کیف مردانه

انواع کیف مردانه + راهنمای ست کردن

خرید هدیای چرمی سازمانی یکی از چالش‌های مهم مدیران

کیف یک اکسسوری مهم در استایل خانم ها و آقایان است البته آقایان به مراتب کمتر از خانم ها از انواع کیف های مختلف استفاده می‌کنند؛ دلیل آن هم محدود بودن وسایلی است که آقایان ممکن است در طول روز به آن نیاز داشته باشند. چرم کروکو در این مطلب شما را با انواع کیف های مناسب برای آقایان و نحوه ست کردن آن آشنا می‌کند.

کیف اداری

کیف های اداری یکی از معمول ترین کیف ها در میان آقایان است. این کیف ها مخصوصا برای آقایانی که کارمند یا شاغل هستند استفاده های زیادی دارد. از کیف اداری برای قرار دادن کتاب، دفتر، تبلت، خودکار، برگه های کاغذ و سایر لوازم جانبی کوچک استفاده می‌شود. اگر تیپ اسپرتی دارید کیف های اداری برزنتی برای شما مناسب است. مردانی هم که رسمی پوش هستند بهتر است از کیف های اداری چرم استفاده کنند.

کیف رو دوشی

 کیف رودوشی یکی از کیف های محبوب آقایان است؛ که به راحتی و بدون نیاز به دست گرفتن روی دوش حمل می‌شود. این کیف ها بالاترین سطح از راحتی و کاربردی بودن را به آقایان هدیه می‌دهد. سایز کیف رودوشی معمولا کمتر از کیف اداری است. انواع جنس های پارچه ای، برزنتی و چرم کیف های رودوشی در بازار موجود می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس استایل و نیازهای خودتان یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

کیف دستی

کیف دستی همانطور که از نامش پیداست برای گرفتن در دست طراحی شده است. معمولا به آن کیف پاسپورتی هم می‌گویند. از کیف دستی برای قرار دادن مدارک شناسایی، انواع کارت های بانکی، دسته چک و غیره استفاده می‌شود. در کیف دستی ها بند کوچکی برای انداختن دور مچ تعبیه شده است. اگر می‌خواهید مرد خوش تیپی باشید؛ بهتر است رنگ کیف دستی تان را با کمربند یا کفشتان ست کنید.

کیف کمری

 برخی آقایان لوازمی دارند که در عین کوچک بودن بسیار مهم است. کیف های کمری هم برای قرار دادن این وسایل کم حجم و مورد نیاز طراحی شده است. کیف های کمری دارای بندی ضخیم و پهن هستند که به دور کمر بسته می‌شود. بدین ترتیب دسترسی آقایان به وسایل مورد نیازشان راحت تر است. اغلب کیف های کمری دارای سه یا چهار زیپ هستند. شما از این کیف ها می‌توانید برای سازماندهی وسایل کم حجم خودتان بهره ببرید. کیف کمری به زیبایی با تیپ های اسپرت و شلوارهای جین و کتان ست می‌شود. یادتان باشد به هیچ وجه کیف کمری را با تیپ های رسمی و مجلسی نپوشید.

کیف کوله پشتی

 کیف کوله پشت یکی از کاربردی ترین کیف ها برای آقایان است. این کیف ها برای استفاده های روزانه و سفرهای کوتاه مدت و درون شهری گزینه ایده آلی می‌باشد. در طراحی برخی کوله پشتی ها جایی برای قرار دادن لپتاپ نیز در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تمام آنچه را در طول روز به آن احتیاج دارید درون این کیف ها قرار دهید.

کیف ورزشی

 کیف ورزشی یا اسپرت مناسب آقایانی است که اهل ورزش یا مسافرت هستند. البته اگر نه ورزش می‌کنید و نه مسافرت می‌روید باز هم می‌توانید از این کیف ها استفاده کنید؛ به شرط اینکه تیپ اسپرتی داشته باشید. بیشتر این کیف ها دارای محفظه ای برای قرار دادن بطری آب می‌باشد. کیف های ورزشی جنس های مختلفی دارد. اما نوع برزنتی آن بسیار پرطرفدار است.

کیف پول

 کیف پول یا کیف جیبی یا کیف پالتویی رایج ترین کیف برای آقایان است. کدام مرد را می‌شناسید که بدون کیف پولش از خانه خارج شود؟! کیف پول از جمله لوازم بسیار ضروری هر فردی به شمار می‌رود؛ اندازه این کیف ها بر اساس کاربرد آن بسیار متنوع است. اسکناس، کارت اعتباری، سکه، کارت سوخت، کارت های بانکی، قبض ها، کارت ویزیت و غیره از جمله لوازمی است که در این کیف ها نگهداری می‌شود. بهترین کیف پول برای آقایان کیف پول چرم دو لت یا سه لت می‌باشد. رنگ های مشکی و قهوه ای این کیف ها جز پرفروشترین هاست؛ که به سادگی با استایل های مردانه ست می‌شود.

 نکته آخر

 همه آقایان بر اساس نیاز خود می‌توانند از مدل های مختلف کیف مردانه استفاده کنند. دقت کنید که علاوه  بر کاربردی بودن کیفی که انتخاب می‌کنید، جنس آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. آقایان برعکس خانم ها قانع اند و کمتر کیف های خود را عوض می‌کنند؛ پس بهتر است برای تهیه کیف مورد نظرتان از یک فروشگاه معتبر خرید تان را انجام دهید. چرم کروکو با ارائه انواع کیف های مردانه چرم شما را در یک خرید مطمئن همراهی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم از کیف های متنوع و جذاب فروشگاه بزرگ اینترنتی چرم کروکو بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *