لباس هایتان درباره شخصیت شما چه می گویند؟ (شخصیت شناسی از روی لباس)

[rt_reading_time label="زمان مطالعه این مقاله ارزشمند : " postfix="دقیقه" postfix_singular="دقیقه"]

نحوه‌ی لباس پوشیدن هر شخص نشان دهنده‌ی طرز تفکر و ویژگی‌های شخصیتی آن فرد می‌باشد به همین علت باید توجه داشته باشیم چه لباسی را برای پوشیدن انتخاب می‌کنیم و قبل از پوشیدن هر لباس ببینم آیا لباسی که انتخاب کرده‌ایم با شخصیت ما سازگار است یا نه؟

همچنین اگر می‌خواهیم اطلاعاتی درباره‌ی شخصیت و نوع جهان‌بینی دیگران کسب کنیم لباس‌ها اطلاعات مهمی در اختیار ما می‌گذارند، در این مطلب قصد داریم درباره تیپ‌های مختلف و شخصیت‌های مربوط به افرادی که از این تیپ‌ها استفاده می‌کنند را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

شخصیت شناسی کلاسیک پوش‌ها

این افراد معمولا اعتماد به نفس بالایی دارند و آرام، باوقار، مطمئن و قابل اعتماد هستند، کلاسیک پوش‌ها اهل مد روز و جلب توجه نیستند و استایلشان را براساس اصول خود انتخاب می‌کنند.

رنگ‌های مورد علاقه‌ی این افراد رنگ‌هاى تيره، سفيد، خنثى و رنگ پوست است و ساده پوشی را به زرق و برق ترجیح می‌دهند.

اگر نگاهی به استایل سلبریتی‌هایی مانند کیت میدلتون، ویکتوریا بکهام، ادل و مریل استریپ بیندازید می‌بینید که طرفدار این سبک از پوشش هستند.

شخصیت شناسی تک رنگ پوش‌ها

تک‌رنگ پوش‌ها افراد درونگرایی هستند که خلوت و فعالیت انفرادی را به جمع ترجیح می‌دهند، این افراد اهمیتی برای تحسین و یا انتقاد دیگران قائل نیستند و به علت روحیه‌ای که دارند به سراغ لباس‌های شلوغ نمی‌روند، لباس‌های مورد پسند این افراد درونگرا لباس‌های جین، اسپرت و لباس‌های بسیار ساده است.

شخصیت شناسی برند ‌پوش‌ها

برند پوش‌ها لباس‌های خود را از گران‌ترین و لوکس‌ترین فروشگاه‌ها تهیه می‌کنند و دوست دارند تک تک چیزهایی که می‌پوشند به دست طراحان دیزان شده باشد، درباره‌‌ی این افراد می‌توان گفت اگر چه ظاهرشان فریبنده است اما اغلب آنها شخصیتی قوی نداشته و همچنین مادی‌گرا هستند.

شخصیت شناسی ورزشی پوش‌ها

افرادی که همیشه لباس‌های ورزشی به تن دارند می‌خواهند به دیگران نشان دهند که انتخاب اول و آخرشان ورزش و سلامتی جسمی و روحشان است. این افراد با اراده، جنگجو، جسور، شجاع و ایثارگر بوده و بودن در جمع را به تنهایی ترجیح می‌دهند.

ورزشی پوش‌ها عاشق سفر و ماجراجویی هستند و یکجا ماندن باعث خستگی و افسردگی آنها می‌شود، ماریا شاراپوا، سلنا گومز و سرنا ویلیامز تعدادی از طرفداران این نوع پوشش هستند.

 

شخصیت شناسی پانک پوش‌ها

این افراد به دنبال شکستن مرزها و قواعد هستند و دوست دارند تا عنان زندگیشان را خودشان به دست بگیرند، آنها سرسخت، مرموز و ریسک پذیر هستند.

پانک پوش‌ها در استایل خود از پارچه‌های خشن و چرم استفاده می‌کنند و رنگ‌های مشکی و تیره را به رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند، همچنین آنها طرفدار آرایش‌های خاص، رنگ موی متفاوت و زیورآلات عجیب و بزرگ هستند، از سلبریتی‌های معروف پیرو این سبک می‌توان به لیدی گاگا، pink، کیتی پری و ژوان استفانی اشاره کرد.

شخصیت شناسی رمانتیک پوش‌ها

افرادی که سبک رمانتیک را برای پوشش خود انتخاب می‌کنند ظریف، حساس، اجتماعی، ساده پسند، پر از انرژی مثبت، زودرنج و مغرور هستند و شخصیت آنها شایسته، جذاب و معقول است.

این افراد مورد توجه و تحسین بودن را دوست دارند و از این رو لباس‌های تنگ و باز با رنگهای مشکی، قرمز، سفید و رنگهای هیجانی می‌پوشند.

این سبک را می‌توانید در نوع پوشش سلبریتی‌هایی مانند گریس کلی، آدری هپبورن، مرلین مونرو و مونیکا بلوچی مشاهده کنید.

شخصیت شناسی مد پایدار پوش‌ها

این افراد خوش‌بین و ساده‌دل عاشق طبیعت و موجودات زنده هستند و لباس‌های خود را طوری انتخاب می‌کنند که کم‌ترین آسیب را به طبیعت وارد کنند، شخصیت آن‌ها پاک و معصوم است و طرفدار پارچه‌هایی مانند حریر و نخی، الیاف گیاهی و طرح های گلدار یا الهام گرفته از طبیعت هستند.

این سبک پوشش را می‌توانید در ظاهر سلبریتی‌هایی مانند ناتالی پورتمن، کیارا نایتلی و اما استون ببینید.

شخصیت شناسی ژولیده‌ پوش‌ها

ژولیده پوش‌ها کسانی هستند که به لباس‌‌های خود اهمیت نمی‌دهند و متاسفانه شما این بی‌خیالی را در جنبه‌های دیگر زندگیشان نیز می‌توانید مشاهده کنید، این افراد تصور می‌کنند سبک پوششی که دارند نوعی مقابله با هنجارهای جامعه و آزاد اندیشی است اما واقعیت امر نشان دهنده‌ی شخصیت بی انگیزه‌ای است که هنوز تصویر واضحی از خود ندارد.

سخن پایانی

همه‌ی ما می‌دانیم که ملاک و معیار قضاوت دیگران پس از اولین برخورد براساس ظاهر و نوع پوشش ما است پس برای این که تاثیر مثبتی روی دیگران بگذاریم و همچنین نمای کلی از شخصیت درونی خود ارائه دهیم باید برای لباس‌، نوع آرایش و به طور کلی ظاهر خود اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.

پیشنهادهایی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

مقالات مرتبط

تخفیف های

باورنکردنی

WhatsApp WhatsApp
خانه
حساب کاربری من