بیشتر بدانید

خرید لباس عید بر اساس رنگ

هر سال با گرم شدن هوا نوید آمدن بهار و خرید عید نوروز داده می‎شود.  خرید لباس عید یکی از  مهم ترین دغدغه های بانوان و آقایان خواهد بود که در هفته‌ها و روزهای آخر سال ذهن افراد را بیشتر درگیر می‌کند. در سال ۱۴۰۰ رنگ سال، طبق نظر جهانی لیمویی و طوسی روشن می‌باشد که زیبایی و جذابیت خاصی را به همراه دارد. برای اینکه بتوانید بهترین خرید را برای عید داشته باشید، نکاتی را باید رعایت کنید که خرید لباس عید بر اساس رنگ مد سال، مورد پسند شما واقع شود و باعث جذابیت بیشتر استایل شما گردد.

آیا خرید رنگ سال برای عید مناسب است؟

رنگ سال ۱۴۰۰، با دو رنگ زرد لیمویی و خاکستری(طوسی روشن) ارائه شد. شاید شما از طرفداران این رنگ باشید و قبل از ترند شدن آن در کمد شخصی خود از این رنگ لباسی داشته باشید. با مد شدن یک رنگ در سال، بازار و تولیدی‌های لباس تلاش دارند لباس‎های خود را با توجه به آن عرضه کنند. اگر شما این رنگ را برای لباس عید نمی‎پسندید، و دوست دارید که با دنیای مد پیش بروید از رنگ‎های نزدیک و طیف‎های متناسب با آن استفاده  کنید. اگر این راه‎حل مناسب با سلیقه شما نبود، سعی کنید از رنگ‎های شاد و جدید خرید کرده و روحیه بهاره خود را تقویت کنید.

شاید بارها پیش آمده که لباس و یا مانتویی را پس از خرید برتن تعداد زیادی از افراد تماشا کنید، این حس باعث دلزدگی شما از خرید می‎گردد. اگر دوست ندارید این تجربه را در خرید سال جدید خود داشته باشید، از فروشگاه‎هایی خرید کنید که تعداد کم و طراحی مناسبی را ارائه می‎دهند. برای خرید نوروزی لباس‌های تابستانه را انتخاب نکنید. لباس‎هایی که مطابق با رنگ سال ۱۴۰۰ در بهار خریده می‎شوند دارای جنس ضخیم‎تر و مناسب‌تری برای فصل بهار هستند. دقت کنید که خرید شما مناسب برای میهمانی‎های عید و بهار باشد تا دچار مشکل نشوید.

 

راهنمای خرید لباس عید بر اساس رنگ مد ۱۴۰۰

  1. توجه به سایز: برای اینکه خرید بهاره مناسبی داشته باشید باید سایز خود را بدانید و لباسی را برتن کنید که دقیقا مناسب اندامتان باشد. لباس گشاد یا تنگ از جذابیت شما کم  می‌کند.
  2. انتخاب مناسب برای استایل روزانه: استایل روزانه را فراموش نکنید. برای خرید بهاره مناسب با رنگ مد سال ۱۴۰۰ اینبار برای استایل روزانه خود دقت بیشتری داشته باشید؛ زیرا این لباس بیشتر از سایر نمونه‌ها بر تن شما خواهد بود.سعی کنید انتخابی مناسب با اندام خود داشته باشید.
  3. هارمونی مناسب ایجاد کنید: زمانی که لباسی را انتخاب می‌کنید، باید به هماهنگی آن با استایل‌تان توجه داشته باشید.عدم هماهنگی لباس‎های یک استایل، هارمونی را برهم می‎زند و در نتیجه باعث کاهش زیبایی اندام شما می‏‌گردد.
  4. برای خرید عید چک لیست داشته باشید: برای اینکه بتوانید هارمونی مناسبی را برای لباس عید خود داشته باشید، از چک لیست استفاده کنید تا چیزی را از قلم نیندازید.

 

چک لیستی برای خرید آقایان:

  • کفش رسمی
  • کت و شلوار
  • پیراهن
  • کت تک کژوال
  • شلوار جین
  • جوراب
  • تی‎شرت و پولوشرت
  • شلوار کژوال
  • کراوات و پوشت

این دست از لباس هایی که در لیست اشاره شد را هر آقای شیک پوشی می‌‏تواند با توجه به سلیقه یا رنگ سال ۱۴۰۰ ، انتخاب کرده و از پوشیدن آن لذت ببرد.

 

نکات بسیار مهم برای بانوان

بانوان نیز با توجه به نیاز خود برای خرید لباس عید بر اساس رنگ سال، باید راهنمایی را در نظر داشته باشند که انتظارات آنها را برآورده سازد. به عنوان مثال: اکسسوری، شلوار مناسب، مانتو، کیف و کفش و…

روسری و شال خود را متناسب با هم برگزینید: هارمونی مناسب بین این موارد به استایل شما اعتبار بخشیده و باعث بالا رفتن اعتماد‎به‎نفس شما می‎گردد.

جنس لباس را تست کنید: در خرید بهاره تنها نباید به رنگ سال توجه کرد و می‌بایست لباس خریداری شده شما از جنس مناسبی برخوردار باشد. فراموش نکنید که شستشو و نگهداری لباس با توجه به جنس آن تعیین می‎گردد. البته در نظر داشته باشید که پارچه لباس سریع چروک نشود که در طول روز شما دچار مشکل نگردید.

به جزئیات لباس بهاره و دوخت آن توجه داشته باشید: توجه به محل دوخت، زیپ، دکمه و درزهای لباس باعث حفظ سلامت خرید شما می‎گردد. پشت لباس را در نظر بگیرید که مناسب اندامتان بوده و طرح آن دلنشین و مطابق سلیقه شخصی‌تان باشد.

“با توجه به موارد بالا، خرید لباس عید را بر اساس رنگ مد ۱۴۰۰ بدون هر گونه نگرانی انجام داده و بهترین روزهای سال را در کنار عزیزانتان با شادی بگذرانید‌”

 

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *