شیک پوشی با کت چرم کوتاه زنانه

[rt_reading_time label="زمان مطالعه این مقاله ارزشمند : " postfix="دقیقه" postfix_singular="دقیقه"]

کت های چرم یکی از لباس های شیک و کلاسیک است که هر خانم یا آقای شیکی می توانند از آن استفاده کند. از آنجایی که چرم های طبیعی هم گران است و هم به محیط زیست آسیب می رساند بهتر است از چرم های مصنوعی استفاده کنیم ، کت های چرم را میتوان با انواع لباس ها ست کرد، ما در این مقاله درباره انواع کت ها و ست کردن آن ها با لباس ها صحبت می کنیم.

کت های چرم کوتاه انواع مختلفی دارند که می توانید آن هارا در فصل پاییز روی یک پیراهن بلند کشبافت بپوشید اما اگر می خواهید تیپ رسمی نداشته باشید می توانید آن ها را با لباس های جین بپوشید.

کت چرم زنانه

چرم طبیعی هر حیوان با هم دیگر متفاوت است،مثل :

چرم گاو: این چرم ها به مرور زمان نرم می شود ولی اوایل یک مقداری سفت است هر چه بیشتر از آن استفاده کنید نرم تر می شود.
چرم گوسفند: این چرم خیلی محبوب تر از چرم گاوی است و عمر بالایی دارد.
پوست بز: این چرم خیلی نرم است و دارای خطوط مشخصی است.
پوست اسب: این پوست خیلی کمیاب است اما چرم بسیار زیباو شفافی است.چرم جیر : این چرم ها ریش ریش هستند و بند های آن از پوست بره و بز درست شده است این چرم هم نرم است اما دوام و ماندگاری زیادی ندارند.

کت چرم زنانه

نحوه ی ست کردن لباس ها با کت چرم زنانه

 

کت های چرم انواع مختلفی دارد در این بخش درباره انواع کت ها و ست کردن آن ها با لباس ها را برایتان توضیح می دهیم.

  1. کت چرم مصنوعی: این کت ها بدون کشتن حیوانات درست می شود و قیمت ارزانی دارند این کت ها مناسب یک دورهمی و مهمانی دوستانه است.
  2. کت چرم قهوه ای: این کت ها مدل کلاسیک دارند و با انواع لباس ها ست میشود اما اگر میخواهید بیشتر توی دید باشید آن را با رنگ های سبز خاکستری و آبی ست کنید.
  3. کت چرم قرمز: اگر اهل پوشیدن کت های کلاسیک نیستید بهترین گزینه کت های قرمز رنگ است. این کت با رنگ های سفید و آبی ست می شود و یک تیپ جذابی به شما می دهد.
  4. کت چرم صورتی: اگر میخواهید جوان تر‌ دیده شوید به سراغ کت های صورتی بروید این کت با رنگ های مشکی یا حتی خود صورتی ست می شود.
  5. کت چرم سفید: با پوشیدن این کت در مهمانی ها همانند یخ می درخشید و این رنگ کت رنگی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. این کت ها را با شلوار های جین و یا دامن های لخت بلند ست می شود. اگر می خواهید تیپ اسپرتی داشته باشید این کت ها را با پیراهن های ساتن و دامن های راسته ست کنید این رنگ مناسب فصل زمستان و پاییز است.
  6. کت چرمی با یقه خز: کت های یقه خز به دلیل گرم نگه داشتن شما انتخاب خوبی است برای فصل زمستان در انتخاب کت های خز دار حق انتخاب بیشتری دارید از کت های خز بزرگ گرفته تا خز کوچیک.برای ست کردن این کت ها باید خز آن ها را با بقیه لباس هایتان ست کنید.
  7. کت چرم خلبانی: این کت مخصوص تیپ های اسپرت و غیر رسمی است.این کت ها را شما می توانید با شلوار جین لگ هم ست کنید که یک تیپ جذاب به شما میدهد و احساس جوانی می کنید.

کت چرم زنانه

۸.کت چرم کوتاه: یکی از ویژگی های خوب این کت به دلیل این که تا روی کمر پایین می آید قد فرد را بلند نشان می دهد و یک استایل جذابی به فرد می دهد این کت ها با شلوار های جین ست می شود.

۹.کت چرم ریش ریش: این کت ها همانند لباس های سرخ پوست ها است و استایل قدیمی دارد این کت ها مناسب فصل هایی است که نه خیلی سرد باشد و نه گرم مانند اوایل بهار.

۱۰.کت چرم طرح دار یا گل دار: این کت ها به دلیل استفاده از دکمه طرح های گل دار تکه دوزی که روی آن انجام شده خیلی جذاب به نظر می رسد ، پس اگر به دنبال کت های زرق و برق دار می گردید این کت بهترین گزینه است.

 

عکس های بیشتر:

کت چرم زنانه

پیشنهادهایی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مقالات مرتبط

تخفیف های

باورنکردنی

WhatsApp WhatsApp
خانه
حساب کاربری من