کیف زنانه, کیف مردانه

همه نکات برای انتخاب کیف کمری چرم؛ ترندی شیک و جذاب

کیف کمری چرم، یکی از زیبایی های استایل خانم ها و اقایان.

شیک‌‌ پوش‌‌ها بخوانند

کیف کمری مردانه و زنانه یکی از ترندهای پرطرفدار در یکی دوسال اخیر است و این روزها یکی از اصلی‌‌ترین اکسسوری‌‌های این جنسیت‌ها محسوب می‌‌شوند. خانم‌‌ها و آقایانی که به استایل کژوال یا غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، می‌‌توانند باکمک ست‌‌کردن کفش کتانی و کیف کمری استایل خود را چشم‌‌گیر کنند. این مدل کیف‌‌ها در سبک رسمی نیز کاربرد زیادی دارند و شما می‌‌توانید از کیف کمری در مجالس و میهمانی‌‌های رسمی نیز استفاده کنید و استایل متفاوتی را برای خود بسازید.

کیف‌‌های کمری که مربوط به دوره‌‌ی ۹۰ میلادی بودند امروزه برندهای مختلفی ازجمله گوچی، فندی، شنل این کیف‌‌ها را دوباره در رادار طراحی و تولید خود وارد و روانه‌‌بازار کردند و باعث درخشش مجدد آن‌‌ها شدند. کیف‌‌های کلاسیک که با نسخه‌‌ی به‌‌روز شده و به صورت کیف‌‌های کمری و کمربندی در استایل مدل‌‌ها دیده می‌‌شوند؛ جنس بسیاری از آن‌‌ها از پشم گوسفند است که بسیار مناسب سرما بوده و در فصل زمستان به شما حس گرما می‌‌دهد.

کیف کمری‌‌ها که به دور کمر بسته می‌‌شوند بسیار سبک هستند و تعادل و راحتی بیشتری در مقابل کیف‌‌های دوشی به شما می‌‌دهند. هم‌‌چنین حمل آن‌‌ها بسیار راحت است و امکان دزیده شدن آن عملا وجود ندارد و شما نگران افتادن آن‌‌ها نیز برروی زمین نیستید. اگر تاکنون به‌‌فکر خرید کیف کمری مناسب و باکیفیت نبوده‌‌اید از خرید این وسیله‌‌ی کاربردی غفلت نکنید. با مجله کروکو در ادامه همراه باشید تا نکاتی را برای خرید کیف کمری مردانه و زنانه و  استفاده از این ‌‌کیف‌‌ها در استایل مرور کنیم.

کیف کمری مردانه یکی از جذاب ترین اکسسوری های مردانه است.

کیف کمری چرم مردانه و زنانه؛ انتخابی مناسب و پرطرفدار

باتوجه به نیاز افراد برای داشتن یک کیف کوچک و همه‌‌کاره که هم حمل و نقل آن راحت باشد و هم دسترسی به زیپ و محفظه‌‌های آن راحت باشد کیف‌‌های کمری مردانه و زنانه به مرور زمان طرفداران بسیاری پیدا کردند و توانستند کم‌‌کم راه خود را به دنیای محصولات چرمی هم بازکنند. طراحان محصولات چرمی که به دنبال طراحی و تولید یک جایگزین مناسب برای کیف‌‌های دستی بودند باعرضه‌‌ی کیف‌‌های کمری به هدف خود رسیدند. امروزه کیف‌‌‌‌های کمری چرمی درصدر محبوب‌‌ترین کیف‌‌های کمری از لحاظ جنس قرار گرفتند.

کیف‌‌های کمری چرمی بسیار ماندگار و بادوام هستند. اگر به‌‌تازگی یک کیف کمری چرم خریداری کرده‌‌اید مطمئن باشید که این کیف برای سالیان طولانی قابل استفاده است. آقایان می‌‌توانند تا مدت‌‌های زیاد برای استفاده‌‌ی روزمره‌‌ی خود در محل کار یا باشگاه و پیاده‌‌روی از این کیف‌‌ها بهره ببرند. کیف کمری چرم زنانه نیز برای خانم‌‌ها تا سال‌‌ها بدون این‌‌که کیفیت اولیه‌‌ی خود را از دست بدهد کیف مورد علاقه‌‌ی‌‌شان باقی می‌‌ماند. از خاصیت‌‌های دیگر کیف‌‌های کمری چرم مردانه و زنانه این است که همیشه مد هستند و حتی با تغییر سبک‌‌ها نیز همواره به‌‌عنوان نماد کیفیت و زیبایی مطرح هستند و بااطمینان خاطر و خیال آسوده می‌‌توان ازاین‌‌که این کیف‌‌ها ترند هستند استفاده کرد.

یکی‌‌دیگر از مزیت‌‌های کیف‌‌های کمری چرم این است که این‌‌ کیف‌‌ها با قرارگرفتن در هرطرح و استایلی زیبایی‌‌شان را حفظ می‌‌کنند و از هرنظر جذاب باقی می‌‌مانند و این همان مشخصه‌‌ای است که باعث شده روزبه‌‌روز برتعداد عاشقان و دوست‌‌داران کیف کمری چرم افزوده شود. شکی نیست که یک کیف کمری چرم مردانه نسبت به یک کیف کمری پلاستیکی یا برزنتی جلوه‌‌ی بهتری دارد و یک کیف کمری چرم زنانه در هر استایلی شاخصی از کیفیت و ظرافت را ارائه می‌‌دهد. گروه چرم کروکو با طراحی و تولید طیف گسترده‌‌ای از محصولات چرمی ازجمله کیف‌‌ کمری زنانه و مردانه‌‌‌‌ی تمام چرم و اسپرت چرم در رنگ و اندازه‌‌های مختلف گامی بزرگ را در این عرصه برداشته است. طراحی خاص و منحصربه فرد، دوخت ممتاز و کیفیت بالای محصولات چرم کروکو، ویژگی‌‌های این خانواده‌‌ی دوست داشتنی است. می‌‌توانید از سایت چرم کروکو دیدن کنید و کیف کمری چرم دلخواه خود را مطابق با سلیقه و نیازتان انتخاب کنید.

کیف کمری چرم مردانه یکی از مدل هایی است که در تمامی محیط های میتوانید از آن استفاده کنید.

با کیف کمری چرم مردانه استایلی منحصر‌‌به فرد داشته باشید

کیف کمری چرم مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل کژوال است. این کیف جذاب مناسب آقایانی است که می‌‌خواهند یک کیف راحت را به‌‌صورت روزانه حمل کنند و استایل چشم‌‌گیری داشته باشند. شما می‌‌توانید کیف کمری اسپرت چرم را روزانه با استایل کژوال که شامل یک بادگیر مردانه و شلوارجین یا کتان است ترکیب کنید و جذاب‌‌تر از همیشه به امور روزانه رسیدگی کنید. با داشتن یک کیف کمری مردانه دیگر نگران گم شدن مدارک، کیف پول، موبایل و کلید خود نباشید. هم‌‌چنین زیپ و جیب کیف کمری مردانه دسترسی شما را به وسایل موردنیازتان آسان می‌‌کند و فضای لازم برای حمل اقلام موردنیاز و ضروری را برای‌‌تان فراهم می‌‌کند.

اگر برای اولین بار می‌‌خواهید از کیف کمری استفاده کنید، انتخاب یک کیف کمری چرم با رنگ‌‌های خنثی مثل مشکی یک انتخاب عالی و درست برای شما است. این کیف با همه‌‌ی بخش‌‌های استایل‌‌تان هماهنگ است و دست شما را برای انتخاب دیگر اجزای تیپ‌‌تان باز می‌‌گذارد و دیگر برای ست کردن کیف کمری با لباس‌‌هایتان سردرگم و نگران نخواهید بود.

یک کیف کمری ساده‌‌ی این‌‌چنینی با ظاهری ساده اما درعین حال شیک، بسیار راحت و قابل استفاده برای محل کار است.‌‌

این کیف کمری با محفظه‌‌های زیاد، بسیار مناسب برای باشگاه و هم‌‌چنین پیاده‌‌روی است و شما می‌‌توانید آن را به‌‌صورت مورب ببندید، هدفون بگذارید، موسیقی دلخواه‌‌تان را گوش کنید و از یک پیاده‌‌روی آرام لذت ببرید.

درابتدا هنگام خرید کیف کمری مردانه حتما هدف خود را از خرید این کیف مشخص کنید و سپس مطابق با تیاز و هدف خود خرید کنید. برخی از افراد دوست دارند یک کیف کمری شیک داشته باشند و مقدار فضای کافی برایشان مهم نیست. این افراد درواقع فقط برای تکمیل شدن تیپ و استایل خود از آن استفاده می‌‌کنند. اما برخی دیگر برایشان مهم است کیفی که می‌‌خرند از چه جنسی باشد و چه میزان فضا داشته باشد. پس اگر می‌‌خواهید یک کیف کمری چرم مردانه‌‌ی مناسب بخرید حتما هدفتان را معلوم کنید.

 کیف کمری چرم زنانه در استایلی الگانت چگونه است؟

این کیف کوچک و راحت یکی از انواع کیف مناسب برای خانم‌‌هاست که دسترسی به محتویات کیف را راحت‌‌تر می‌‌کند. خانم‌‌هایی که اهل ورزش هستند، می‌‌دانند که چقدر حضور این کیف به‌‌دور کمر کاربردی و مفید است. برخی از کیف‌‌های کمری چرم ورزشی، حتی جایی برای قراردادن بطری کوچک آب هم دارند. درهنگام خرید نیز این کیف‌‌ها به کمک خانم‌‌ها می‌‌آید و بادسترسی سریع و آسان به کارت‌‌های اعتباری و پول کار را راحت می‌‌کند و تجربه‌‌ی یک خرید لذت بخش را برایتان فراهم می‌‌کند. اما این تمام ماجرا نیست. در سال‌‌های اخیر کیف کمری جای خود را در دنیای مد و فشن خانم‌‌ها نیز پیدا کرده است و به یک ترند شیک و جذاب تبدیل شده است.

این کیف موردعلاقه‌‌ی مسافران نیز هست و درجاهای شلوغ خاطر شما را بابت پول و مدارک مهم آسوده می‌‌کند ‌‌و یک سفر امن و راحت تجربه‌‌ای است که استفاده ازکیف کمری چرم زنانه درهنگام سفر برایتان به ارمغان می‌‌آورد. حتی مادرانی که فرزند کوچک دارند با وجود این کیف‌‌ها به‌‌راحتی می‌‌توانند در خیابان تردد کنند. کیف کمری چرم زنانه علاوه‌‌ بر‌‌این‌‌که در ورزش و سفر کاربرد دارد، در استایل‌‌های شیک و مدرن هم استفاده می‌‌شود و شاهد استفاده از این کیف‌‌ها توسط بسیاری از افراد مشهور خارجی و وطنی در فرش قرمزها هستیم. امروزه برندهای مختلف با به‌‌کارگیری جنس‌‌های تازه و طراحی‌‌های زیبا آن‌‌ها را وارد دنیای فشن نیز کرده‌‌اند و این روزها استفاده از کیف کمری توسط مدل‌‌های فشن نیز باب شده است. برای داشتن استایلی جذاب و الگانت چند نکته را درباره‌‌ی استفاده از کیف کمری چرم زنانه مرور می‌‌کنیم.

کیف کمری چرم همیشه جلای خاصی را به استایل شما میدهد.

  • سعی کنید از کیف کمری زنانه‌‌ی چرم در استایل‌‌های رسمی مانند دامن و پیراهن استفاده کنید تا ظاهری مد روز داشته باشید. حتی استفاده از کیف‌‌های کمری با طرح‌‌های پلنگی نیز انتخاب خوبی است. برای کت‌‌های اورسایز که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است کیف کمری چرم اسپرت پیشنهاد می‌‌شود.
  • می‌‌توانید کمی در دنیای خلاقیت پا بگذارید و با یک دستمال سر کوچک استایلی شیک برای خود بسازید و نگاه‌‌ها را به سوی خود جلب کنید. حتی می‌‌توانید این دستمال سر یا حتی یک روسری کوچک را دور کیف کمری چرم خود متصل کنید و ظاهری دلنشین داشته باشید.
  • همه‌‌ی سعی خود را بکنید با کیف کمری چرم زنانه از کت‌‌ها و پالتوهای نازک‌‌تر استفاده کنید. پوشیدن یک کاپشن یا پالتوی ضخیم با این کیف‌‌ها انتخاب چندان جالبی نخواهد بود و حتی در بعضی موارد شاید ظاهر مضحکی از شما بسازد.
  • می‌‌توانید کمی ریسک‌‌پذیر باشید و قوانین مد را کمی مطابق با سلیقه و استایل خود جابه‌‌جا کنید. اگر یک پالتو یا بارانی به‌‌تن دارید می‌‌توانید کیف کمری چرم خود را بالاتر از کمر و به‌‌صورت مورب و درزیر پالتو استفاده کنید. این نشان دهنده‌‌ی خلاقیت شما و یک تیپ به‌‌روز و مطابق مد برای شماست.
  • یکی دیگر از نکات ترند و جذاب، بستن کیف کمری چرم زنانه روی لباس‌‌تان است. می‌‌توانید کیف کمری را روی مانتو و کت ببندید و از استایل متفاوت خود لذت ببرید. البته این مدل از بستن کیف کمری زنانه برای خانم‌‌های چاق توصیه نمی‌‌شود زیرا این روش توجه به قسمت میانی و کمر شما را جلب می‌‌کند.

و سخن نهایی این‌‌که کیف‌‌های کمری چرم مردانه و زنانه، این کیف‌‌های همه کاره و جمع و جور می‌‌توانند شما را در ورزش، خرید و خیابان‌‌گردی حسابی راحت کنند. به علاوه می‌‌توانید با انتخاب درست یک کیف کمری چرم در میهمانی‌‌ها هم خوش‌‌تیپ شوید و بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *