همچنین کفش و کالج میپوشند بسیار مناسب هست میتوانند رنگ کفش عای چرمی و کمربند و پالتو چرمی خود را با یک دیگر ست کنند .

پالتو های چرمی دارای تنوع رنگی زیادی نیستند اما از رنگ هایی مانند عسلی قهوه ای قهوه ای سوخته مشکی و دیگر رنگ های چرم ها این پالتو های بلند چرمی تشکیل شده است بانوان برای انتخاب رنگ پالتو های خود از رنگ های روشن تر مانند رنگ های صورتی فیروزه ای سفید و غیره پسند میکنند و اما اقایان شیک و خوش پوش و با تیپ و استایلی سنگین و رسمی از رنگ عای تیره مانند سرمه ای قهوه ای و مشکی انتخاب میکنند.

پالتو چرم بلند

 

لازم به ذکر است که رنگ پالتو های چرمی در تنوع بالایی نیست و ببشتر رنگ طبیعی چرم در بازار ارائه می شود در تنوع رنگ چرم ها رنگی مخصوص بانوان و یا اقایان وجود ندارد بیشتر رنگ های پالتو و کت های چرمی اسپرت هستند و هم برای بانوان مناسب است هم اقایان، قیمت پالتو های چرمی بلند نسبت به پالتو های کوتاه یا کت های کوتاه گران تر هستند زیرا در طراحی و تولید انها مقدار زیاد تری چرم استفاده شده است.

خانوم ها و اقایان جوان بهتر است پالتوهایی با برش ها و سایز های مناسب را انتخاب کنند پالتو های بلند بیشتر در افرادی با استایل قد بلند هیکلی و چهار شانه مناسب است افرادی با قد بلند با پوشیدن پالتو های بلند قد بلندشان بیشتر به رخ کشیده می شود زیرا استایل خاصی را به انها می دهد پالتو های بلند برای بانوان در جامعه ما مخاطب و مصرف کننده ی زیادی دارد زیرا بانوان می توانند از پالتو های بلند به جای مانتو استفاده کنند.

پالتو چرم بلند

عکس های بیشتر :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *