کفش زنانه, کفش مردانه

بعد از خرید کفش کالج نصف پول خود را پس انداز کنید

خرید کفش کالج

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که کفش کالج چیست و دارای چه ویژگی هایی می‌باشد, و اساسا چرا باید برای خرید کفش کالج اقدام کنیم ، کفش کالج در واقع یک کفش بدون پاشنه و راحت است که پوشیدن و در آوردن آن بسیار آسان است چون در ساخت آن از هیچ بندی استفاده نشده است ،در برخی از مدل‌های کفش های کالج مقدار کمی پاشنه وجود دارد اما وجود پاشنه به سبکی و راحتی این مدل کفش ها خدشه ای وارد نمی کند. در ساخت آنها از یک زیره ی بسیار نازک استفاده شده است، سومین مشخصه ی کفش های کالج ارتفاع کم در آنهاست یعنی هنگامی که یک کفش کالج را می‌پوشید مچ پاها یتان به راحتی دیده می شود (ارتفاع ساق تا مچ پا آمده است)، و اما مهم ترین ویژگی در کفش های کالج عدم استفاده از بند در ساخت این نوع کفش است این مزیت باعث می شود شما بدون اینکه نیاز به خم شدن یا نشستن داشته باشید کفش خود را بپوشید یا از پا در بیاورید.

خرید کش کالج

نام دیگر کفش های کالج, لوفر(واژه ی انگلیسی) می باشد. و به طور معمول در تهیه و تولید آنها از چرم طبیعی و یا نبوک استفاده می کنند. کفش کالج مانع از بو گرفتن فضای داخل کفش می شود و علاوه بر آن از تعریق جلوگیری می کند و زمانی که پایتان در کفش کالج است خنک می ماند( به دلیل قابلیت تنفسی که کالج ها دارند) استفاده از کفش های کالج به دلیل راحتی بسیار نه تنها در ایران بلکه در سر تا سر دنیا رواج پیدا کرده است و این خود عاملی برای محبوبیت بسیار و همه جانبه است. طراحان این محصول برای هر چه زیبا تر شدن کفش های کالج و اینکه کمی از سادگی در بیایند در ساخت آن از بند های ظریف, گل های تزئینی، مروارید و نگین، سگک و غیره برای بخش رویی کفش استفاده می کنند. از لحاظ رنگ بندی در طیف گسترده ای از رنگ های متنوع موجود می‌باشند که بسیار در زیبایی این کفش ها اثر گذار بوده است.

خرید کفش کالج

 

به طور قطع و مشخص نمی توان گفت که این مدل از کفش ها برای چه مکان و زمانی مناسب است ، چون بر طبق سلیقه ی افراد برخی آن را برای مجالس و میهمانی رفتن انتخاب می کنند و برخی آن را برای مراسم رسمی و اداری بر می گزینند. پس باید گفت که کفش های کالج را می توان در هر مکانی استفاده نمود. با خرید کفش کالج می توانید نیمی از پول خود را پس انداز کنید ،این جمله مصداق بارزی است در وصف کفش های کالج ، چون بر عکس بسیاری از مدل های کفش های دیگر، از قیمت مناسب و پایینی برخوردارند و شما با خرید کفش کالج نه تنها در هزینه هایتان صرفه جویی کرده اید بلکه صاحب یک کفش بسیار زیبا و شیک شده اید که جنبه ی کاربردی بسیار خوبی دارد، که به دلیل سبکی کفش کالج می توانید چندین ساعت در طول شبانه روز با آن قدم بزنید اما هرگز خسته نشوید.

 

خرید کفش کالج

چگونه یک تیپ شیک با کفش های کالج داشته باشیم؟

بدون شک نقطه ی قوت کفش های کالج هماهنگ بودن آن با هر لباسی است،پوشش اسپرت با کفش های کالج و یا پوشش رسمی با کفش کالج هر دو گزینه ی مناسبی برای ست کردن با این محصول می‌باشد. پس زمانی که قصد خرید کفش کالج را داشته باشید از جهت ست شدن تیپ و نوع کفش هیچ نگرانی متوجه ی شما نیست! برای مثال در ترکیب لباس آقایان می توانید با پوشش یک کت و شلوار زیبا و خاص و یک جفت کفش کالج استایل فوق العاده ای را برای خود به وجود آورید و یا با پوشیدن یک پیراهن و شلوار جین یک تیپ اسپرت و غیر رسمی بزنید و کفش کالج بپوشید.

 

خرید کفش کالج

اگر شما هم به پوشیدن کفش کالج علاقمند هستید نوع چرم آن را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا از دوام و کیفیتی عالی برخوردار است و از لحاظ شیک پوشی هیچ چیزی با آن برابری نمی کند، پس به راحتی می توانید با کمی تامل در مدل های مختلف کفش کالج، بهترین آن را بیابید سپس آن را از جهت طرح و رنگ انتخابی مورد بررسی قرار دهید و هنگامی که از انتخاب آن مطمئن شدید خرید کفش کالج را انجام دهید.

عکس های بیشتر

 

خرید کفش کالج

خرید کفش کالج

 

خرید کفش کالج

خرید کفش کالج

 

خرید کفش کالج

 

خرید کفش کالج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *