کیف زنانه

داخل کیف های دستی خود این وسایل را نگه دارید!

کیف های دستی زنانه

کیف های دستی زنانه از زمان گذشته تا حال برای جا به جایی وسایل شخصی مردم از کیف زنبیل کیسه استفاده می کردند کیف وسیله ای است که برای حمل وسایل های شهصی وسایل های ریز و غیره استفاده می شوذ کیف ها معمولا از جنس پارچه ، چرم ، پشمی و .. تولید و طراحی می‌شوند.
طرح های کیف بسیار بسیار پر تنوع و گسترده است زیرا بنا بر هر سلیقه ای با هر مد روز و هر رنگ خاصی تولید شده است کیف هم مانند بقیه وسایل و پوشاک دارای طرح های زنانه و مردانه است کیف های زنانه معمولا با طراحی زیر نقش تر و ظریف تر طراحی و دوخته شده است کیف های مردانه بیشتر با دوخت های درشت و منظم و زیبا تری دوخته شده است کیف ها طبق الگویی دوخته شده و با داشتن بندی بلند کیف دوشی و بدونه بند کیف دستی می‌شود.

کیف های دستی زنانه

امروزه کیف های پاسپورتی دستی در بانوان باب شده است این نوع کیف در دهه نود مد شده است و بد از چند سالی که گذشته است از مد نیوفتاده است این کیف ها می توانند دارای جنس چرم باشند جنس چرم نسبت به پارچه دوام و کیفیت بالا تری دارد به همین دلیل فگقیمت بالا تری هم دارد جنس چرم کاملا طبیعی است جنسی کاملا انعطاف پذیر و با دوامی است.

البته امروززه در بازار جنس های فیک چرم جای چرم اصل را گرفته است در بازار زیرا به دلیل قیمت پایین تری که دارد باعث شده است همه افراد در هر قشر مالی ان ها را تهیه کنند اما این نوع چرم فقط و فقط زیبایی چرم را دارد و بعد از مدتی دچار پوست پوست شدن میشوند و زیبایی خود را ن تنها از دست می دهند بلکه کارایی انها بسیار کم می‌شود.

کیف های دستی زنانه

کیف های با جنس پارچه هایی مانند کتان، برزنت، بافتنی دارای اهمیت زیادی در بازار ایران هستند کیف های سنتی کار دست و بافتنی به دلیل اجرت دست و کار دست بودن انها قیمت بالا تری نسبت به دوخت های ماشینی دارند کیف های دستی را می توان بیشتر با جنس های چرم و طرح چرم در بازار پیدا کرد. این کیف ها با طراحی که دارد میتواند به بانوان اختصاص داده شود زیرا بیشتر کیف های دستی در طرح چ رنگ های شاد و زنانه است زیرا این کیف ها بیشتر برای بانوان قابل استفاده است و در ابتدای ورودشان در بازار بانوان از انها استقبال ببشتری کردند.

کیف های دستی زنانه

مزیت های کیف های دستی اسپرت چیست؟

کیف های دستی اسپرت تا اینجا در مورد کیف های دستی بانوان توضیح دادیم و شما را به این باور رساندیم که کیف های دستی مخصوص بانوان است اما اینطور نیست استفاده اقایان از کیف دستی بسیار به سزا و مهم است زیرا برای حمل مدار حمل کارت بانکی و یا پول نقد از انها استفاده زیادی میبرند. برای اقایانی با استایل شیک و مدرن وجود کیف دستی بسیار مهم است اقایان بهتر است از کیف های اسپرت چرم استفاده کنند زیرا این کیف ها هم دوام زیادی دارند و هم به استایل انها زیبایی خاصی میبخشد برای اقایان کیف های دوشی اسپرت هم طراخی شده است که کارایی کیف های دستی را دارند اما نسبت به کیف های دستی سایز و اندازه بزرگ تری دارند.

کیف دستی زنانه

بیشتر کیف هایی که برای اقایان طراحی شده کیف های دستی با جنس برزنت و چرم است زیرا این جنس ها از رنگ های تیره و سنگین تری ساخته شده است و حالت فانتزی ندارد و برای استایل اقایان مدرن زیباست بیشتر کیف های دستی دارای دکمه ای فلزی هستند و دارای چند قسمت لایه لایه برای جایگزاری مدارک و کارت و انواع وسایل نظیر اینها هستندکیف های اسپرت معمولا از رنگ های مانند قهوه ای عسلی خاکی مشکی . طوسی . سبز لجنی تیره و یا سرمه ای در بازار موجود میباشد زیرا این رنگ ها هم از طرف بانوان و اقایان قابل استفاده و محدودیت جنسیتی ندارد و شیک و مدرن هستند.

عکس های بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *