لباس زنانه, لباس مردانه

چرا کاپشن و پالتوی چرمی محبوبیت بالایی دارد؟

از کاپشن و پالتوی چرمی در استایل های کژوال (نیمه رسمی) زنانه و مردانه استفاده می شود ، کاپشن ها و پالتوهای چرمی استایل شما را بسیار خاص جلوه می دهند تفاوت کاپشن ها و پالتوهای چرمی در اندازه ی قد آنها می باشد کاپشن ها به صورت کوتاه و پالتوها به صورت بلند تولید می شوند. اگر به دنبال ایده هایی برای ست کردن پالتو و کاپشن چرمی هستید پس با ما همراه باشید!

در این بخش از مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه با کاپشن و یا پالتوی چرمی یک استایل شیک و خاص بسازید. خانم هایی که قد بلندی دارند می توانند از پالتوهای بلند و زیر زانو استفاده کنند اما خانم های قدکوتاه بهتر است از پالتوهای کوتاهتر (بالای زانو) استفاده کنند، برخی از پالتوها گشاد هستند استفاده از این پالتوها برای افراد لاغر اندام مناسب است اما برخی از پالتوهای چرمی کمربند دار هستند و تنگ می شوند این پالتوها برای افراد چاق مناسب هستند.

 

کاپشن و پالتوی چرمی

 

در یک استایل زنانه می توانید پالتوی چرم بلند را با شلوار چرم تنگ و یا شلوار جین ست کنید در این استایل بهتر است از نیم بوت استفاده کنید، پالتوهای چرم کوتاه را می توانید با دامن پشمی چهارخانه و جوراب شلواری و بوت ست کنید. در روزهای سرد پوشیدن بافت در زیر پالتو مناسب است اما در روزهایی که هوا معتدل تر است از یک تیشرت ساده در زیر پالتو استفاده کنید. در صورتی که رنگ پالتوی چرم شما مشکی است از شلوارهای جین به رنگ آبی تیره استفاده کنید و در صورت استفاده از پالتوهای قهوه ای و رنگی از شلوارهای جین مشکی استفاده کنید.

خانم ها بیشتر از آقایان از پالتوهای چرمی استفاده می کنند و آقایان بیشتر از کاپشن های چرم استفاده می کنند. در استایل های مردانه کاپشن های چرمی به راحتی با شلوار جین و پیراهن های یقه اسکی ست می شوند در این استایل توصیه می شود از کفش های اسپرت استفاده کنید.

کاپشن و پالتوی چرمی

 

پالتوهای چرم مردانه را می توان با شلوار جین و پیراهن ست کرد در این استایل می توانید از نیم بوت مردانه یا کفش های اسپرت استفاده کنید. اگر پالتوی چرم مردانه به رنگ مشکی است از پیراهن سفید و شلوار جین آبی تیره استفاده کنید و در صورتی که از پالتوی قهوه ای رنگ استفاده می‌کنید آن را با پیراهن خاکستری و یا سبز زیتونی و شلوار جین مشکی ست کنید.

تنوع طرح و رنگ بندی کاپشن های چرمی

کاپشن های چرمی در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند ، به طور کلی کاپشن های چرمی به صورت آستردار و بدون آستر دوخته می شوند. جنس آستر کاپشن های چرمی خزدار می باشد بنابراین استفاده از کاپشن های آستر دار در شهرهایی که زمستان سرد و طولانی دارند مناسب است اما اگر در شهری زندگی می کنید که دارای زمستان های ملایم است از کاپشن های یک لایه استفاده کنید. کاپشن ها و پالتوهای چرمی دارای یقه های پهن و جیب های بزرگ می باشند و به صورت زیپ دار و دکمه دار تولید می شوند.

 

کاپشن و پالتوی چرمی

 

کاپشن های چرمی از چرم اصل و چرم صنعتی تولید می شوند. در بین چرم ها پوست گاو از تمام چرم ها مرغوب تر و گران قیمت تر و ضخیم تر است. چرم صنعتی نوعی پلاستیک است و به همین دلیل قیمت ارزانتری دارد کاپشن ها و پالتوهای چرم صنعتی برای روزهای بارانی مناسبند زیرا آب روی سطح آنها باقی می ماند. چرم طبیعی بوی خاصی دارد و اگر روی سطح آن آب بپاشیم آب را جذب می کند بنابراین کاپشن های چرم اصل برای روزهای بارانی مناسب نیستند و در چرم اصل دوخت لبه های کاپشن و یا پالتو ضخیم می‌باشد.

 

کاپشن و پالتوی چرم

 

برای نگهداری از لباس های چرمی کافیست سه بار در ماه با یک دستمال مرطوب سطح کاپشن را مرطوب و نم دار کنید زیرا خشک بودن سطح لباس های چرمی سبب پوسته پوسته شدن آنها می شود. قیمت کاپشن ها و پالتوهای چرمی به کیفیت چرم به کار رفته در آنها و تمیزی دوخت آنها بستگی دارد برای اطلاع دقیق از قیمت ها و نیز سفارش کاپشن های چرمی می توانید به سایت های فروش کت ، پالتو و کاپشن چرم مراجعه کنید.

 

عکس های بیشتر :

 

کاپشن و پالتوی چرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *