اکسسوری زنانه, اکسسوری مردانه

۷ نکته مهم که قبل از خرید دستبند چرم باید در نظر بگیرید

خرید دستبند چرم یکی از انتخاب هایی است که میتوانید خود را از دیگران متمایز کنید

خرید دستبند چرم شاید خیلی بین شیک پوشان و اهالی مد مرسوم نباشد اما در عین حال طرفداران زیادی دارد و مردان و زنان خوش‌پوش زیادی با ذوق و زیرکی، از این دستبند را به زیبایی در استایل خود به کار می‌برند. مثلاً افراد مشهور زیادی را هر از چند گاهی مشاهده می کنیم که درحالی‌که از جدیدترین دستبندهای ساخته شده با چرم در خیابان‌ها دیده می‌شوند! حال می‌توان طرفداران آن‌ها را تصور کرد که با دیدن استایل هنرمند یا ورزشکار محبوبشان، آن‌ها نیز جای خالی یک یا دو دستبند زیبای این مدلی را در جعبه اکسسوری‌های خود حس می‌کنند.

یا مثلاً در برنامه‌ها و نشریاتی که به مد روز می‌پردازند نیز زیاد دیده می‌شود که در انواع پوشش‌ها و استایل های جذاب و جدیدی که معرفی می‌شوند، از دستبند چرم نیز استفاده شده است. به طور کلی این دستبندها شیک و باحال به نظر می‌رسند و همین مسئله افراد زیادی را به خرید این مدل اکسسوری چرم (و حتی ست دستبند و گردنبند چرم) ترغیب می‌کند.

اما سؤال مهمی که در این بین به وجود می‌آید این است که چگونه باید از دستبند چرمی در استایل پوشش استفاده کرد که جذابیت داشته باشد و عجیب به نظر نرسد؟ نظر شما چیست؟ در نظر داشته باشید که انتخاب و خرید دست‌بند چرم مناسب قدری چالش‌برانگیز است و باید محتاطانه عمل کنید. همان‌طور که گفتیم دستبند چرم خیلی در پوشش‌ها مرسوم نیست و یک اشتباه کوچک در انتخاب و به کار بردن آن کافی است تا ظاهر شما نامناسب جلوه کند.

 

مشاهده محصولات چرم کروکو

اگر قصد خرید دستبند چرم دارید ان را با دستبند استیل ست کنید خیلی جذاب خواهد بود.

اصلاً چرا باید به سراغ خرید دستبند چرم برویم و آن را انتخاب کنیم؟

یکی از مواردی که دست بندهای چرمی را از انواع دیگر دستبندها متمایز می‌کند، تنوع زیاد این محصول است. هر سلیقه‌ای که داشته باشید همیشه گزینه مناسبی از بین مچبندهای چرمی در بازار برای شما وجود خواهد داشت. افرادی که می‌خواهند تک باشند می‌توانند به راحتی روی خرید این دستبندها حساب کنند. این موضوع به همین‌جا ختم نمی‌شود و اگر حتی گزینه موردعلاقه خود را در بازار نیافتید و یا طرح خاصی مد نظرتان بود، می‌توانید به کارگاه‌های تولید این محصول سفارش دهید تا دستبند شخصی و خاص خودتان را برای شما بسازند.

قبل از خرید دستبند چرم چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب دستبند چرمی به آن‌ها توجه کنید. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید یک دستبند چرم مردانه یا زنانه بخرید و آن را با همه لباس‌های خود بپوشید، سخت در اشتباه هستید. نه استفاده از این نوع دستبند نکات و اصولی دارد که لازم است رعایت کنید:

  1. باید مکمل ظاهر شما باشد

بیایید کمی واقع بین باشیم؛ به دست کردن یک دستبند چرمی همراه با کت و شلوار رسمی، و بعد رفتن به یک جلسه کاری، واقعاً انتخاب و ترکیب عاقلانه‌ای نیست؛ در واقع شما باید در پوشیدن این اکسسوری جذاب، تناسب را رعایت کنید؛ تناسب با لباسی که به همراه آن می‌پوشید و همچنین با موقعیت و مکانی که دستبند را در آن به کار می‌برید. دستبندهای چرمی بیشتر در یک استایل کژوال و خیابانی به کار می‌روند، و نه در یک پوشش رسمی و در محیط کاری و اداری.

آقایان کجا می‌توانند از دستبند چرم مردانه استفاده کنند؟

انواع مختلفی از دستبندهای چرمی را می‌توان در موقعیت‌ها مختلف پوشید. مثلاً زمانی که برای رفتن به یک کنسرت موسیقی آماده می‌شوید یا زمانی که قصد رفتن به تماشای یک فیلم را دارید می‌توانید آن را بپوشید و پوشش خود را کامل کنید. همچنین می‌توانید در برخی مهمانی‌های و مراسم‌ها از دستبند چرمی استفاده کنید.

اگر به دنبال یک دستبند هستید که به صورت روزانه بپوشید، این نوع دستبند مناسب‌ترین است زیرا می‌توان آن را راحت پوشید. از آنجا که از چرم ساخته شده دوام زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید چرم طبیعی به استحکام و دوام بالا شناخته می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید دستبند چرمی نگران این نباشید که در صورت خراب شدن، مجبورید کی بعدی را خریداری کنید.

 

خرید دستبند چرم با متریال های فلزی ترکیب بسیار جذابی است که نباید فراموش کنید.

  1. حساب آن را از ساعت مچی جدا کنید

بسیاری از ساعت‌های مچی مردانه و پسرانه بندهای چرمی دارند و این موضوع برای برخی ایجاد سوءتفاهم می‌کند و آن‌ها فکر می‌کنند که با وجود ساعت بند چرمی، نیازشان برای داشتن یک اکسسوری لوکس چرمی برآورده شده است؛ اما بدانید که این‌طور نیست. حساب دستبند چرم مردانه یا زنانه‌ای  که می‌پوشید از ساعت مچی باید جدا باشد. فقط در این صورت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استایل مد روز شما کامل است و شما شیک و به روز به نظر می‌رسید.

  1. دستبند مناسب خود را پیدا کنید

دستبندهای چرمی از نظر سبک، ظاهر، الگوها و طرح‌ها گزینه‌های متنوعی دارند. مهم نیست که به دنبال خرید کدام نوع دستبند چرمی هستید، می‌توانید آن‌ها را از یک مغازه یا مغازه‌های دیگر پیدا کنید. با این حال، بهتر است چرخی در بازار بزنید و برای خرید دستبند چرم مناسب که استایل شما را به خوبی کامل می‌کند، از تمام گزینه‌های پیش روی خود آگاه باشید.

رنگ‌ها در دستبند چرمی

محبوب‌ترین رنگ‌های دستبند چرمی برای آقایان قهوه‌ای، مشکی، سبز و قرمز است. این رنگ‌ها هر کدام شخصیت خاص خود را دارند. قهوه‌ای رنگی خاص و مطبوع برای این اکسسوری است و محصولات چرمی با این رنگ شناخته می‌شوند. ست کردن آن با هر رنگ پیراهن یا ژاکت نیز کار راحتی خواهد بود. قهوه‌ای تیره یا قهوه‌ای معمولی، رنگی از طبیعت است و طرحی عالی را برای دستبند شما ایجاد می‌کند.

از آن طرف مشکی رنگی عمیق و مبهم‌تر است. سیاه رنگی کلاسیک و خاص برای دستبند چرمی است و به نوعی حالتی رمزگونه دارد. ترکیب این دستبند با یک کت چرمی یا شاید یک جفت شلوار جین فرسوده ظاهری شیک و منحصر به فرد را ایجاد می‌کند.رنگ سبز ممکن است یک انتخاب غیرمعمول به نظر برسد، اما انتخابی است که به خوبی با دستبندهای چرمی خوب کار می‌کند. یک رنگ سبز تیره درجه یک، بسیار شیک است.

پس از آن قرمز وجود دارد، که شاید بولدترین رنگ در بین همه رنگ‌ها باشد. قرمز نشانه جرئت است، یک چالش است و  وقتی به عنوان دستبند استفاده می‌شود، یک چرم قرمز تیره در واقع بسیار زیبا و بسیار متفاوت خواهد بود. رنگ‌های دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد و همچنین طیف وسیعی از سبک‌ها که می‌توانید هنگام خرید دستبند چرم از آن‌ها استفاده کنید.

هنگام خرید دستبند چرم ان را با سنگ های زینتی ترکیب کنید.

  1. دستبند چرمی با سنگ‌های زینتی

ممکن است با بررسی انواع مدل‌های دستبند چرمی موجود این حس به شما دست بدهد که آن‌ها یکنواخت هستند و همه شان ظاهری تقریباً شبیه به هم دارند. و همین مسئله باعث دل‌زدگی شما از خریداین دستبند جذاب ‌شود؛ اما اشتباه می‌کنید! یک دستبند چرمی همواره راهی برای تبدیل شده به یک اکسسوری خاص و مد روز پیدا می‌کند. یکی از همین راه‌های پذیرفته شده در دنیای مد، افزودن یک سنگ یا چند سنگ قیمتی زیبا به دستبند است. سنگ‌های زینتی زیبا مختلفی برای تزیین دستبند چرم شما و جود دارند و حتی می‌توانید از سنگ ماه تولد خود نیز استفاده کنید. از طرفی انجام این کار آسان است و حتی می‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. با این حال، اگر از مهارت خود مطمئن نیستید، همیشه می‌توانید انواع دستبند نگین‌دار را در بازار جست و جو کنید. دستبند چرم و طلا هم میتواند گزینه‌ی خوبی برای تنوع بخشیدن به این مدل باشد.

  1. دستبند چرمی تک سنگی

اگر چه که استفاده از چند سنگ زینتی در دستبند چرمی یک ایده جذاب است، بسیاری از مردم آن را نمی‌پسندند. در صورتی که فکر می‌کنید استفاده از چند سنگ باعث شلوغی طرح دستبند شما می‌شود و به نوعی زیاده روی است، گزینه‌های ساده‌تر اما کماکان شیک و مد روز نیز برای شما وجود دارند. مثلاً یکی از آن‌ها استفاده از تنها یک سنگ زینتی بر روی دستبند چرمی است. ساده اما همچنان شیک و جذاب. برای همین منظور، می‌توانید یک سنگ زینتی خاص و خوش تراش یا سنگ ماه تولد خود را، به دستبند خود اضافه کنید. این به شما یک ظاهر کلی منحصر به فرد و شیک می‌دهد.

  1. طراحی و سفارش دستبند شخصی

برای اینکه دستبندتان حتی شخصی‌تر و خاص‌تر به نظر برسد، این امکان برای شما وجود دارد که طرح و مدل و حتی مواد اولیه آن را خودتان تهیه کنید و سفارش ساخت آن را بدهید. یک دستبند چرمی که دقیقاً مطابق با ایده، سلیقه و تئوری‌های شخصی شما ساخته شده است (مثلاً می‌توانید نام خود را روی آن حک کنید) قطعاً برایتان عزیزتر خواهد بود. همچنین با استفاده از این امکان می‌توانید هدیه‌های شخصی و بسیار ارزشمندی برای عزیزان خود تهیه کنید. این عمل شما باعث می‌شود این محصول برای همیشه به قلب شما نزدیک‌تر شود!

حس لاکچری بودن را با خرید دستبند چرم مردانه تجربه خواهید کرد.

  1. دستبند چرمی پهن

در نظر داشته باشید این چیزی است که باید بسیار با احتیاط از این مدل دستبند چرمی استفاده کنید. به دلیل پهن بودن و بیشتر دیده شدن در ترکیب پوشش شما، این نوع دستبند می‌تواند تغییر قابل توجهی در استایل شما ایجاد کند. بیشتر توصیه می‌شود آن را با پیراهن بدون آستین یا آستین کوتاه بپوشید تا ظاهر کلی آن کامل شود.

نتیجه گیری + حرف آخر

اگر مدت‌ها به دنبال یک اکسسوری فوق العاده شیک بودید، انتخاب و خرید دستبند چرم (و حتی ست دستبند و گردنبند چرمی) ایده بسیار خوبی خواهد بود. افراد مشهور زیادی از آن استفاده می‌کنند و ظاهر خاص چرم طبیعی حسی از لوکس بودن القا می‌کند. پس برای چه منتظر هستید؟ دستبند چرمی شیک خود را انتخاب کنید و ظاهر خود را فوراً تغییر دهید.

 

کروکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *