استایل مردانه

ست چرم پسرانه (استایل زمستانه برای آقایان)

اصطلاح “ست چرمی” به مجموعه ای از کیف های چرم، کمربند چرم، پالتو چرم، بوت چرم، کلاه چرم و … گفته می شود. اگر قرار باشد ست چرم پسرانه انتخاب کنید بهتر است با ما در ادامه همراه باشید. درست است که بازار پوشاک برای آقایان همانند بانوان متنوع نیست ولی با این حال بهترین طرح ها ورنگ ها برای آقایان موجود است.

آقایان در سبک تیپ زدن بسیار زیرکانه رفتار می کنند و همیشه به دنبال بهترین انتخاب ها هستند؛ ولی مشکل عمده این است که تیپ های مختلفی را انتخاب نمی کنند، تیپ هایی که آقایان انتخاب می کنند اکثرا تیپ های مجلسی یا اسپرت یا اداری هستند که شما برای اطلاعات بیشتر می توانید در همین سایت آنها را مطالعه کنید.امروز قصد داریم به شما بهترین پیشنهادات را ارائه کنیم و اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب در سبک پوشش آقایان به شما بدهیم.

انتخاب کیف چرم برای استایل زمستانه پسرانه

هر مرد باید در استیال خود از یک کیف استفاده کند ولی خب اکثر آقایان از کیف دستی یا کراس بادی استفاده می‌کنند که بیشتر این نوع کیف‌ها برای تیپ های اداری و مجلسی است. ولی بیایید کمی متفاوت تر به این مسئله نگاه کنیم، به عنوان مثال کیف‌های کمری می‌توانند انتخاب خوبی برای آقایانی باشد که همیشه مدارک شخصی و کارت های بانکی بسیاری را با خود حمل میکنند، کیف کمری یکی از بهترین نوع کیف برای تیپ‌های اسپرت است که شما همیشه آن را به همراه خواهید داشت و احتمال گم کردن یا حتی دزدیده شدن مدارک شما را بسیار کم خواهد کر و یادتان نباشد ست چرم پسرانه شما بسیار کامل و زیبا خواهد شد.

استفاده از کلاه در تیپ چرم پسرانه

کلاه دیگر مشخصه مهم برای آقایان در زمان ست کردن تیپ خود خواهد بود. اگر قصد دارید تیپی بسیار شکیل و موقر داشته باشید پیشنهاد میکنم از کلاه های سبک شاپو در تیپ های کلاسیک خود استفاده کنید. اگر استاسلی اسپرت دارید حتی میتوانید از کلاه‌های کپ ساده یا برای فصل زمستان از کلاه‌های بافتنی استفاده کنید؛ البته این نکته را در نظر داشته باشید کلاه برای ست چرم پسرانه اصلا ضروری نیست و خرید و انتخاب کلاه بستگی به سلیقه خود فرد دارد.

پالتو، مهم ترین مشخصه ست چرم پسرانه

دیگر پوشش مهم برای یک استایل خیلی شیک، پالتو چرم است، پالتو مهم ترین بخش و برای یک تیپ چرمی و باید انتخابش بسیار با دقت عمل کرد. پالتو چرم را باید به عنوان اولین خود در اولویت قرار دهید؛ زیرا این خرید به شما در خریدهای بعدی و انتخاب ست شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال فرض کنید شما پالتویی بلند یا با رنگی تیره خریداری کردید، قطعا شما باید بقیه خریدهای خود را نیز متناسب با رنگ و نوع محصولی که انتخاب کردید انجام دهید. برای توضیحات بیشتر در مورد پالتوهای مردانه می‌توانید در همین سایت از آنها به صورت مفصل‌تری اطلاعات کسب کنید.

کاپشن چرمی را فراموش نکنید!

کاپشن‌های چرمی یکی دیگر از پوشش‌های مهم برای فصل سرما است که پیشنهاد می‌شود، از آنها برای فصل پاییز استفاده کنید. کاپشن‌های مردانه طیف رنگی بالاتری نسبت پالتو ها دارند و این امر باعث شده شما در خرید خود احساس بهتری داشته باشید. البته کاپشن های چرمی تفاوت خاصی با انواع دیگر کاپشن ها موجود دارند و آن تفاوت در عایق بودن و گرمایی است که بیشتر نسبت به بقیه کاپشن‌ها انتقال می دهند، که باعث می شود شما بتوانید از این محصول در زمستان هم استفاده کنید.

انتخاب بوت و نیم بوت

کفش دومین خرید مهم در زمان ست کردن پوشش هر آقا خواهد بود، خیلی از اشخاص این خرید را در آخر انجام میدهند که این مار بسیار اشتباه است؛ زیرا شما باید اول دید ظاهری خود را درست کنید و بعد به خریدهای لوازم دیگر یا بقیه اکسسوری‌ها مانند کیف یا کلاه بپردازید.

بوت و نیم بوت های چرمی بهترین پیشنهادها برای آقایانی است که به دنبال استایل چرم کلاسیک و یا حتی اسپرت هستند. بوت‌های چرمی بیشتر برای تیپ‌های کلاسیک ترجیح داده می‌شود؛ ولی نیم بوت ها برای تیپ های اداری و اسپرت هم میتواند مناسب باشد. البته خرید کفش در ست چرمی پسرانه به سلیقه خود شخص بستگی دارد.

صحبت پایانی 

در زمان خرید اجناس چرمی همیشه به خیلی از موارد مانند دوخت یا سبک یا حتی جنس چرم به کار رفته توجه داشته باشید. از مواردی مانند پالتو یا کفش در بازار بسیار نوع های مصنوعی وجود دارد که به آسانی به نام محصولات اصل چرمی فروخته می شوند. در سایت کروکو بهترین ست‌ چرم پسرانه را نی‌توانید پیدا کرده . با بازدید از آنها بهترین خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *