کفش زنانه

لمس راحتی با “انواع صندل های چرم بهاری”!

فصل بهار که‌‌ می‌رسد همراه خود خنکی و عطر شکوفه ها را به ارمغان‌‌ می‌آورد. شما با پوشیدن لباس و کفش های مناسب‌‌ می‌توانید خود را به زیبایی با این فصل باطراوت هماهنگ کنید. با چرم کروکو همراه شوید تا در این مطلب با انواع صندل های چرم و نحوه ست کردن آن بیشتر آشنا شویم.

صندل یا کفش های راحتی

صندل ها کفش های راحتی هستند که به علت باز بودن پوشش آن، در فصل های گرم سال مثل بهار و تابستان پا را خنک نگه‌‌ می‌دارد. این کفش ها زیبایی خاصی دارند و احساس خوب و راحتی به شما‌‌ می‌دهد. مخصوصا اگر با لاک های خوشرنگ و پابندهای زیبا ست شود.

تفاوت صندل چرم زنانه با سایر جنس ها

پا قلب دوم است. وقتی شما برای خرید کفش یا صندل سراغ انواع جنس چرم‌‌ می‌روید یعنی به خوبی به اهمیت این موضوع پی برده اید. چرم بهترین جنس برای مراقبت از پای شماست. تنوع بسیار زیادی دارد و ماندگار است. یک کفش یا صندل چرم با کمی رعایت و مراقبت مدت های زیادی در کنار شما خواهد ماند.

یک فایده جالب در پوشیدن صندل

صندل فقط مناسب خانم های خوش سلیقه نیست. تنبل ها و خانم هایی که حوصله رسیدگی به پاهای خود را ندارند هم‌‌ می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. پوشیدن صندل علاوه بر افزایش اعتماد به نفس شما را وادار‌‌ می‌کند کمی جدیتر به سلامت پا و زیبایی و رسیدگی به ناخن های تان اهمیت بدهید. حالا که زمین لباس رنگارنگ خود را به تن‌‌ می‌کند شما چرا تعلل کنید؟! البته برای هوای زیبای بهاری صندل هایی که خیلی باز نیست و پوشش بیشتری دارد مناسب تر است. چون آب و هوای فصل بهار ثبات ندارد. همان لحظه که هوا آفتابی است ممکن است باران بیاید و پای شما خیس شود.

صندل چرم تخت

معمولی ترین و در عین حال راحت ترین نوع صندل های چرم، مدل تخت‌‌ می‌باشد. این صندل ها برای تیپ های روزمره و کژوال مناسب است. بهترین شلوار برای ست کردن با صندل چرم تخت، شلوارهای جین مدل مام فیت و مام استایل‌‌ می‌باشد. به طور کلی صندل های تخت تنوع خیلی زیادی دارند. قیمت این صندل ها نیز بسیار مقرون به صرفه‌‌ می‌باشد. بنابراین به راحتی‌‌ می‌توانید چند مدل از این صندل ها را خریداری کنید و برای ساخت یک استایل شاداب و بهاری از آن بهره ببرید.

انتخاب رنگ صندل

اگر در لباس های بهاری خود از رنگ های روشن استفاده‌‌ می‌کنید همین قانون را در مورد صندل ها نیز اعمال کنید. بهار است و جشنواره رنگ های شاد طبیعی! پس لطفا سراغ رنگ های کدر و تیره نروید. رنگ زرد، قرمز، سفید بهترین رنگ برای صندل های چرم بهاری است.

صندل چرم بندی

صندل های بندی همیشه محبوب بوده اند. این نوع کفش ها دارای بند های کم یا زیادی‌‌ می‌باشد. بند صندل های چرم بالای مچ بسته‌‌ می‌شود. در بعضی مدل های گلادیاتوری هم بندها تا وسط ساق پا‌‌ می‌رسند. صندل گلادیاتور همانطور که از نامش پیداست بندهای زیادی دارد. این صندل ها برای روزهای زیبای بهار و هوای گرم تابستان مناسب است.

ست کردن صندل های چرم بندی

صندل های بندی برای ست کردن با شلوار و دامن های بلند مناسب نیست. اگر‌‌ می‌خواهید نمای زیبایی روی پای شما داشته باشد آن را با شلوار و دامن های کوتاه ست کنید. بهترین رنگ برای صندل چرم بند دار سفید‌‌ می‌باشد؛ به شرطی که در شلوار و لباس های خود به اندازه کافی از تنوع رنگ ها استفاده کرده باشید. دامن میدی هم برای صندل های گلادیاتور مناسب است.

صندل چرم لژدار

راه رفتن با کفش های تخت همیشه هم خوب نیست. برخی از افراد مشکلاتی مانند خار پاشنه دارد و نمی تواند از کفش یا صندل های تخت استفاده کنند. برخی هم قد کوتاهی دارند و‌‌ می‌خواهند کمی بلندتر به نظر بیایند. پیشنهاد ما به همه این افراد استفاده از صندل های چرم لژدار است. پاشنه این مدل کفش ها به صورت یکسره تا  پنجه کشیده‌‌ می‌شود. تنوع صندل های چرم لژدار بسیار زیاد است. مزیت اصلی این صندل ها این است که هم مناسب محل کار است و هم گشت و گذارهای روزمره. صندل های چرم لژدار با شلوارهای پارچه ای گشاد و دامن ها های بلند به زیبایی ست‌‌ می‌شود.

صندل چرم پاشنه دار

در میان کفش ها و صندل های پاشنه دار، مدل هایی با پاشنه نازک به نام کیتن طرفدارهای زیادی دارد. صندل های چرم پاشنه دار بهترین انتخاب برای شرکت در میهمانی ها است. این کفش ها به زیبایی با تیپ های مجلسی ست‌‌ می‌شود. اگر از رنگ های بهاری در تیپ خودتان استفاده‌‌ می‌کنید رنگ کفش پاشنه دار خود را با رنگ غالب لباس های تان هماهنگ کنید. بهترین مدل صندل های چرم پاشنه دار مدل های براق است. این صندل ها از چرم های براق و پر زرق و برقی مثل ورنی ساخته شده است. چرم ورنی سفید، قرمز، زرد و… درخشش بی نظیری به تیپ بهاری شما‌‌ می‌دهد.

صندل چرم پشت باز

صندل چرم پشت باز محبوبیت زیادی بین خانم های جوان دارد. آن را‌‌ می‌توانید با شلوارهای جین و چرم ست کنید. یک گردش روزانه با صندل چرم پشت باز احساس خنکی و راحتی به شما‌‌ می‌دهد. این مدل از صندل ها هر چند زیبا و راحت است اما مناسب استفاده در مراسم رسمی و محل کار نیست.

صندل چرم جلو باز

صندل ها جلو باز یا پشت باز یا بسته هستند. قسمت جلویی صندل های جلوباز، توسط یک بند پهن پوشیده شده است. این صندل ها به راحتی پوشیده‌‌ می‌شود. مدل های شاد و رنگارنگ آن برای ست کردن با لباس های شیک و بهاری مناسب است.

بهترین صندل

علاوه بر تاکید بر جنس چرم، بهترین صندل مدلی است که پا در آن راحت باشد. به عبارتی با آناتومی پا سازگاری لازم را داشته باشد. یادتان باشد صندل خیلی تخت، فشاری زیادی به کمر و ساق پا وارد‌‌ می‌کند. پاشنه و لژ این فشار را تا حدود زیادی کمتر‌‌ می‌کند.

تمیز کردن صندل های چرم

صندل های چرمی با آب و سرکه سفید به راحتی تمیز‌‌ می‌شود. آب و سرکه را به نسبت مناسب با هم مخلوط کنید. یک پارچه نرم و نخی را در این محلول بزنید و به آرامی روی صندل بکشید. بعد از برطرف شدن گرد و خاک از واکس یا روغن های مخصوص چرم استفاده کنید. این واکس ها صندل شما را مانند روز اول درخشان و زیبا‌‌ می‌کند.

پایان

چرم کروکو مفتخر است با ارائه انواع کفش و صندل های چرمی مرغوب شما را در یک بهار زیبا و خاطره انگیز همراهی کند. به شما پیشنهاد‌‌ می‌کنیم حتما از محصولات متنوع و جذاب فروشگاه چرم کروکو مخصوصا کیف و کفش های چرم آن بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *