کفش زنانه

خرید کفش و صندل چرم بر اساس رنگ مد ۱۴۰۰ | تصویر

براساس تصمیم کارشناسان و متخصصان مد و فشن، رنگ مد سال ۱۴۰۰ شامل دو رنگ زرد و خاکستری می‌باشد. خرید کفش چرم بر اساس رنگ‌‌های مشخص شده ممکن است مقداری چالش برانگیز و دشوار باشد، اما این نکته را نباید فراموش کرد که با پیروی از چند اصول ساده و جزئی می‌توان لباس‌های مختلف مانند کفش را با سایر عناصر استایل، مورد استفاده قرار داد. برای خرید کفش چرم بر اساس رنگ مد، باید نکاتی را مورد توجه قرار داد و همچنین از برخی موارد خودداری کرد تا بتوان بهترین استایل ممکن را رقم زد. 

فراموش نکنید که کفش‌های چرم در صورتی که طبیعی باشند رنگ‌های محدود‌تری نسبت به انواع مصنوعی دارند و شما می‌بایست با در نظر گرفتن بودجه‌ای که در دست دارید به انتخاب بهترین نمونه ممکن بپردازید. لازم به گفتن نیست که کفش‌ های چرم طبیعی قیمت بسیار بالاتری نسبت به مصنوعی دارند. این موارد برای خرید صندل چرم هم صدق میکند.

اولین گام؛ انتخاب استایل مشخص برای خرید کفش چرم

قبل از هر چیز می‌بایست سبک و استایل پوشش خود را انتخاب کرده و بر اساس آن به خرید تمامی عناصر پوششی بپردازید. به عنوان مثال انتخاب رنگ کفش چرم برای استایل اسپرت و یا کلاسیک کاملا مجزا از هم می‌باشد و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اگر ملاک اصلی شما برای خرید کفش چرم صرفا زیبایی استایل است پیشنهاد می‌کنم در هر سبک و استایلی که لباس می‌پوشید از رنگ‌ خنثی خاکستری بهره ببرید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کرده و محدود به یک استایل مشخص نباشید.


یادتان باشد اگر قصد خرید صندل چرم دارید امسال سراغ مدل های کژوال رویدست کردن اجزای مختلف با یکدیگر

کفش‌ها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که نقش تکمیل‌کننده دارند. ست کردن کفش چرم با سایر اجزای استایل جلوه بسیار ویژه و جذابی را به ارمغان می‌آورد. فرض کنید که کفش چرم با تناژ زرد یا خاکستری را با یک کراوات یا ساعت‌مچی ست کنید؛ مطمئنا ظاهری که این ست برای شما به همراه دارد بسیار شیک‌تر از حالتی است که هیچ کدام از عناصر استایل‌تان با یکدیگر هماهنگی مستقیم نداشته باشند. برای ایجاد یک ست کلاسیک منحصر‌به‌فرد می‌توانید کفش‌های چرم متمایل به رنگ زرد را خریداری کرده و با یک اکسسوری دیگر مانند ساعت‌مچی یا هر نمونه دیگر ست کنید؛ در کنار این ست می‌توانید از کت و شلوار خاکستری بهره ببرید و شاهد یک پوشش خارق‌العاده باشید که بر اساس رنگ مد امسال تهیه شده است. فراموش نکنید که پیروی از رنگ‌ مد و قوانین موجود در دنیای فشن، به شدت بر روی ظاهر و پوشش‌تان تاثیرگذار است و می‌تواند شما را به یک فرد شیک‌پوش با استایلی استثنایی تبدیل کند.

خرید کفش چرم برای فصول سرد خیلی مناسب تر از صصدل های چرمی است
نکات طلایی خرید کفش چرم

اولین نکته‌ای که باید یادآوری شود این است که هر شخص نسبت به سلیقه خود حق انتخاب دارد و می‌تواند از رنگ‌های مد امسال (زرد و خاکستری) در ترکیب‌های خاص بهره بگیرد و ظاهر مخصوصی را به ارمغان آورد. فراموش نکنید که اگر کفش چرمی به رنگ خاکستری یا زرد خریداری کرده‌اید در سال‌های بعد نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و رنگ مد تعیین شده شما را در استفاده مجدد یک استایل مشخص محدود نخواهد کرد. همانطور که در اویل مطلب اشاره کردیم کفش چرم خاکستری این قابلیت را دارد که با ترکیب‌ رنگ‌های متنوعی ست شود و بهترین گزینه در میان رنگ‌های موجود است.
ناگفته نماند که کفش‌های چرم اسپرتی که از چرم مصنوعی تهیه شده‌اند تنوع رنگی بسیار بالایی نسبت به انواع طبیعی دارند و این امکان را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند تا با طیف وسیع‌تری از دو رنگ زرد و خاکستری روبرو شده و دست به انتخاب بزنند؛ بنابراین افرادی که به استایل اسپرت علاقه دارند حق انتخاب بیشتری برای خرید کفش مد نظرشان خواهند داشت.
بوت و نیم بوت چرم یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کفش چرم زمستانی هستند

کلام آخر

به طور کلی خرید کفش چرم فرایند ساده‌ای بوده و هست، تنها کافیست با عمل کردن به نکات گفته شده، به شیک‌پوش‌تر شدن نزدیک‌تر شوید. به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید از کفش‌های چرم طبیعی بهره ببرید به هیچ وجه از مراقبت و پاک‌سازی به موقع آنها غافل نشوید، چرا که این کار موجب می‌شود کیفیت چرم بکار رفته در کفش حفظ شده و طول عمر بیشتری نیز داشته باشد.
پیشنهاد می‌کنم خود را محدود به رنگ ثابت زرد و خاکستری نکرده و به طیف‌های این دو رنگ نیز نیم‌نگاهی بیاندازید. با این روش و نکات گفته شده در طول این متن می‌توانید استایل‌تان را بیش از پیش بروزرسانی کرده و تا حد مناسبی بر زیبایی ظاهر و پوشش خود بیافزایید.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *