کفش زنانه, کفش مردانه

ترفند های حرفه ای ست کردن لباس با کفش اسپرت ورزشی

کفش اسپرت

اگر عاشق استفاده از انواع کفش اسپرت هستید اما دغدغه ست کردن کفش اسپرت ورزشی با لباس هایتان را دارید این مقاله را از دست ندهید. امروزه در دنیای مد، تیپ افراد در اماکن و مراسمات مختلف بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است و دغدغه انتخاب طراح لباس در بین افراد مشهور را میتوان گواه این امر دانست. برای تجربه یک تیپ جذاب با کفش اسپرت ورزشی را حتما به نکات زیر توجه کنید:

کفش اسپرت

  1. ست بودن همیشه به معنی همرنگ بودن نیست بلکه با دو رنگ متفاوت می توان ترکیبی زیبا خلق کرد همیشه لازم نیست رنگ کفش و شلوار شما یکی باشد برای مثال پوشیدن کفش اسپرت سفید با شلوار آبی ترکیبی بی نظیر را به نمایش می‌گذارد.
  2. جنس کفش اسپرت را متناسب با فصل انتخاب کنید برای مثال کفش های پارچه ای مناسب فصل سرما و زمستان نیستند و هنگام برف و باران قابل استفاده نمی‌باشند و همچنین کفش های محکم و چندلایه در فصل تابستان با افزایش تعریق باعث بوی بد پاها و مهم تر از آن ایجاد بیماری های قارچی و حساسیت های پوستی می شوند.
  3. توجه به فصل ها در انتخاب رنگ کفش اسپرت هم تاثیر بسزایی دارد. برای مثال در فصل سرما کفش های با رنگ گرم و تیره و در بهار تابستان ترکیب رنگ های شاد جذاب ترند.
  4. به خاطر داشته باشید همیشه بهترین ملاک و اولویت شما در انتخاب کفش اسپرت باید کیفیت و جنس آن باشد. اهمیت سلامت مفاصل و ستون فقرات خود را هیچگاه با زیبایی و طراحی فانتزی یک کفش اسپرت معامله نکنید.
  5. برای جذابیت هرچه بیشتر تیپ خود ، توجه به نظافت کفش هایتان را هرگز فراموش نکنید و دقت داشته باشید این کار علاوه بر اینکه تاثیر مستقیم در جذابیت استایل شما دارد باعث افزایش عنر مفید کفش هم می شود . پس همیشه اصول و توصیه های مربوط به نکات شست و شو و نگهداری کفش خود را از شرکت سازنده یا فروشنده معتبر جویا شوید.

کفش اسپرت

مزیت های کفش اسپرت برای سلامتی پا

حتما در اطراف و نزدیکان خود افرادی را دیده اید که از درد مفاصل و ستون فقرات رنج میبرند، این دردها می تواند علت های فراوانی داشته باشد از جمله علل ژنتیکی یا تغذیه نامناسب مثل مصرف بیش از حد انواع سردی جات که منجر به غلبه سردی بر بدن می شود. اما امروز میخواهیم یکی دیگر از علت های این درد های ناگوار را که شاید کمتر به گوشمان خورده باشد بررسی کنیم. استفاده از کفش نامناسب تاثیر مستقیم بر سلامت مفاصل ما از انگشتان پا تا ستون فقرات دارد. شاید شما هم تاول و درد انگشتان پا را بعد از یک مهمانی شیرین به خاطر استفاده از کفش نوک تیز یا پاشنه دار تجربه کرده باشید، این عوارض گاه کوتاه مدت هستند و طی یک دوره درمانی برطرف میشوند ولی گاهی درد و صدماتی را همراه دارند که ممکن است تا آخر عمر مهمان مان باشند که می توان به زانو درد، کمر درد های مزمن و قوس ستون فقرات اشاره کرد.

 

کفش اسپرت

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از کفش اسپرت ورزشی ، گرد بودن پنجه آن و هم چنین داشتن کفی چند لایه و قابل انعطاف است که در طول پیاده روی از فشارهای مضاعف بر انگشتان و مفاصل ما جلوگیری می کند. تنگ بودن نوک کفش با فشاری که بر انگشتان تحمیل می کند از رد و بدل شدن هوا بین انگشتان جلوگیری کرده و منجر به بیماری های قارچی شایع مثل قارچ انگشتان پا و حساسیت های پوستی مثل خارش و سوزش و اگزما می گردد. یکی دیگر از بیماری های دردناک پا میخچه می باشد که به دلیل اصطکاک طولانی مدت پا با کفش نامناسب یا زمین به وجود می آید و یکی از درمان های موثر آن تجویز کفش طبی و مناسب توسط پزشک متخصص است که با دقت و اهمیت دادن به انتخاب کفش می توان از این عوارض پیشگیری کرد.

با انتخاب کفش اسپرت راحت و مناسب علاوه بر حفظ سلامتی پاها و ستون فقرات با به حداقل رساندن خستگی ناشی از استفاده از کفش نامناسب لذت بیشتری را از ورزش و پیاده روی تجربه خواهید کرد. امروزه بیشتر شدن تنوع در تولید انواع کفش اسپرت می تواند برای هر سلیقه ای لذت یک تیپ جذاب همراه با حفظ سلامتی و تناسب اندام را به ارمغان بیاورد.

عکس های بیشتر

کفش اسپرت

کفش اسپرت

کفش اسپرت

کفش اسپرت

کفش اسپرت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *