بیشتر بدانید

قوانین خرید لباس تابستانه | ۰ تا ۱۰۰ باید و نبایدهای لباس تابستانه

همانطور که می‌دانید قوانین مد و پوشاک و مخصوصا قوانین خرید لباس تابستانه تنها توسط فعالان این عرصه رعایت می‌شوند. لازم به ذکر است که خرید تمامی لباس‌ها برای هر فصلی نیازمند اطلاعاتی می‌باشد که با استفاده از آنها می‌توان به یک فرد شیک‌پوش و جذاب تبدیل شد. امروزه خرید لباس برای فصول گرم یکی از دغدغه‌هایی است که تمامی افراد را مشغول به خود کرده و بسیاری از فعالان مد و فشن اطلاعاتی جزئی را در مورد آن در اختیار مردم می‌گذارند.

در حقیقت خرید لباس تابستانه در عین حال که یکی از ساده‌ترین کارها است اگر به درستی صورت نگیرد می‌تواند راحتی و آسایش را از شما سلب کند. اگر به دنبال اطلاعاتی کارآمد و جامع هستید و نمی‌دانید که چگونه لباس‌های راحت و منحصر‌به‌فردی را برای فصول گرم سال برگزینید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید…

پیراهن ساحلی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید لباس تابستانه

انتخاب بهترین پارچه برای خرید لباس تابستانی!

همانطور که می‌دانید گرمای بیش از حد در فصل تابستان موجب می‌شود که تعریق بیشتری نسبت به سایر اوقات داشته باشیم؛ ناگفته نماند که گرمای زیاد موجب برهم خوردن خلق و خوی افراد بسیاری شده و می‌تواند بر روی ارتباطات آنها نیز تاثیرگذار باشد. بنابراین تنها با چند راهکار ساده می‌توان تا حد زیادی از مشکلات پیش رو جلوگیری کرد. یکی از آن راه حل‌ها استفاده از بهترین نوع پارچه برای فصول گرم است. پارچه‌های نازک و خنک در تمامی لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اولین قانونی که برای خرید لباس تابستانه وجود دارد بهره گرفتن از این نوع پارچه‌ها می‌باشد. افراد شاغل که مجبور به پوشیدن یونیفرم‌های اداری هستند می‌توانند با خریداری پارچه‌های مذکور و تحویل آنها به یک خیاط ماهر، لباس‌های اداری را به طور دلخواه تهیه کرده و گرمای تابستان را برای خود قابل تحمل‌تر کنند.

در هنگام خرید لباس تابستانه اصلا ازز انتخاب لباس های استین بلند نترسید

رنگ‌های روشن؛ ناجی روز‌های گرم سال

دومین نمونه از قوانین خرید لباس تابستانه توجه به رنگ لباس می‌باشد. اگر گام اول که انتخاب پارچه نام داشت را به درستی رعایت کنید اما از این نکته غافل شوید، مطمئنا شاهد هیچ نتیجه مطلوبی نخواهید بود. در حقیقت رنگ‌های روشن مانند چتری محافظ عمل می‌کنند و مانع جذب گرمای تابستان می‌شوند؛ به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب در خریداری لباس‌ها در فصول گرم سال به شدت حائز اهمیت است و نباید منکر آن شد. برای راهنمایی بیشتر می‌توان گفت که رنگ‌هایی با تناژ گرم( قرمز، نارنجی، زرد، صورتی و…)، معمولا نور آفتاب را منعکس می‌کنند و برای تابستان مناسب‌تر هستند. در نتیجه رنگ‌های سرد و تیره تمامی نور خورشید را جذب کرده و موجب بالا رفتن دمای بدنمان می‌شوند، بنابراین استفاده از آنها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

خودداری از خرید لباس‌ تابستانه جذب و چسبان

خرید لباس تابستان می‌بایست از هر جهت با شرایط آب و هوایی تناسب داشته باشد. اگر لباس‌های مصرفی شما از نوع جذب و چسبان است باید در آنها تغییراتی اساسی ایجاد کنید تا احساس بهتری هنگام پوشیدن آنها داشته باشید؛ با این کار به هوای در گردش اجازه می‌دهید تا در لباس‌تان جریان داشته و همچنین از تعریق بیش از اندازه جلوگیری کند. در غیر این صورت میزان تعریق افزایش یافته و احساس گرما در وجودتان ماندگار خواهد شد؛ اما لباس‌های آزاد از این اتفاق جلوگیری کرده و همراهان بهتری برای هر شخص می‌باشند. فراموش نکنید که اگر سایز لباس‌های انتخاب شده برایتان بیش از حد بزرگ و آزاد باشند، در هنگام حرکت و فعالیت‌های گوناگون گرفتار خواهید شد؛ بنابراین مقوله سایز را جدی گرفته و با دقت به برگزیدن گزینه‌های پیش رو بپردازید.

یکی از ترند های امسال در هنکام خرید لباس تابستانه، لباس های گلدار است.

بکار بردن نکات در هنگام خرید

به طور حتم قوانین خرید لباس تابستانه‌ای که به آنها اشاره کردیم به تنهایی ارزشی نخواهند داشت، بنابراین با کنار هم قرار دادن هر یک از آنها در هنگام خریداری لباس مورد نظر، می‌توانید گزینه‌ی مناسب‌تری را برای تابستان برگزینید. این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که نباید کیفیت را فدای کمیت کرد؛ اگر لباس شما از لحاظ زیبایی کاملا بدون نقص بوده و طرحی منحصر‌به‌فرد را به خود اختصاص داده باشد اما در عوض با پوشیدن آن احساس راحتی از شما سلب شود ارزشی نخواهد داشت. در نتیجه با در نظر گرفتن سه متغیر جنس، رنگ و سایز و همچنین سلیقه خود، به انتخاب بهترین لباس‌ها بپردازید و از پوشیدن آنها در فصل تابستان نهایت لذت را ببرید. 

حتما در هنگام خرید لباس تابستانی از رنگ های روشن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *