لباس زنانه, لباس مردانه

چند مدل برتر کاپشن های چرمی در سال ۱۴۰۰


به طور کلی کاپشن ها و پالتوهای چرمی از جمله پر کاربردترین لباس های زمستانه به شمار می آیند از این لباس ها هم در استایل های زنانه و هم در استایل های مردانه می توان استفاده کرد. البته تنوع رنگ و مدل در کاپشن ها و پالتوهای چرم زنانه بیشتر از کاپشن ها و پالتوهای چرمی مردانه است ، که از  پالتوها و کاپشن های چرم در استایل های نیمه رسمی می توان استفاده کرد این لباس ها ظاهر شما را بسیار شیک و خاص جلوه می دهند.

کاپشن ها و پالتوهای چرم مردانه معمولا به رنگ های مشکی و قهوه ای دیده می شوند اما پالتوها و کاپشن های چرم زنانه رنگ بندی متنوع دارند. مدل های کاپشن چرمی و پالتو در سال جدید دارای یقه های پهن و زیپ های بزرگ و جیب نما می‌باشند در برخی از مدل های کاپشن و پالتوی جدید دور یقه و روی آستین ها از بافت استفاده می شود بافت استفاده شده در این مدل ها همرنگ پالتو و یا کاپشن است این مدل ها از جمله مدل های برتر در سال جدید می باشند.

مدل های کاپشن چرمی

لباس های چرمی معمولا از چرم اصل و چرم صنعتی تولید می شوند، که از پوست گاو و شترمرغ برای تهیه ی لباس های چرمی زمستانه استفاده می‌شود. لباس های چرمی که از پوست شترمرغ تهیه می‌شوند نسبت به لباس های چرمی که از پوست گاو تهیه می شوند نازک تر هستند به همین دلیل چرم پوست گاو بسیار مرغوب و گران قیمت است.

چرم صنعتی نوعی پلاستیک است به همین دلیل قیمت ارزانتری دارد و چون آب از آن نفوذ نمی‌کند استفاده از لباس هایی که از چرم صنعتی تهیه شده اند در روزهای بارانی مناسب است، پالتوها و کاپشن های چرمی معمولا دارای آستر خزدار هستند؛ اما پالتوها و کاپشن های چرم مصنوعی آستر پلاستیکی دارند و دوخت دور یقه و دور آستین در پالتوها و کاپشن های چرم اصل مقداری ضخیم است. همچنین قیمت پالتوها و کاپشن های چرمی به تمیزی دوخت و نوع چرم آنها بستگی دارد، جهت اطلاع دقیق از قیمت کاپشن ها و پالتوهای چرمی و خرید آنها به سایت های فروش لباس های چرم مراجعه نمایید.

مدل های کاپشن چرمی

کاربرد های مهم پالتوهای چرمی

همانطور که گفته شد پالتوهای چرمی زنانه و مردانه بسیار کاربردی هستند در این بخش از مقاله به بررسی کاربرد پالتو چرمی می‌پردازیم. پالتوی چرم انتخاب مناسبی برای روزهای سرد است زیرا این پالتوها دارای آستر خزدار می‌باشند و به خوبی شما را گرم می‌کنند و در سال جدید استفاده از پالتوی چرمی بسیار ترند شده است پس لازم است که همه ی خانم ها و آقایان طرفدار مد حداقل یک پالتو و یا کت چرم در کمد لباس های خود داشته باشند.

اما لازم به ذکر است که نگهداری از پالتوهای چرم روشی دارد و برای این کار اگر زیاد کاپشن چرم را می‌پوشید، تقریبا ماهی یک بار سطح آنها را مرطوب کنید. برای مرطوب کردن سطح لباس های چرم می‌توانید از واکس های چرم مخصوص لباس استفاده کنید و در صورتی که واکس چرم در دسترس ندارید از یک دستمال نم دار استفاده کنید و سطح لباس چرمی خود را با آن مرطوب کنید.

مدل های کاپشن چرم

پالتوهای چرم زنانه با شلوار جین تنگ و بوت های بلند و بافت های یقه اسکی به خوبی ست می شوند و استایل شما را بسیار شیک جلوه می دهند در این استایل می توانید از شال و کلاه استفاده کنید و زیبایی تیپ خود را چند برابر کنید. همچنین برای ست کردن کت های چرم زنانه می توان از دامن های پشمی و جوراب شلواری و بافت استفاده کرد در این استایل از کفش پاشنه بلند و یا نیم بوت استفاده کنید.

در استایل های مردانه می توان پالتوی چرم و یا کاپشن چرمی را با شلوار جین و پیراهن و کفش های اسپرت ست کرد. پالتوهای چرم مشکی را بهتر است با بافت های سبز یشمی، خاکستری، نوک مدادی و نسکافه ای ست کنید این رنگ ها به رنگ های پاییزی معروف هستد و در فصل پاییز استایل شما را بسیار شیک جلوه می دهند و اینکه در انتخاب دامن پشمی و شال و کلاه نیز از پارچه های چهارخانه استفاده کنید.

مدل های کاپشن چرم

عکس های بیشتر:

1 دیدگاه در “چند مدل برتر کاپشن های چرمی در سال ۱۴۰۰

  1. نوری گفت:

    عالی. و بهترین هستن واقعا ن خوشم اومده ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *