استایل زنانه

راز خانم های خوش تیپ؛ از عروس ملکه تا دخترهمسایه!

از قدیم به خنده یا شوخی می گفتند خوش تیپی دردسر داره! اما واقعیت دنیای بیرون چیز دیگری است. خانم های خوش تیپ نکات کوچکی را رعایت می‌کنند تا در هر موقعیتی شیک و برازنده به نظر بیایند. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن این رمز و رازها هستید با چرم کروکو در ادامه این مطلب همراه شوید. می خواهیم به شما بگوییم چگونه خودتان را در دل اطرافیانتان جا دهید و قبل از هر چیز از وجود منحصر به فرد خودتان لذت ببرید.

ساده بپوشید!

 راز شیک پوشی سادگیست. مگان عروس ملکه انگلیس را به یاد بیاورید که در روز عروسی چه لباسی پوشیده بود. بعضی از خانم ها فکر‌‌‌‌ می‌کنند هر چه از رنگها و زرق و برق‌‌‌های بیشتری در استایل خود استفاده کنند خوشتیپ تر هستند. سادگی همیشه به دل‌‌‌‌ می‌نشیند. یک استایل ساده و با وقار بیشتر از آنچه فکر‌‌‌‌ می‌کنید قلب ها را تسخیر‌‌‌‌ می‌کند.

 ورزش کنید!

 با ورزش تناسب قد و اندام تان را حفظ خواهید کرد. با به هم خوردن این تناسب حتی اگر برند ترین و شیک ترین لباس ها را هم بپوشید باز جذابیتی برای دیگران نخواهید داشت. پس به ورزش و غذای سالم اهمیت ویژه ای دهید.

 فرم اندام تان چیست؟

 خیلی از خانم ها با فرم اندام ها آشنا نیستند. هر لباسی دم دستشان آمد‌‌‌‌ می‌پوشند و برایشان فرقی نمی کند آن لباس تناسبی با اندامشان دارد یا نه. این برای یک خانم خوش تیپ  فاجعه است. پس اگر‌‌‌‌ می‌خواهید اصول خوش تیپی را رعایت کنید درباره فرم‌‌‌های مختلف بدن تحقیق کنید. فرم گلابی، سیب، شکل مستطیلی، شکل مثلثی، ساعت شنی از انواع مختلف فرم‌‌‌های بدن‌‌‌‌ می‌باشد. هر کدام از این فرم ها سبک لباس پوشیدن خودش را دارد. با در نظر گرفتن این قوانین زودتر به رویای یک خانم خوش تیپ بودن‌‌‌‌ می‌رسید.

تمیز و مرتب باشید

 سعی کنید هر روز دوش بگیرید. ناخن هایتان را سوهان بکشید. برای بهداشت دهان و دندان خود اهمیت ویژه ای قائل شوید. همیشه موهایتان را تمیز و درخشان نگه دارید. همیشه از لوسیون‌‌‌های خوشبو استفاده کنید. همیشه موهای زائد بدنتان مخصوصا قسمت صورت و دست ها را که در معرض دید هستند برطرف کنید.

رسیدگی به ناخن ها خیلی مهم است!

بعضی از خانم ها فکر‌‌‌‌ می‌کنند هرچه ناخن هایشان بلندتر باشد خوش تیپ تر اند. یادتان باشد تعادل یک شرط مهم برای خوش تیپی است. پس از این مسئله در فرم ناخن هایتان هم استفاده کنید. سعی کنید اندازه ناخن هایتان طبیعی و متعادل باشد. بهترین رنگ برای لاک خانم ها صورتی و طیف‌‌‌های مختلف قرمز است.

آرایش غلیظ نکنید

 هیچ چیزی زیباتر از صورت طبیعی شما نیست. فقط کمی آرایش کنید. از رژ لب و کرم پودر بیشتر از ریمل و خط چشم و سایه‌‌‌های رنگارنگ استفاده کنید.

عطر فراموش نشود

در این موضوع کلاه خودتان را قاضی کنید. چقدر خانم هایی که از مقابلتان عبور‌‌‌‌ می‌کنند و رد بوی عطر شان به مشامتان خوش میآید احساس خوبی در آن لحظه به شما‌‌‌‌ می‌دهند. پس بدون عطر زدن سر قرار‌‌‌های خود حاضر نشوید. فرقی نمی کند کجا‌‌‌‌ می‌خواهید بروید. همیشه از عطرهای ملایم با رایحه‌‌‌های زنانه مثل یاس و گل رز استفاده کنید.

به کوچکی اکسسوری ها نگاه نکنید

 باور کنید اکسسوری ها معجزه‌‌‌‌ می‌کند. یک ساعت شیک، گردنبند ای که نگینش را با لباستان ست کرده اید، یک انگشتر زیبا و…. تاثیر زیادی در خوش تیپی شما‌‌‌‌ می‌گذارد. پس انقدر به دنبال رمز و رازهای عجیب و غریب خوش تیپی دختر همسایه یا همکار یا دوستتان نباشید. کمی به جزئیات بیشتر دقت کنید. همین!

اخبار مد را دنبال کنید

 خانم‌‌‌های خوشتیپ هیچ وقت از آخرین مدهای لباس رنگ ها و مدل‌‌‌های ترند شده غافل نمی شوند. شما بلاخره باید برای خرید لباس هزینه کنید. پس چه بهتر که خرید خود را مطابق آخرین مد روز انجام دهید. به روز بودن، خود به خود از شما یک خانم خوش تیپ‌‌‌‌ می‌سازد.

لباس خود را متناسب با هر موقعیت انتخاب کنید.

 برای خوش تیپ بودن طرز لباس پوشیدن شما در محل کار یا یک مهمانی رسمی و قرارهای دوستانه باید متفاوت باشد. یک خانم خوش تیپ برای قرار‌‌‌های دوستانه و دورهمی ها خیلی رسمی لباس نمی پوشد. این را هم‌‌‌‌ می‌داند که در محل کار نباید از لباس‌‌‌های جذب و پر زرق و برق و بدن نما استفاده کند.

کفش ها حرف‌‌‌‌ می‌زنند!

 وقتی راه‌‌‌‌ می‌روید کفش هایتان زودتر از بقیه پوشش شما به حرف‌‌‌‌ می‌آید. برای کفش هایتان وقت بگذارید. پس اگر میخواهید در نگاه اول خوشتیپ بودنتان به چشم بیاید حتما مدل‌‌‌های خوب و مناسب انتخاب کنید و سعی کنید هر بار قبل از بیرون آمدن از خانه کفش تان را تمیز کنید. یک کفش خاکی و آلوده بدون واکس تمام تلاش شما را برای خوش تیپ بودن به هدر‌‌‌‌ می‌دهد.

پایان

چرم کروکو سال هاست که به لطف مشتریان خود در سرتاسر ایران به تولید و توسعه محصولات با کیفیت چرمی زبانزد است. حالا که خوش تیپی برایتان مهم است از محصولات زیبای چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *