استایل مردانه, لباس زنانه

آموزش ست کردن انواع کفش با شلوار جین

شلوار جین یکی از ترندهای هر ساله در استایل بانوان و آقایان است. این لباس در بین تمام افراد جایگاه خاصی دارد و در هر کمدی نمونه‌ای از این شلوار را می‎توانید مشاهده کنید. البته به همان میزان که در ست کردن لباس باید به جنس، رنگ و سبک آن دقت کرد، پوشیدن شلوار مناسب با کفش نیز به زیبایی و جذابیت استایل کمک شایانی می‌‏کند؛ در این مقاله با ارائه نکاتی هرچند مختصر به شما کمک خواهیم کرد شلوار جین خود را با کفش مناسب ست کرده و بهترین مکمل را برای کفش یا شلوار خود پیدا کنید.

 

راهنمای ست کردن شلوار جین با کفش زنانه

  • پوشیدن جین با کفش راحتی: اگر شما به پوشیدن شلوار جین به صورت روزانه علاقه دارید، باید کفش مناسب و راحتی نیز برای استایل خیابانی خود تهیه کنید. بهترین گزینه برای شلوار جین تنگ یا skinny ، کفش های راحتی یا Loafers می‌باشند که حتی در استفاده‌‏های طولانی مدت نیز گزینه خوبی هستند.
  • کفش پاشننه ‎دار، با بند یا لژدار: کفش‎های بنددار این روزها ترند فصل بهار و تابستان هستند. به همراه این نمونه از کفش‎های زنانه، جین اسکینی برترین استایل را برای شما ایجاد می‎کند. اگر کفش لژدار نیز مورد علاقه شماست، آن را با خیال راحت با انواع شلوار جین بپوشید. برای فصل زمستان و بوت‎‌ های جذاب نیز از شلوار جین استفاده کنید. شلوارهای جین با نیم‎بوت و بوت ‎های پسرانه ترکیب خوبی را ایجاد می‎کنند. سعی کنید شلوار لی جذب و یا راسته خود را کوتاه‌تر انتخاب کنید تا روی نیم بوت قرار نگیرد.
  • کفش‎‌های کتانی و شلوار جین: راحتی و زیبایی از همراهی کفش‎های اسنیکرز‌ و شلوار جین بدست می‎آید. اگر طرفدار استایلی کلاسیک هستید، برای مکان‎های رسمی از کتانی و کفش‏های اسپرت کمک بگیرید. اسنیکرز لژدار یکی از ترندهای روز دنیاست، این کفش قدتان را بلندتر نشان می‎دهد و در کنار آن راحتی را به همراه دارد. این نمونه کفش متنوع را با توجه به فصل و رنگ متناسب با شلوار جین جذب امتحان کنید.

راهنمای استفاده شلوار جین با کفش مردانه

شاید آقایان همیشه مکمل شلوار جین خود را در کفش کتانی و اسپرت می‎بینند. اگر می‎خواهید استایلی مدرن و هوشمندانه داشته باشید، این نکته را در نظر بگیرید که شلوارهای رسمی‎تر را خریداری کنید. بزرگترین اشتباه در این سبک تا زدن پایین شلوار می‌‏باشد که جذابیت شما را از بین می‎برد.

  • شلوار جین با کفش نیمه اسپرت: کالج یا کفش نیمه اسپرت، یکی از گزینه‎های مهم برای شلوار جین است. با این ترکیب استایل اسپرتی را خواهید داشت. اما توجه کنید که شلوار ساده و نسبتا جذب را باید با این نوع کفش بر تن کنید.
  • کفش‎های کتانی: کتانی یکی از کفش‎های مردانه است که رواج بسیاری دارد. کتانی و شلوار جین در سبک اسپرت قرار می‌‏گیرند و با هم مکمل خوبی از ابتدا به امروز بوده‌‏اند. تمامی مدل‌‏های شلوار جین، زاپ‎دار، سنگشور شده، جذب و دمپا را با انواع رنگ و طرح شلوار به راحتی ست کنید و از جذابیت آن لذت ببرید.
  • نیم بوت و جین: نیم‎بوت‎ها همراه خوبی برای فصل‎های سرد و بارانی سال هستند که به راحتی با شلوار جین ست می‎گردند. ترکیب این دو جذابیت خاصی را به استایل مردانه می‎بخشد، برای این استایل زاپ‎دار، سنگشور شده، تنگ و پاره همراه خوبی برای کفش نیم‎بوت مردانه است.

هر مردی در کمد خود حتما یک یا چند دست شلوار لی را داراست. این شلوار به راحتی با هر استایلی ست شده و پس زمینه تیپ‌های گوناگونی خواهد شد.
کفش‎ های چرم و مجلسی با جین ساده و کلاسیک، مناسب مکان‌های رسمی هستند و برای استایل روزانه مناسب نمی‌باشند. برای داشتن تیپ امروزی و مدرن باید شلوارهای جین پاره، سنگشور شده و طرح‌‏دار را با انواع کفش‎های کتانی برتن کنید. البته سعی کنید کفش کتانی خود را با شلوار جین هماهنگ کرده و بهترین مدل را ست کنید.
 شلوارهای اسکینی برای آقایان با اندام متناسب است و بهترین همراه آن کفش اوفر بوده که به استایل کژوال شما جذابیت بیشتری می‎بخشد. شلوارهای اسلیم فیت، تن‎خور راحت و مناسبی دارند که با کفش کیکرز تضاد و زیبایی را همراه می‎کنند.

رنگ شلوار و بهترین کفش مردانه

  • جین طوسی: برای شلوار طوسی باید از کفش با همین تناژ استفاده کرد. ست کردن این رنگ با کفش رسمی بسیار زیبا است. نیم بوت و کفش بورگا نیز انتخاب‎‌های خوبی برای این شلوار جین خواهند بود.
  • جین مشکی: شلوار جین مشکی، برای هر استایلی مناسب است. بهترین گزینه کفش چرم می‎‌باشد که با جین تیره ظاهری ساده اما در عین حال جذاب می‎سازد.
  • جین آبی: جین تیره به راحتی با اکثر نمونه‎‌های کفش ست می‎گردد. بهترین گزینه کاربردی برای جین آبی تیره، کفش چرم قهوه‎ای است؛ البته برای روزهای بارانی نیم بوت چوکا نیز انتخاب خوبی خواهد بود. جین روشن بهتر از مدل اسلیم فیت بوده تا در کنار پوتین چلسی زیبایی را به استایل شما ببخشد.

این روزها در هر کمدی تعدادی از مدل‎های مختلف شلوار جین را مشاهده می‎کنید. داشتن استایل جذاب و زیبا در کنار هماهنگی مناسب خواسته‌‎ی هر فرد شیک‌پوشی است.  در این مقاله نکاتی را آموزش دادیم که با توجه به آن، شلوار جین خود را با بهترین کفش ست خواهید کرد و زیبایی و جذابیت بیشتری را برای خود بدست می‎آورید. نکات ارائه شده را در استایل روزانه خود استفاده کنید. 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *