لباس زنانه

جدیدترین مدل های مانتو ۱۴۰۰ (انواع + تصویر)

با نزدیک شدن سال جدید و حال و هوای عید نوروز، خرید لباس‌های بهاره رونق می‎گیرد. بانوان ایرانی نیز به سنت هر ساله برای خرید مانتو زمان زیادی را صرف خواهند کرد. تنوع بالا در دنیای تولیدات مانتو، این امکان را فراهم می کند تا هر بانو با هر سیلقه‌‏ای، یک یا چند نمونه شیک را در نظر بگیرد. در سال ۱۴۰۰، مانتوهای بهاره با پارچه‏‎‌های ژاکارد، گیپور، گلدار و مازراتی بیشتر از سایر موارد مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در این مطلب قصد داریم نمونه‎‌های بسیار شیک و جذاب را برای خوانندگان معرفی کنیم تا با کمک آنها ایده‌‎های مناسبی برای خرید بدست بیاورند.

جذاب ترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۰

برای سال جدید مدل های متنوعی ترند شده‎اند که شامل: مانتوهای کوتاه، بلند، مجلسی و سنتی که به دو صورت جلو باز یا بسته، متناسب با هر سلیقه‎ای در بازار مشاهده می‎شوند. همانطور که در جریان هستید برای سال جدید رنگ‌های زرد لیمویی و خاکستری ترند شده‌اند و این ترکیب روح تازه‎ای را به استایل بانوان می‌بخشد. در عید نوروز متناسب با شَرایط موجود، بانوان ترجیح می‌‏دهند که از نمونه‏‌های مجلسی بیشتر استفاده کنند، زیرا دید و بازدید عید محیطی رسمی دارد و در نتیجه خرید مانتو در این سبک رواج بیشتری پیدا می‌کند.در زمان خرید مانتوی بهاره به اندام و سایز خود توجه داشته باشید، خانم‏‌هایی که پایین تنه درشتی دارند بهتر است که از نمونه‌‏هایی با طرح شلوغ استفاده نکنند تا زیبایی خود را از بین نبرند. اگر مانتویی با طرح شلوغ انتخاب کردید، شال ساده به عنوان یک مکمل گزینه مناسبی خواهد بود.

 

مدل‎های جدید مانتو در نوروز ۱۴۰۰

مانتوهای پشت بلند: این مدل مانتوهای بهاره، بسیار شیک بوده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌‏اند. نوع پارچه و طراحی این سبک از مانتو خاص و مطابق با سلیقه افراد می‌باشد.الگوهای این سبک از دو پارچه زیر و رو تشکیل می‌گردند و نوع پارچه و جنس آنها می‌تواند در عین تفاوت در یک تم مشترک، زیبایی بیشتری ایجاد کند. در سال ۱۴۰۰ مانتوهای با قواره بلند، ترند می‎باشند و مورد پسند خانم‌‏های جوان قرار گرفته‌اند.

مانتو ساده برای استایل روزانه: مانتوهایی که برای استایل‌تان انتخاب می‌‏کنید، باید بر اساس فصل خریداری شوند.‌ برای فصل بهار و تابستان از مانتو ابریشمی خنک و رنگ روشن بهره بگیرید که در استفاده روزانه باعث حس ناخوشایند برای شما نگردند.

مانتو دامنی: این سبک از مانتو به تازگی ترند دنیای مد شده است. این پوشش مناسب برای استایل روزانه و حتی مهمانی‌‏های دوستانه خواهد بود. راحتی و زیبایی از مهم‌ترین خصوصیات این سبک می‌‏باشد.

مانتو کتی راه‎راه: برای سال ۱۴۰۰، پارچه‎های را‎ه‎راه بسیار ترند می‎باشند. با استفاده از یک ترکیب زیبا و پوشیدن مانتو کت، جذابیت و استایلی بروز را به خود هدیه دهید.

مانتو بهاره آستین گشاد: برای سال جدید نیز مانتوهایی با آستین گشاد در بازار موجود شده، که این سبک از استایل مناسب برای استفاده روزانه و حتی محیط‏‌هایی مثل دانشگاه می‎باشد. راحتی این سبک تاثیر زیادی بر محبوبیت آن می‎گذارد.

مانتوهای شنل: بانوانی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، مانتو شنل انتخاب مناسبی برایشان خواهد بود. طراحی ظاهر خاص و راحتی مانتوهای شنل موجب شده است که از گذشته در تمام فصول قابل استفاده باشند. البته در این سبک از مانتوی بهاره ترکیب مناسب شومیز و مانتو برای جذابیت بیشتر استایل می‌بایست در نظر گرفته شود.

مانتوی کتی بهاره: لباس‌‏های اورسایز ترند سالانه دنیای فشن و مد هستند. مانتوهای کتی اورسایز با رنگ‌‏های جذاب و طراحی‌‏های متنوع بسیار زیبا و لاکچری می‌باشند. ست کردن و پوشیدن این سبک از مانتو بسیار رواج پیدا کرده و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ست‏های سه تیکه: این روزها در هر مجله‌‏ای حتما مانتوهای اورسایز سه تیکه را مشاهده کرده‌‏اید‌. مانتوهایی که با شلوار و شومیز ارائه می‏‌شوند؛ این دست از لباس‌ها در کنار زیبایی، خیال شما را از ست کردن نیز راحت خواهند کرد. این نمونه‌ها در دو دوخت متفاوت قابل خرید هستند؛ شلوارهای راسته و شلوار دامنی در بازار وجود دارند که با توجه به اندام و سلیقه خود می‎توانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید.

ست دو تیکه مانتو کتی و شلوار گشاد: شلوار گشاد در نمونه‎های مختلفی در بازار در دسترس کاربران قرار دارد؛ اما باید در نظر داشته باشید که برای این ست‌ می‌بایست از شلوارهایی که از قسمت کمر گشاد هستند، بهره بگیرید. امروزه همراهی کت اورسایز با این شلوار بسیار محبوب است و استایلی مدرن و در عین حال ساده و آراسته را برایتان به همراه خواهد داشت. همچنین زیبایی و سادگی این سبک بسیار پرطرفدار شده است.

در این نوشتار نگاهی به برترین‎ مدل‎های مانتو عید انداختیم، امید داریم که شما با مطالعه این متن ایده‏‎های مناسبی را برای خرید خود بدست بیاورید.

 

تصاویر بیشتر:








دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *