کفش مردانه, لباس مردانه

ست کردن شلوار جین مردانه با انواع کفش چرم اسپرت و رسمی

شلوار جین یک پوشش فوق العاده برای آقایان است که به دلیل تنوع در طرح، رنگ و جنس طرفدار‌های بیشماری در سرتاسر دنیا دارد. ست کردن اصولی شلوار جین با انواع کفش ‌‌های مردانه مخصوصاً کفش چرم تأثیر غیرقابل انکاری در استایل هر مرد خوشتیپی دارد. اگر می‌خواهید از تیپ تان راضی باشید و همه از استایل شما تعریف کنند قطعاً باید بدانید چگونه شلوار و کفش خودتان را ست کنید تا ظاهر متفاوت و جذابی داشته باشید. چرم کروکو قصد دارد در این مطلب شما را  با نحوه ست کردن شلوار جین با انواع کفش آشنا کند پس در ادامه با ما همراه شوید.

شلوار جین با کفش چرم

شلوار های جین به دلیل بافت پارچه جین کمی ضخیم هستند و راحتی شلوار های پارچه‌ ای را ندارد اگر می‌خواهید در استایلتان تعادل برقرار کنید انتخاب کفش ‌های چرم که هم انعطاف پذیرند و هم سبکی خاصی دارند بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار جین شما است. علاوه بر آن در پاییز و زمستان پای شما را گرم نگه‌‌ می‌دارد.

شلوار جین با کفش رسمی

اگر علاقه به تیپ‌های رسمی دارید و از شلوار جین برای محیط‌های اداری استفاده می‌کنید هنگام انتخاب و خرید شلوار جین باید دقت کنید که شلوار جین شما طرح دار یا از مدل‌های سنگ شور و پاره نباشد. مدل‌های ساده تک رنگ به خوبی با کفش‌ های رسمی ست می‌شود. اگر می‌خواهید کفش رسمی بپوشید و همچنان راحت باشید و ظاهر اسپرتی داشته باشد از شلوار جین ‌های جذب استفاده کنید و یا پایین شلوارتان را کمی بالا بزنید. کفش رسمی مشکی یک انتخاب ایده آل برای ست کردن با شلوار جین است. این کفش با هر رنگ شلوار جین ست‌‌ می‌شود و لازم نیست برای هر شلوار جین کفش خودتان را عوض کنید.

 شلوار جین با کفش کتانی چرم

شلوار جین همراه با کفش کتانی چرم یک ترکیب فوق العاده است. مخصوصاً اگر کتانی سفید بپوشید. پوشیدن کفش کتانی همراه با شلوار جین احساس راحتی به شما‌‌ می‌دهد. در کل هیچ چیز به اندازه کفش کتانی مناسب ست شدن با شلوار جین نیست. برای همین طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. چون دیگر فرقی نمی‌کند شلوار شما ساده است یا سنگشور، جذب است یا گشاد، شما هر مدل شلوار جین را به راحتی‌‌ می‌توانید با کفش کتانی ست کنید و از پوشش خود لذت ببرید.

شلوار جین با کالج

کفش کالج نیمه اسپرت است و با شلوار جین یک استایل مناسب برای مراسم‌های رسمی و اداری است. اگر می‌خواهید ظاهری اسپرت داشته باشید و علاقه‌ای به پوشیدن کفش کتانی ندارید کفش کالج مشکل شما را حل می‌کند. دقت کنید که شلوار جین شما برای ست شدن با کفش کالج نباید گشاد و یا مدل دار باشد.

 شلوار جین با نیم بوت

اگر در فصل‌های سرد سال قرار دارید و  نمی‌خواهید از شلوار جین‌تان دل بکنید یک جفت نیم بوت را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. مطمئن باشید با ست کردن شلوار جین و نیم بوت ظاهری جذاب برای خودتان خلق کرده‌اید. در این حالت از شلوار جین با قد کوتاه تر استفاده کنید یا پایین شلوار را تا بالای نیم بوت تا بزنید تا نمای کفش و شلوار جین خودش را به خوبی روی اندام شما نشان دهد.

شلوار جین با کفش لوفر (نوعی کفش بدون بند)

برای آقایانی که‌‌ می‌خواهند یک استایل لاکچری داشته باشند و بیشتر به چشم بیایند ست کردن کفش لوفر با شلوار جین آنها را به هدفشان خواهد رساند. این ست برای مراسم نیمه رسمی و موقعیت‌های عادی بهترین گزینه است.

 شلوار جین با کفش قایقی

این استایل مناسب فصل تابستان است، دیگر لازم نیست جوراب بپوشید. اگر رنگ این کفش را با تیشرت‌های تابستانی خود ست کنید پوششی شیک و مناسب فصل گرم خواهید داشت.

چند نکته برای ست کردن شلوار جین با رنگ کفش

  • اگر شلوار شما آبی یا طیف‌های مختلف آبی است از کتانی‌های سفید یا پوتین ‌های چلسی با رنگ‌های خنثی استفاده کنید. با شلوار جین ‌های تیره، نیم بوت قهوه ای یا نسکافه ای چوکا بهتر است.
  • با شلوار جین مشکی انواع کفش‌های رسمی و چرم استایل زیبا و ساده ای دارد.
  • بهترین رنگ کفش برای ست کردن با شلوار جین طوسی کفش‌های قهوه ای یا مشکی است.
نکته پایانی

امیدواریم با نکاتی که توسط چرم کروکو در این مطلب جمع‌آوری شد بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که چگونه کفش‌ های چرم یا دیگر کفش هایتان را با شلوار جین ست کنید و از یک استایل شیک و بدون نقص بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *