استایل زنانه

ترفندهای ساده ای که از شما یک خانم شیک پوش می سازد

آیا شما هم با افرادی برخورد کرده‌اید که در عین سادگی و یا بدون این که از لباس‌های مارک‌دار استفاده کنند همیشه شیک‌پوش و جذاب به نظر می‌رسند به نظر شما راز خوش‌پوشی این افراد در چیست؟ خوب باید بگوییم برخی مواقع آن‌ها تنها با رعایت کردن چند نکته‌ی ساده به این نتیجه‌ی شگفت انگیز می رسند، حال اگر شما هم دوست دارید این رازها را بدانید با ما همراه باشید تا در این مقاله رازها و ترفندهای ساده‌ای را با شما در میان بگذاریم که با به کار بردن آن‌ها برای همیشه به یک خانم شیک‌پوش تبدیل خواهید شد.

لباس‌ها را با توجه به فرم بدنتان انتخاب کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند شما را بدتیپ و یا خوش‌تیپ جلوه دهد انتخاب لباس با توجه به فرم بدنتان است.

اگر چاق هستید: لباس‌ها باید کاملا اندازه‌ی شما باشند، لباس‌های گشاد و آزاد، لباس‌های تنگ و حتی لباس‌های دو لایه مثل بلوزهای دارای جلیقه و لباس‌های حجیم مانند پلیورهای پشمی حجیم همگی باعث چاق‌تر دیده شدن شما خواهد شد.

همچنین از رنگ‌های تیره و لباس‌های بدون طرح در کنار زیورآلات در قسمت کمر، مچ و پاهایتان استفاده کنید این کار باعث ایجاد یک خط عمودی بلند در بدن شما می‌شود و در نتیجه لاغرتر دیده خواهید شد.

اگر قد بلند و لاغر هستید: لباس‌هایتان در قسمت درز شانه نباید پایین‌تر از انتهای شانه قرار گیرد و باید کاملا اندازه شما باشند ( خیلی گشاد و یا خیلی تنگ نباشند)، آستین لباس‌ها هم نباید گشاد باشند.

سعی کنید از پوشیدن لباس‌های یقه هفت بپرهیزید و در صورتی که انتخاب دیگری نداشتید گردن خود را با استفاده از شال‌گردن، دستمال گردن و یا پاپیون بپوشانید، یقه‌اسکی و لباس‌هایی که در قسمت یقه پاپیون دارند و همچنین لباس‌های ضخیم و چند لایه، طرح‌های شلوغ، لباس‌هایی با خط افقی، در لباس‌های چهارخانه، چهارخانه‌های درشت و رنگ‌های روشن برای شما مناسب‌تر هستند.

اگر قد کوتاه و لاغر هستید: از کیف‌های کوچک و متوسط استفاده کنید، لباس‌های چند لایه نپوشید زیرا باعث کوتاه‌تر دیده شدن قد می‌شود و به جای آن از لباس‌های ظریف و بلند استفاد کنید.

با توجه به موقعیت لباس بپوشید

باید بدانید لباسی که برای یک مجلس دوستانه و صمیمی می‌پوشید نمی‌تواند انتخاب خوبی برای یک مراسم و یا جلسه‌ی رسمی باشد و اگر هر لباسی را متناسب با موقیعتی که قصد حضور در آن را دارید بپوشید یکی از ترفندهای شیک‌پوشی را رعایت کرده‌اید.

ساده و کم آرایش کنید

آرایش کم و ساده در کنار پوشاندن نقص‌های چهره‌‌تان ظاهری شیک و باکلاس برای شما فراهم می‌کند.

لباس‌های ساده بپوشید

یکی از رازهای شیک‌پوشی، پوشیدن لباس‌های ساده است، با این کار اگر سال‌های بعد نگاهی به عکس‌های قدیمی‌تان بیندازید هنوز زیبا و خوش‌پوش به نظر خواهید آمد.

از استایل سیاه و سفید استفاده کنید

یکی از جذاب‌ترین استایل‌ها پوشیدن ست سیاه و سفید است، لباس‌هایی با این دو رنگ را در هر موقعتی می‌توانید استفاده کنید و از نتیجه‌ی شگفت‌انگیز آن لذت ببرد.

کلام آخر

حال پس از آشنایی با چند ترفند معرفی شده در مقاله که به شیک‌پوشی شما کمک می‌کند آن‌ها را به کار ببرید تا به تیپ مورد پسند خود دست پیدا کنید و استایلی را انتخاب کنید که خودتان نیز احساس خوبی درباره‌ی آن داشته باشید.

فراموش نکنید که داشتن لبخند نیز یکی از رازهای مهم شیک‌پوشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *