استایل مردانه

ست چرم اداری (انتخاب استایل مناسب برای ادارات) + تصویر

ست چرم اداری یکی از مهم ترین ست برای هر شخصی است مخصوصا برای آقایان که از ست لباسی زیادی استفاده نمی کنند. ست چرم اداری برای اشخاصی است که در بیرون منزل خود مشغول به کار هستند، و باید حتما در بر سر کار به صورت شیک ظاهر شوند. برای ست های چرم اداری چه اکسسوری هایی باید خرید؟ بهترین رنگ برای ست اداری چه رنگی است؟ پوشش ست اداری ما باید چگونه باشد؟ و سوال مهم اینکه (ست چرم اداری خود را چگونه پیدا کنیم؟)ما قصد داریم در این مطلب به همه این سوال‌ها پاسخ دهیم پس پیشنهاد می کنم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

اکسسوری های ست اداری 

اکسسوری‌های مرتبط با ست اداری محدود هستند زیرا شما اجازه ندارید بر سر کار خود از وسایل مختلفی استفاده کنید؛ زیرا این امر باعث خواهد شد شما در انجام کار خود کند عمل کنید. ولی شما می‌توانید با همین انتخاب‌های محدود بیشترین جلوه را داشته باشید و از خود یک شخص جنتلمن یا شیک پوش بسازید. اگر قرار باشد اکسسوری‌هایی را برای کار اداری معرفی کنیم یکی از آنها که همه شما به آن آشناییت دارید کیف کراس بادی و یا کیف سامسونت است. کیف کراس بادی برای بانوان مناسب‌تر است زیرا حمل آن آسان‌تر بوده و آنها در کیف مدارک مهم را قرار نمی دهند؛ ولی برای آقایان کیف‌های سامسونت گزینه مناسب‌تری است زیرا امنیت بالایی دارد و با اضافه کردن یک بند بلند به آن می‌شود حملش را هم ساده‌تر کرد. (اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از کیف‌های کراس بادی و کیف‌ سامسونت هستید اینجا کلیک نمایید)

دیگر اکسسوری پر اهمیت در ست اداری، شال و روسری هست. برای آقایان در اداره گذاشتن کلاه درست نیست ولی در جامعه ما بانوان موظف‌ هستند حجاب خود را رعایت کنند که همین امر باعث می شود یک اکسسوری مهمی مانند شال یا روسری به وجود بیاید. خیلی از اداره‌ها اگر لباس و یونیفرمی مشخص داشته باشند هم آقایان و هم بانوان مجبور به پیروی از آن هستند، که اکثرا برای آقایان کت و شلوار و برای بانوان مقنعه با مانتو ای بلند در نظر گرفته می شود. ولی در فضا هایی که لباس فرم تعیین نشده می‌توانند بانوان با شال حاضر شوند که در امر هیچ مشکلی وجود ندارد. شال یا روسری یک اکسسوری بسیار مهم برای بانوان بر سر کار است که می توان از آن به عنوان بخش مهمی در تیپ اداری بانوان نام برد.

رنگ مناسب با مکان مناسب برای ست اداری …

برای ست‌های اداری باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که باید خریدی را انجام دهید که شخصیت شما در بین دیگران را حفظ کند و به شما هویتی خاص ببخشد. رنگ عاملی تاثیر گذار بر این داستان است که باید به آن توجه خاصی بشود. در ست‌های چرمی همیشه رنگ های تیره بسیار نمایان‌تر از بقیه هستند. این امر به شما کمک شایانی خواهد کرد، زیرا شما نیاز دارید برای پوشش سر کار خود از رنگ‌های تیره و خنثی استفاده کنید. خیلی از کسانی که فقط به فکر خرید هستند نمی‌دانند رنگ چه تاثیراتی به همراه خود دارد؛ البته این دسته بسیار محدوداند ولی خب این اشتباهات بیشتر نسبت بقیه اشتباهات جلوه خواهد کرد.

نکات مهم درباره خرید و انتخاب ست اداری

نکته اول: اینکه باید حتما در زمان خرید به برند‌های محصول دقت داشته باشید زیرا برند محصول همان گارانتی شخصی شما خواهد بود، شما باید بدانید کدام شرکت از این محصول حمایت می‌کند. زیرا شرکت‌های خارجی مخصوصا تولید کنندگان چرم می‌دانند که باید کدامینک از محصول‌ها را تایید کنند. 

نکته دوم: باید بعد از خرید خود بیشترین مراقبت را از لباس و تیپ‌تان داشته باشید؛ زیرا اگر درست از آن مراقبت نکنید. چرم به راحتی فاسد می شود زیرا چرم زنده است و اگر مراقبت درستی نداشته باشید شما به آسانی محصول خود را از دست خواهید داد.

نکته سوم: ست اداری باید بسیار شیک و موقر باشد که شما بتوانید با آن در بین همکارانتان ارجحیت پیدا کنید. خیلی از افراد تیپ خود بر سر کار را جدی نمی‌ گیرند که این امر باعث شده خیلی از ادارات از هماهنگی در پوشش کارکنان خود برخوردار نباشند. البته باید توجه داشته باشید خیلی از افرادی که ست های اداری را رعایت می کنند موفق تر هستند و دارای اعتماد به نفس بیشتری در بین همکاران خود هستند.

کلام پایانی

سلیقه هر فرد در خرید خود دخیل است ولی پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال خریدی هستید که شما را راضی کند حتما با کسانی بروید که اقلب اوقات منطق را در نظر دارند و آن چیزی که درست است را نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید برای اکسسوری‌ها، کمی متفاوت تر عمل کنید و نگاه زیرکانه‌ای به خرید خود داشته باشید. امیدوار هستم در پایان این مطلب توانسته باشم به شما کمک بسیاری کرده باشم. در پایان پیشنهاد میکنم از ست های اداری سایت ما در چرم کروکو دیدن فرمایید، پشیمان نخواهید شد.

 

تصاویر بیشتر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *