استایل مردانه, اکسسوری مردانه

هر آنچه که در رابطه با استفاده از انواع پاپیون مردانه باید بدانید

مردان همیشه در مراسمات رسمی چون عروسی، مهمانی دوستانه و یا یک جشن فارغ التحصیلی، برای داشتن پرستیژ مناسب از کراوات و یا انواع پاپیون مردانه استفاده می‌کنند. پاپیون ، مترادف با شیک پوشی و ظرافت است و در موقعیت‌‏های خاص روشی مطمئن برای جذابیت خواهد بود. با این حال بستن ساده پاپیون بلافاصله شما را به یک مرد زیبا تبدیل نمی‌کند. اما اگر چند قانون را رعایت کنید، این اکسسوری جذابیت را در شما بیشتر نشان می‌دهد.‎

پاپیون دارای تنوع زیادی در شکل، رنگ، جنس و الگو در بازار می‎باشد که با توجه به این موارد دارای دو سبک مجلسی و ساده است. این اکسسوری یکی از لوازم جانبی است که می‌تواند در هر سنی و در تمام لحظات مهم زندگی پوشیده شود. با توجه به اندازه کوچک آن و به این دلیل که در زیر صورت قرار می‌‏گیرد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و این امر لزوم انتخاب درست را بیشتر خواهد کرد.

پاپیون طرح دار زرشکی

انواع پاپیون مردانه | بررسی

پاپیون مردانه انواع مختلفی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم.

 

مدل آماده پاپیون مردانه

این نمونه یکی از موارد بسیار کاربر پسند و پرفروش بازار می‌‏باشد که به واسطه قفل و یا دکمه‌ای که پشت آن قرار گرفته، به راحتی دور گردن بسته می‌شود. تقارن دو طرف پاپیون و ظاهر یک‌دست آن نشان از آماده بودن اکسسوری می‌دهد. قیمت این مدل نسبت به سایر مدل‌‏ها کمتر است. 

پاپیون  مردانه بدون گره

انجام گره و تنظیم دو طرف پاپیون می‌بایست توسط خود فرد انجام شود؛ این مدل از پاپیون‌ها نیز دارای قفل گیره‌ای جهت بسته شدن به دور یقه پیراهن می‌‏باشند. از مزیت‌‏های اصلی این اکسسوری قابلیت تغییر اندازه آن است.

گره‎‌دار بندی یکی از انواع پاپیون مردانه

اگر از آن دسته از آقایان هستید که همیشه عجله دارند و یا گره زدن پاپیون برای شما سخت می‌باشد این نمونه بهترین گزینه برای شماست.

 

پاپیون نارنجی و سفید

نکات مهم برای خرید پاپیون مردانه

    1. نوع مناسب: اولین نکته برای خرید مناسب، انتخاب نمونه‌ای در بین تنوع مدل‌‎های بازار است که نیاز شما را به درستی برطرف سازد. 
    2. سایز پاپیون: سایز مناسب با اندام و لباس شما، پرستیژ خود را دارد. یکی از قانون‏‌های دنیا مد در رابطه با این امر، تناسب آن با پهنای صورت شماست تا بتواند هارمونی مناسب را ایجاد کند.
    3. جنس اکسسوری: توجه به جنس محصول از فاکتورهای مهم در خرید هر لباس و اکسسوری است. پاپیون‌ های امروزی از انواع و اقسام جنس‌های ابریشمی، نخی، چرمی،‌ پلی استری، ساتن و … تولید می‌شوند که بسته به نیاز و محیط خاصی که در آن می‌خواهید استفاده کنید باید از آنها بهره ببرید. 
    4. رنگ مناسب: در خرید این اکسسوری به رنگ نیز باید توجه کنید. همخوانی مناسب بین رنگ لباس و پاپیون، تاثیر مستقیمی بر استایل شما دارد.
    5. طرح و نقش زیبا: نکته مهم در رابطه با خرید پاپیون ‏‌های طرح دار، لزوم استفاده از آن با پیراهن ساده می‌‏باشد.
    6. شکل مناسب: متناسب با سلیقه و همچنین جذابیت‎های تیپ و استایل شخصی باید از انواع شکل‌‏های بازار انتخاب کنید. اشکال مختلف پاپیون شامل: خفاشی، پروانه‌ای، نوک تیز، لبه گرد، نامتقارن و… است. 
    7. نوع بسته شدن بر روی گردن: تمامی انواع این اکسسوری دارای  قفل‌ها، گیره‌ها و همچنین قَزن‌هایی برای بسته شدن راحت بوده که در خرید آن سلیقه شخصی نقش دارد.
    8. قیمت مناسب: قیمت پاپیون مردانه در بازار ایران مناسب بوده و می‌توانید با خیال راحت در کنار توجه به نیاز خود از بین انواع مختلف بهترین نمونه را انتخاب کنید.


ست پاپیون و ساسپندر

با پاپیون مردانه چه لباسی بپوشیم؟

به طور کلی پیراهن رسمی مردانه یکی از مناسب‎ترین لباس‌ها برای همراهی این اکسسوری است، اگرچه پیراهن راحتی نیز قابل استفاده می‌‏باشد. در مورد یقه‎های پیراهن نیز باید دقت داشته باشید که محصول به راحتی بر روی آن بنشیند. پیراهن‌های یقه ایستاده مانند یقه ماندارین ، یقه باند‌ و پیراهن‌های یقه معکوس، یقه‌‏های برش‌دار نیز هرگز با پاپیون نباید استفاده گردد. یقه فرانسوی، یقه بال، یقه ساده  تعادل و زیبایی خاصی را با پاپیون به همراه دارند که در مراسمات رسمی جلوه بهتری به استایل شما می‌‏بخشند.

یکی از  اکسسوری‌های پرطرفدار مردانه در سراسر جهان، پاپیون بوده که با توجه به این موضوع دارای تنوع زیادی است. از این رو خرید و انتخاب آن کاری سخت و زمان‌گیر می‌‏باشد. البته اگر مورد مناسبی را در یک مهمانی استفاده کنید، متوجه عدم نتیجه آن بر زیبایی استایل خود می‌‏شوید. تفاوت انواع پاپیون با کراوات در استفاده آن تنها برای مراسمات رسمی و عروسی است که با رعایت نکات بالا در زمان خرید می‌توانید بهترین استایل را برای خود داشته باشید. 

پاپیون قهوه ای

پاپیون مشکی کلاسیک

پاپیون زرد و سرمه ای

پاپیون چهارخونه

پاپیون آبی طرح دار

پاپیون قهوه ای

پاپیون گلبهی

پاپیون سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *