کفش مردانه

نیم بوت مردانه اسپرت؛ کفشی شیک برای تمامی لحظات شما…

چکمه یا پوتین نوعی کفش با کمی تغییر است. نیم بوت معمولاً قوزک پا و بالای ساق پا را می‌پوشاند. برخی چکمه ها  تا زانو و گاه تا بالای زانو را هم می‌پوشانند. کلمه بوت یک کلمه فرانسوی است که در چند سال اخیر بین مردم کشور ما مرسوم شده است. نیم بوت، به اصطلاح به چکمه هایی گفته می شود که تا بالای مچ یا همان قوزک پا را پوشش می دهند. نیم بوت ها برای فصول آخر سال کارایی دارند، این چکمه های کوتاه دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

نیم بوت ها تنها نوع کفشی هستند که در مدلهای مختلف برای آقایان و بانوان تولید می شوند، این مدل کفش مورد استقبال و استفاده خانم ها و آقایان است. نیم بوت های زنانه در سطح کفش های نیمه رسمی قرار می گیرند و گزینه مناسب و بسیار خوبی برای فصول سرد و بارانی بشمار می روند.
نیم بوت های مردانه در طیف رنگی گسترده ای نیستند ولی دارای طرح های مختلف و متنوعی هستند که باعث شده به عنوان یکی از پرفروش ترین نوع کفش در بین آقایان باشد. نیم بوت ها برای آقایان فقط در مدل زمستانه خلاصه نمی شود، مدل تابستانه هم در بین آقایان طرفدارهای بسیار زیادی را  دارد.

 

خرید محصولات چرمی آقایان بوت و نیم بوت کلیک کنید

نیم بوت اسپرت یا ساده؟

فرق بوت های ساده با بوت های اسپرت در چیست؟ بوت های ساده بیشتر در یک قالب می باشند و برای رفت و آمد های بیرون از خانه مناسب هستند؛ ولی نیم بوت های اسپرت، برای حضور در محافل مهم و جلساتی که باید شخص با تیپ های کلاسیک حضور پیدا کنه بهتر و زیبنده تر است. نیم بوت اسپرت در طرح های مختلف که در سایت مشاهده می کنید در بازار عرضه می شوند. 

کفش در تیپ آقایان بسیار تاثیر گذار است!!!

کفش برای آقایان که زیاد تزییناتی ندارند بسیار مهم است، زیرا هر پوششی که انتخاب می کنند برای آنها در دید همگان خواهد بود. پس لازم است خیلی با دقت کیف و کفش خود  را انتخاب کنند؛ کفش از حیاتی ترین انتخاب های یک مرد جنتلمن است. کفش های نیم بوت اسپرت، برای آقایان گزینه ای جذاب برای تیپ شخصیتی آنها در برابر همکاران یا افراد نزدیکشان است.

راه یابی نیم بوت ها به صنعت مد…

کفش نیم بوت  در سال ۱۸۰۴برای اولین بار به دنیای بزرگ مد معرفی شد، و باعث دگرگونی جدیدی در صنعت آن روزها شد؛  در سالهای بعد از ورود نیم بوت به دنیای مد، خیلی از مردان هم علاقه مند به این نوع پوشش برای پا شدند . نیم بوت از قرن پیش در میان افراد جامعه محبوبیت خاص و قابل توجهی پیدا کرد، اما در سال های اخیر نیم بوت ها توانسته اند پیشرو، در بازار کفش آقایان باشند.

بهترین برای آنها که میخواهند این چنین باشند…

اگر بتواند شخص در دیدگاه دیگران بهترین باشد؛ می تواند از نظرات مثبتی که به سمتش می آید، به سوی موفقیت گام بر دارد. یکی از ملاک هایی که می تواند شخصی را صاحب این نظرات و انرژی های مثبت کند، ظاهری آراسته و شیک است.
برای یک مرد: (ساعت، کلاه، کیف و کفش) می تواند شاخص های مهمی در ظاهر باشد پس باید در انتخاب آنها با آگاهی پیش رود. در این بین نیم بوت اسپرت می تواند یکی از بهترین گزینه های قیمت مناسب برای استایلی متفاوت و جذاب باشد.

برای خرید به همه موارد دقت کنید…

نیم بوت های ساده، خواهان بیشتری بین خانم ها دارند؛ ولی در آقایان نیم بوت های اسپرت پرطرفدارتر هستند. در هنگام خرید نیم بوت باید نه تنها به جنس و رنگ بلکه به نوع دوخت و مواد اولیه آنها هم توجه داشته باشید. انواع نیم بوت ها از نظر مواد اولیه عبارتند از چرم، جیر، مخمل و … که شایسته ترین آنها نیم بوت های اسپرت چرم هستند.
در کل می توان گفت: خرید کفش برای تیپ شخصیتی شما مهم خواهد بود پس با دقت ویژه ای به این مسئله نگاه کنید. در زمان خرید عجول نباشید و با حوصله کفش مناسب و مورد سلیقه خود را انتخاب کنید. ضمنا شما عزیزان می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی چرم کروکو نسبت به خرید کیف و کفش چرم و… اقدام کنید.


تصاویر بیشتر:


 

خرید محصولات چرمی آقایان بوت و نیم بوت کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *