کیف زنانه

کیف دستی زنانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه در قرن شانزدهم میلادی تولید شده است، در آن زمان ها رسم بود که مردها کیسه های پارچه ای را به کمرشان میبستند برای نگه داری پول و لوازمشان که جنس این کیف ها ابریشم بوده و سبد چوبی کوچکی در زیر آن ها قرار داشته است ، یک طراح با سلیقه به نام کوکو شانل در سال ۱۹۵۵ کیفی را طراحی کرد که با گذشت زمان از زیبایی آن هنوز کم نشده است ، اولین و گران ترین کیف تاریخ یک کیف فلزی از جنس پلاتین بود که روی آن بیش از دو میلیون الماس کار شده است کیف های دستی ظرافت زیادی دارند که دهنه‌ی آن زیپ یا دکمه دار یا باز هستند.

کیف دستی زنانه

برای بسیاری از خانم ها این اتفاق رخ داده است که وقتی به بازار برای خرید کیف میروند دچار سردر گمی می شوند اما در این مقاله با انواع کیف و کاربرد آن ها آشنا می شوید

مدل کیف کتاب

کیف های کتابی مستطیلی شکل هستند و ضخامت متفاوتی دارند.این نوع کیف ها هیچ بند و دسته ای ندارد به همین خاطر باید آن را با انگشتان و کف دست بگیرند این کیف ها طراحی مختلفی مانند قلب دایر مربع مستطیل هستند، سایز این کیف پول ها کوچک هستند و مناسب برای قرار دادن گوشی کارت اعتباری کلید هستند و مناسب مهمونی های شبانه است.

مدل کیف باگت

این کیف ها به دلیل شباهت زیادی که به نون باگت دارد نام آن را کیف باگت گذاشته اند این کیف ها مستطیلی شکل هستند با طول زیاد ولی عمق و ارتفاع کمی دارند این کیف ها بند دار هستند و وزن سبکی دارد مناسب افرادی است که اهل تنوع نیستند و یک کیف شیک و با دوام میخواهند.

 

کیف دستی زنانه

مدل کیف کیسه ای

این کیف ها شبیه استوانه است و دهانه ی آن با بند جمع میشود و مانند کیف های قدیمی است این کیف ها یک بند بلند هم دارد برای حمل راحت تر است

مدل کیف ‌پست چی

کیف پست چی شباهت زیادی به کیف پیک سوار ها دارد این کیف ها بند بلندی دارد که به دو طرف کیف وصل میشود دهانه ی تا شو این کیف با سگک یا دکمه بسته میشود،این کیف ها مناسب دانشجو ها و کارمندان است که مدارک خود را داخل آن بگذارند.

کیف مدل ورزشی

این کیف ها استوانه ای شکل هستند و جنس آن ها از چرم و پارچه های مختلفی هستند. از این کیف ها برای سفر و حمل لباس و وسایل سنگین استفاده میشود.

کیف دستی مجلسی

برای خریدن کیف مجلسی باید چند نکته را در نظر بگیرید اگر لباس شما طراح دار است باید یک کیف ساده بخرید و اما اگر لباستان ساده است باید کیف طرح دار بخرید و اگر لباستان مشکی است باید سراغ کیفی با قالب مشکی بروید و اگر لباستان رنگی است باید کیفی با رنگ تیر تر از لباستان بگیرید تا در مجلس یک تیپ شیک شیک داشته باشید و بدرخشید.

 

کیف دستی زنانه

کیف چرم زنانه

کیف چرم زنانه یکی از پر طرفدار ترین کیف هاست فقط باید توجه کنید که این کیف را از یک برند معتبر خرید کنید تا چرم تقلبی نباشد.

بهترین برند کیف دستی زنانه

بهترین برند کیف دستی زنانه.اگر چرخی در بازار بزنید برند های شیک و خاص زیادی وجود دارد اما خانم هایی که به دنبال کیف با برند خوب هستند باید درباره برند ها تحقیق و پرس و جو کنند تا محبوب ترین و پر طرفدار ترین برند را پیدا کنند.قدیم ها کیف فقط جنبه ی زیبایی داشته است اما امروز کیف یک وسیله ی ضروری است کیف ها مدل های زیادی دارد و انتخاب آن ها سخت است اما برای انتخاب یک کیف مناسب اولین گام باید به این نکته توجه کنید اگر بخواهند یک کیفی بخرند که هر روز از آن استفاده کنند و با همه ی لباس هایشان ست باشد باید یک کیف با رنگ خنثی بگیرند پس باید بدانید کیف رابرای چه کاری و چه مناسبتی میخواهید تا بر اساس نیازتان بهترین کیف را انتخاب کنید.

کیف دستی زنانه

قیمت کیف ها در بازار بسیار گران است پس باید به این نکته توجه کنید که یه کیفی بخرید که از همه لحاظ مناسب باشد تا مدت زیادی برایتان باقی بماند.هنگام خریدن کیف باید به اندامتان هم توجه کنید اگر بلند قد هستید فرقی ندارد چه نوع کیفی بخرید اما اگر ریز اندام هستید سایز کیف مهم است باید یه کیف کوچک بخرید که کیف مینیاتوری بهترین گزینه است.

عکس های بیشتر

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنان

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *