کیف زنانه

کیف پول دخترانه؛ از بررسی تا خرید…

بیش از هزار مدل کیف پول دخترانه با طراحی های جذاب و منحصر بفرد وجود دارد که برای انواع سنین خردسال، نوجوان، جوان و حتی بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرند. چرا که کیف پول همیشه یکی از اکسسوری های ضروری و مورد علاقه دختر خانم ها بوده است. این کیف پول ها دارای فضای مناسب جهت نگهداری انواع اسکناس ها، سکه، کارت های مختلف و چند جای عکس می باشد. بسیاری از دختر خانم ها از کودکی و نوجوانی عاشق رنگ های صورتی، لیمویی، آبی روشن و دیگر رنگ های پاستلی و فانتزی هستند و اغلب انتخاب آن ها در بین این طیف رنگی خلاصه می شود.
اما در این بین، کیف پول های چرمی با طرح های بسیار ساده و تک رنگ، همچنان در میان هر سن و سالی طرفداران خاص خودشان را دارند.کیف پول های دخترانه از نظر تنوع در میان طرح و رنگ دارای انواع متفاوتی هستند؛ ساده، فانتزی، عروسکی، نمدی، جیبی و یا کارتی و سبک هولوگرامی که جزء جدیدترین نمونه های ترند شده است.

چه مدل کیف پولی را انتخاب کنیم؟

فانتزی و عروسکی: دخترخانم های نوجوان از کیف پول های به سبک فانتزی و عروسکی بسیار استقبال می کنند و در بین خانم های جوان نیز پر طرفدار هستند. در طراحی و تولید سبک فانتزی نیز انواع متفاوتی وجود دارد. جنس پارچه ای با چاپ طرح عروسکی شخصیت های معروف دیزنی، جنس نمدی با طرح های دوخته شده عروسکی، جنس ساده چرمی و یا مخملی با آویز های عروسکی و برجسته و با قفل و سگک های فانتزی، جزو پرفروش ترین ها هستند. 

شیک و ساده :این کیف پول ها معمولا در اندازه های جیبی و تاشو طراحی می شوند و مناسب برای استفاده دختر خانم های خوش سلیقه است، چرا که کوچک و راحت قابل حمل است و نسبت به اندازه های طراحی شده بسیار جادار و کاربردی می باشند. کیف پول های دخترانه با طراحی های مینیمال و با رنگ بندی متنوع  می توانند به راحتی با لباس های مختلف ست شده و همیشه به روز باشند.

 

کیف پول های کارتی:این دسته از کیف ها بیشتر مناسب برای استفاده روزمره و جا کارتی است؛ اما می توان به عنوان کیف پول نیز از آن استفاده کرد؛ چرا که بسیار سبک و نازک طراحی شده و با حدود۸ الی ۶ جای کارت، به راحتی قابل حمل است. همچنین محلی برای نگهداری عکس نیز تعبیه شده است که این قسمت مورد علاقه دختر خانم های جوان و نوجوان است!

 

کیف پول چرمی:اگر  کیف پول دخترانه شما از میان جنس های چرمی بود، در هنگام خرید دقت کنید کیفی را انتخاب کنید تا جنس نرمی داشته و پس از در دست گرفتن احساس بدی نداشته باشید؛ همچنین اگر به بوی چرم طبیعی حساس هستید ترجیحا از میان چرم های مصنوعی که اتفاقا تنوع بیشتری دارند استفاده کنید. 

کیف پول دست دوز خودتان را داشته باشید!

اما در نهایت اگر از آن دسته دختر خانم های سخت پسند هستید و همیشه  یک استایل متفاوت داشتن را ترجیح می دهید؛ ولی کیف پول دلخواهتان را پیدا نمی کنید! پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر، لوازم دوخت یک کیف پول نمدی را حاضر کنید و با کمی صبر و حوصله با چاشنی خلاقیت، کیف پول دوست داشتنی خودتان را طراحی کنید. البته اگر با استعداد و خلاق باشید، می توانید کیف پول های نمدی دست دوز خودتان را به دوستان و آشنایان هدیه کنید!

اگر از ابتدا طراحی الگوها به درستی انجام شود، برش و دوخت جنس نمدی ساده تر از سایر مدل ها خواهد بود؛ برای شروع میتوان از چسب به جای دوخت استفاده کرد، اما در این صورت کیف پول شما بیشتر جنبه یک اکسسوری تزئینی را خواهد داشت. ابزار مورد نیاز برای دوخت یک کیف پول زیبا و قیمت مناسب: دکمه ی آهنربایی، زیپ، حلقه اتصال، نخ، سوزن، نمد و ماژیک پاک شونده است. تعداد قطعات مورد نیاز برای الگوهای برش، به غیر از تکه ی بزرگ اصلی، یک برش است و برای جزئیات بخش جاکارتی و محلی برای عکس ها هم، تعدادی برش لازم است. بعد از چاپ کردن الگو در اندازه ی واقعی، باید همه تکه ها را با ماژیک قابل شستشو علامت گذاری کرد و سپس برش داد. سعی کنید مرحله دوخت و کوک زدن را از قسمت جیب های داخلی شروع کنید. به این ترتیب شما کیف پول دخترانه و دلخواه خودتان را طراحی کرده و از استفاده آن لذت خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *