کیف زنانه

چند کیف ضروری و شیک که باید حتما داشته باشید!

کیف ضروری و شیک

کیف های زنانه از وسایل بسیار مهمی است که هر بانوی ایرانی باید آن را داشته باشد. کیف های زنانه در انواع و اقسام مختلفی موجود می باشد که به طور قطع به همه ی مدل های آن احتیاج ندارید و تنها داشتن چند کیف از میان انواع مختلف آن به عنوان کیف ضروری و شیک کفایت می کند.

 اولین گزینه ای که می خواهیم به آن بپردازیم کوله پشتی زنانه است ، شاید تعجب کنید اما این سبک از کیف ها بسیار ضروری می باشند و برای رفتن به مدارس و دانشگاه ها ، انواع کلاس های تفننی و یا کوه پیمایی بسیار مناسب هستند و وسایل شما را به بهترین نحو سر و سامان می بخشند.

 کیف های زنانه با سایز بسیار بزرگ

این دسته از کیف ها قابلیت جای گذاری هر چیزی را در خود دارند و به دلیل جنس مقاوم و بسیار نرم خود ،اکثر لوازم مورد نیاز شما را در خود جای می دهند, خصوصا در مواقعی مانند مسافرت ،گردش ، خرید روزانه و غیره…

 

 کیف های زنانه ی دوشی کوچک

استفاده از این نوع کیف ها در سال های گذشته میان بانوان شدت پیدا کرده است و دلیل این محبوبیت کوچکی سایز آنها است و برای مواردی که قرار است ملاقاتی کوتاه و یا خریدی اندک داشته باشید بسیار مناسب است و ضروری ترین وسایل شما که شامل تلفن همراه و کیف پول می باشد را در خود جای می دهد.

کیف های زنانه ی کتابی شکل

این کیف های جذاب علاوه بر زیبایی خاص و جذابیت بالا, از سبک های کلاسیک و قدیمی تبعیت می کنند که در حال حاضر به عنوان یک کیف شیک که مناسب برای میهمانی ها و یا گردش روز است مورد استقبال بانوان ایرانی عزیز قرار گرفته است.

کیف مجلسی زنانه

این کیف همان طور که از نامش مشخص است برای مواقعی که به یک میهمانی خاص و تشریفاتی دعوت شده اید, یا مجالس عروسی و… بسیار مناسب است.

 

 

خرید کیف های جدید برای تمام سلیقه ها

تنوع در کیف های زنانه بسیار زیاد است و وجود این گستردگی در شکل و طرح به سهولت پاسخگوی تمامی سلایق مختلف در میان بانوان شده است, که بانوان می توانند کیف مورد علاقه ی خود را از میان ده ها مدل گوناگون انتخاب و خریداری نمایند. اما در میان اینهمه تنوع برای اینکه بدانید کیف های جدید برای تمام سلیقه ها دارای چه فاکتور هایی می باشند با ما همراه شوید:

  1. یکی از کیف هایی که در عین سادگی بسیار شیک و مورد پسند اکثریت بانوان است داشتن یک کیف چرمی است که هم بسیار با دوام و محکم است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و هم اینکه زیبایی فوق العاده ای دارد به گونه ای که هر شخص برای خرید کیف چرمی انگیزه ی کافی را دارا می باشد.
  2. انتخاب یک کیف مشکی مجلسی قطعا باید جز گزینه های خرید یک بانو باشد ، کیف مشکی به تنهایی با هر لباسی ست می شود و نگرانی شما را از جهت نا هماهنگی اکسسوری کیف از بین خواهد برد. رنگ مشکی خاصیت لاکچری بودن را به تیپ شخص خواهد داد و اگر کیف مشکی همراه با زرق و برق بیشتری مانند استفاده از زنجیر های طلایی و آویز های زیبا باشد استایل شما را بسیار مجلسی و دلنواز خواهد نمود.
  3. بعد از کیف چرم و کیف مشکی مجلسی, کیف های اسپرت در رتبه ی بالایی قرار می گیرند. ویژگی کیف های اسپرت به نوعی همه کاره بودن آن است و همین مشخصه این کیف را بسیار متمایز از نمونه های دیگر کرده است. کیف های اسپرت مناسب جهت استفاده در مجالس و میهمانی های خانوادگی، سفر، گردش، خرید و غیره است که به دلیل راحتی استفاده کردن از آن برای هر سلیقه ای خوشایند و عالی است.

مواردی که در بالا ذکر شد معمول ترین و در دسترس ترین کیف هایی است که هرگز از مد نمی افتد و همراه با زمانه پیش می رود و این خاصیت یک کیف خوب و همیشگی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *