کفش مردانه

تنوع بوت و نیم بوت مردانه در سال جدید

بوت و نیم بوت مردانه

همانطور که از قدیم گفته شده است پای انسان قلب دوم او هست پس نوع کفش و جنس آن تاثیر بسیار مهمی بر روی سلامتی پاها ، زانوها ، و ستون فقرات دارد، به همین دلیل در انتخاب کفش باید بسیار دقت کرد و کفش راحت و مناسب را خریداری نمود ، پس می بایست قبل از خرید کفش در مورد جنس کفش مورد نظرمان تحقیق کنیم و سپس با توجه به نیازمان کفش مناسب را خریداری کنیم. در این مقاله میخواهیم اطلاعاتی در مورد بوت و نیم بوت مردانه را به شما بگوییم با ما در ادامه همراه باشید.

 

لازم به ذکر است که نیم بوت به کفشی گفته می شود که فضای روی پا و مچ پا را می پوشاند اما بوت به کفشی گفته می شود که فضای روی پا و ساق پا را می پوشاند و جالب است که بدانید بوت های مردانه زیپ دار و یا بدون بند آسان پوش نیز گفته می شود و با حالت اسپرتی که دارند،  آن ها را میتوان انواع استایل ها پوشید. همانطور که می دانیم اکثر بوت ها و نیم بوت ها برای استایل های کژوال یا همان نیمه رسمی مناسب هستند اما در استایل های رسمی هم می توان از نیم بوت مشکی زیپ دار استفاده کرد، بوت ها و نیم بوت ها را می توان با کمربند و کیف پول جیبی به راحتی ست کرد و یک استایل بسیار شیک و خاص را به وجود آورد. همچنین از بوت ها بهتر است همراه شلوار جین استفاده کرد.

بوت و نیم بوت مردانه

بوت ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد های متنوعی دارند برخی از بوت ها که برای کوهنوردی مناسب هستند دارای زیره ناهموار و شکاف دار هستند، این زیره ها باعث جلوگیری از سُر خوردن هنگام کوهنوردی می شوند و یا بوت های مناسب جهت سوارکاری بوت هایی هستند که جنس رویه و زیره ی آنها بسیار ضخیم هست همچنین از این بوت ها برای کویر نیز استفاده می شود و به بوت کویر نیز معروفند زیرا برای راه رفتن در خاک نیز مناسب است، همچنین بوت های زمستانه معمولا کفشان از لاستیک شیار دار ساخته می شود تا بتواند از لغزش در برف و باران جلوگیری کند.

بوت و نیم بوت مردانه

بهترین بوت های مردانه چه جنسی است؟

جنس بوت های مردانه چرم ضد آب و جیر (نبوک دار) است ، مهمترین قابلیتی که یک نیم بوت یا بوت مردانه باید داشته باشد ضد آب بودن آن است تا در هوای بارانی و برفی آب به درون کفش نفوذ پیدا نکند ، همچنین جنس داخل بوت باید به گونه ای باشد که پاها را گرم نگه دارد معمولا جنس داخل بوت ها را از خز تولید می کنند. هنگام خرید بوت بهتر است بوتی را انتخاب کنید که دور آن دست دوز و محکم باشد زیرا اگر دور کفش چسب شده باشد ممکن است به مرور زمان چسب آن در اثر تماس با آب از بین برود و اینکه بوت و نیم بوت هر چه سبک تر باشند راحت ترند پس سعی کنید بوت سبک و راحت را خریداری کنید.

بوت و نیم بوت مردانه

بوت های چرم اصل معمولا گران قیمت تر از بوت های جیر و بوت های چرم صنعتی هستند ، زیرا فرایند استخراج پوست حیوان و دباغی کردن آن یک فرایند زمان بر است و نیازمند هزینه های زیاد هست ، و در بین چرم ها ، چرم پوست گاو از بقیه چرم ها گران قیمت تر می باشد.
اگر قصد خرید بوت چرم دارید ابتدا باید راه های تشخیص چرم اصل از چرم تقلبی آشنا شوید :

  1. چرم اصل معمولا بوی خاصی می دهد.
  2. اگر روی آن مقداری آب بریزید آب جذب چرم می شود اما در چرم صنعتی آب روی سطح کفش باقی می ماند.
  3. چرم اصل در تماس با شعله کاملا نمی سوزد و حالت نیم سوز به خود می گیرد اما چرم صنعتی در تماس با شعله کاملا می سوزد و بوی پلاستیک سوخته می دهد.

و در آخر سعی کنید هنگام خرید بوت ابتدا آنها را بپوشید و بند یا زیپ آنها را ببندید و سپس چند قدمی با بوت ها راه بروید تا ببینید در پا هایتان راحت است یا نیست.

عکس های بیشتر

بوت و نیم بوت مردانه

بوت و نیم بوت مردانه

بوت و نیم بوت مردانه

بوت و نیم بوت مردانه

بوت و نیم بوت مردانه

 

بوت و نیم بوت مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *