کفش زنانه

آشنایی با نحوه ست کردن صندل چرم عسلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]این روز‌ها نه تنها خانم‌ها بلکه آقایان بیش از قبل به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. نکته مهم آن است که برای خوش تیپ به نظر رسیدن چه چیزهایی را می‌شود با هم ست کرد؟ یا حتی توجه به اینکه چه نوع لباس یا کفشی را در چه فصلی بپوشید، حایز اهمیت است. تابستان نزدیک است و همه در جست و جوی یافتن لباس‌های نخی و خنک هستند تا بتوانند با پوشیدن لباس‌های رنگی رنگی و مناسب فصل گرم، خوش تیپ به نظر برسند.

ست کردن رنگ قرمز با صندل چرم عسلی
پس کفش چه می‌شود؟ نکند آن را فراموش کرده اید؟ تابستان است و تنوع صندل‌ها و کفش‌های زیبا. یکی بهترین ایده‌ها برای جذابیت در این فصل، پوشیدن صندل چرم عسلی است. فقط باید بدانید که این کفش را با چه لباس‌هایی بپوشید تا ذره‌ای از شیک بودن شما کم نشود. البته هر کسی بر اساس مکانی که قرار است برود تیپ می‌زند و بدون شک صندل چرم عسلی مناسب مهمانی‌های رسمی نیست و نخواهد بود. شاید شما بخواهید با دوستتان سر قرار بروید، یا حتی برای سفر شمال به یک کفش راحت نیاز داشته باشید. از آن جایی که بازار پر شده از صندل‌های فیک و آسیب رسان به بدن، باید در انتخاب نوع کفش یا صندل چرم عسلی توجه کنید.

بهترین نحوه ست کردن صندل چرم عسلی

صندل چرم عسلی را با چه چیزهایی بپوشم؟

خوب برگردیم به بحث شیرین و و جذاب نحوه ست کردن صندل چرم عسلی. این نوع کفش هم در آقایان و هم خانم‌ها طرفدار بسیاری دارد. اضافه کردن آن به استایل روزانه بدون شک شما را از سایر اطرافیانتان متمایز می‌کند. اما حواستان به رنگی که قرار است با آن بپوشید، باشد. به عنوان مثال ترکیب جین آبی روشن و صندل چرم عسلی بسیار فوق العاده است، حتما آن را امتحان کنید و در استایل روزانه خود از آن بهره‌مند شوید. البته شلوار جین آبی قد ۹۰ یا ۸۰ جلوه‌ای زیباتر به این نوع صندل می‌دهد.

سیر تا پیاز ست کردن صندل چرم عسلی
سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند، رنگ لباس است. حتما در بازار شومیز‌های نخی با کمربند یا کیف کمری را دیده اید. رنگ سفید این نوع از شومیز‌ها در خانم‌ها جلوه‌ای زیبا ایجاد می‌کند. البته پیراهن با رنگ سفید، صندل چرم عسلی و شلوار جین آبی روشن در آقایان هم ظاهری جذاب و خیره کننده به وجود می‌آورند.
یکی دیگر از بهتر ایده‌ها برای ست کردن لباس‌ها با صندل چرم عسلی، استفاده از عینک آفتابی برای آقایان و خانم‌ها با طرح قهوه‌ای است. البته دختر خانم‌ها باید برای جذابیت بیشتر از یک کیف چرم هم بهره‌مند شوند. بهتر است که رنگ آن را مشکی انتخاب کنند تا بعد‌ها نگران خرید دوباره کیف و ست کردن آن با لباس‌های دیگر نباشند.

صندل چرم عسلی را بشناسید
در کنار کفش‌های tan shoes یا همان tan sandals که به رنگ قهوه‌ای مایل به زرد معروف است، می‌توان از شلوار طوسی رنگ روشن استفاده کرد و جذابیت این صندل‌های چرمی را دو چندان کرد. البته این رنگ هم مناسب دختر خانم‌های خوش سلیقه و هم آقا پسرهای خوش تیپ است، اما شاید آقایان به دنبال رنگ تیره‌تری باشند تا بتوانند آن را با سایر تیشرت‌ها یا پیراهن‌های خود ست کنند. بدون شک رنگ سرمه‌ای انتخاب مناسب‌تری برای آقایان خواهد بود.
یکی از راهکار‌ها برای جذابیت بیشتر آقایان این است که در کنار شلوار سرمه‌ای کتان، پیراهن سفید بر تن کنند، قسمتی از آن را داخل شلوار فرو برده و آستین‌ها را تا بزنند. اگر هم دو دکمه بالای لباس را هم باز بگذارند که هر کسی از کنارشان رد شود، انگشت به دهن خواهد ماند. برخی از آقایان هم با وجود پوشیدن صندل چرم عسلی، باید با خود کیف حمل کنند. به آن‌ها توصیه می‌شود که از کیف‌های چرم کمری استفاده کنند تا بتوانند از این طریق استایل تابستانی و زیبای خود را حفظ کنند.

آشنایی با صندل چرم عسلی و نحوه پوشیدن آن[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no” woodmart_inline=”no”]

سخن پایانی

چند ماه دیگر تا فصل زیبای تابستان باقی نمانده و شما حتما به دنبال یک صندل چرم عسلی راحت و با دوام هستید تا بتوانید در کنار داشتن ظاهری زیبا، سلامت خود را حفظ کنید. چرم کروکو یکی از بهترین و جدید‌ترین هاست که حتی یک بار هم که شده باید نسبت به خرید آن اقدام کنید. با خرید از شرکت کروکو قادر خواهید بود تا تنوع کفش ها را ببینید و انواع طراحی های بروز دنیا را در یک مکان مشاهده کنید. نیازی نیست نگران باشید زیرا این شرکت همه جوانب را رعایت کرده است.

صندل چرم عسلی را چگونه بپوشیم[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *