استایل مردانه, اکسسوری مردانه

اکسسوری هایی که در استایل مردانه ردخور ندارند!

خوش پوشی برای آقایان یک اصل بسیار مهم هست. برای خانم ها ترفندهای بسیار زیادی تعریف شده است تا از آن برای جلوه بهتر استایل و و ظاهر خود استفاده کنند؛ اما این موضوع برای آقایان بسیار محدود است. به همین دلیل دقت و ظرافت در انتخاب اکسسوری های مردانه تاثیر عمیقی بر جلوه استایل آقایان می‌گذارد. اگر شما هم از آن دسته مردانی هستید که می‌خواهید همیشه شیک پوش باشید و نظر همه را به خود جلب کنید با چرم کروکو در ادامه این مطلب همراه شوید؛ می‌خواهیم شما را با اکسسوری هایی آشنا کنیم که در استایل مردانه ردخور ندارند.

 

 کفش مردانه

 کفش مردانه انواع و اقسام مختلفی دارد. بهتر است هر مردی چند نمونه از کفش های کلاسیک،کالج و ورزشی را در جاکفشی خود داشته باشد؛ تا در هر موقعیتی بتواند از گزینه مناسب و متناسب با آن استفاده کند. اگر کفش های مردانه خود را با رنگ و جنس کمربند ست کنید؛ بیشترین راه رسیدن به ویژگی های یک مرد خوش تیپ را طی کرده اید. سعی کنید همیشه قبل از بیرون رفتن کفش هایتان را واکس بزنید تا تمیز و درخشان به نظر بیایند. اگر علاقه به پوشیدن کفش های رنگی دارید نمونه های مختلف کفش کالج راه را برای شما هموار می‌کند. از کفش های چرم براق مثل ورنی برای موقعیت های مجلسی و همراه با کت و شلوار استفاده کنید. کفش های مردانه که مدل جلو مربعی دارند؛ تقریبا از مد افتاده اند. اگر می‌خواهید به روز و شیک باشید باید دوره این کفش ها را خط بکشید.

کیف پول

 انتخاب کیف پول مناسب به عنوان یک اکسسوری ضروری مردانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در درجه اول سعی کنید جنس و رنگ کیف پولتان با کمربند یا کفش تان ست باشد. رایج ترین رنگ برای کیف پول در میان آقایان مشکی و تن های مختلف رنگ قهوه ای است. جنس چرم هم که دیگر به یک اصل غیرقابل انکار برای انتخاب کیف پول مردانه تبدیل شده است. سایز کیف پول ها معمولا مشخص است؛ اما اگر از حجم زیاد کارت یا پول نقد استفاده می‌کنید اندازه جیب و سایر امکانات کیف پول خود را متناسب با آن انتخاب نمایید.

عینک آفتابی

 صورت یکی از مهمترین اجزای ظاهر هر فردی است که در اولین ارتباط توجه اطرافیان را به سمت خود جلب می‌کند. داشتن یک عینک آفتابی از برندی معتبر که مطمئن باشید به چشمان شما آسیبی نمی رساند؛ استایل شما را به سادگی از یک ظاهر معمولی به ظاهری شیک و برازنده تغییر می‌دهد. اگر می‌خواهید عینک شما مسئولیت بیشتری در جذابیت شما داشته باشد رنگ و فرم آن را با رنگ پوست و رنگ چشم هایتان ست کنید. معمولا از رنگ عینک آفتابی با تناژهای گرم برای پوست گرم استفاده می‌شود؛ (مثل رنگ های بژ، صورتی، نارنجی، قرمز، طلایی، زرد و غیره) برای پوست های سرد هم عینک آفتابی با تناژ سرد گزینه ایده آلی است. این افراد می‌توانند از عینک آفتابی هایی به رنگ های سبز، آبی، بنفش و… در استایل خود بهترین استفاده را ببرند.

ساعت

انتخاب مدل ساعت یک امر سلیقه ای است اما ضرورت تاثیر آن در شیک پوشی آقایان غیر قابل انکار است. اگر کلاسیک و رسمی لباس می‌پوشید یک ساعت فلزی یا چرمی تیپ شما را کامل می‌کند؛ و اگر سبک ورزشی دارید ساعت های اسپرت به استایل شما حال و هوای جوان تر و شاداب تری می‌دهد. البته دنیای ساعت آنقدرها متنوع است که برای آقایانی که نه تیپ رسمی دارند و نه اسپرت هم گزینه های ایده آلی دارد.

کمربند

 کمربند ها هر چند بخش کوچکی در استایل مردان را پوشش می‌دهند؛ اما به مراتب تاثیر بزرگی در تناسب و زیبایی استایل آقایان ایفا می‌کنند. معمولا کمربند های باریک برای شلوارهای پارچه ای و شلوار جین تیره کاربرد بیشتری دارد. هرچه شلوار غیر رسمی تر باشد و یا رنگ روشن تری مثل جین های آبی و سفید داشته باشد؛ کمربندهای پهن استایل زیباتری به آن می‌دهد. اگر کمربند جیر یا چرم می‌پوشید بهتر است برای درخشش استایلتان جنس کفش خود را هم متناسب با آن انتخاب کنید.

کراوات

 اگر می‌خواهید به یک مهمانی شیک بروید و یا در یک جلسه کاری مهم شرکت کنید؛ استفاده از کراواتی که با کت و شلوار شما ست شده باشد استایل ساده شما را خاص و خیره کننده می‌کند. کراوات ها طول و عرض متفاوتی دارد که می‌توانید بر اساس فرم بدن و سبک لباس پوشیدن تان مدل های مختلف آن را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید خیلی در مرکز توجه باشید کراوات قرمز یا رنگ های غلیظ را با پیراهن هایی به رنگ روشن ست کنید.کراوات های ساده و کم رنگ هم با پیراهن های تک رنگ مثل آبی به زیبایی ست می‌شود. کت های اسپرت را با کراوات هایی از جنس پشم، ابریشم گلدار یا بته جقه ست کنید.  برای کت رسمی هم کراوات هایی با طرح های راه راه مورب گزینه ایده آلی است.

 پایان

 وقتی سر کار می‌روید یا در کافه منتظر دوست قدیمی تان می‌نشینید؛ با طرز لباس پوشیدن تان و نحوه ست کردن اکسسوری ها در ظاهرتان به طرف مقابل می‌گوید که چقدر برایش ارزش قائلید؛ و مهمتر از آن چقدر به خودتان و آراستگی ظاهر تان اهمیت می‌دهید. لازم نیست رسانه های پر هیاهو را دنبال کنید و از سلبریتی ها و مجلات دنیای مد الگو بگیرید. کمی سلیقه به خرج بدهید. کیف پول، کمربند، ساعت، کراوات و حتی مدل موهای تان می‌تواند نماد شیک پوشی شما باشد؛ به شرطی که به درستی بدانید از چه اکسسوری چگونه و کجا باید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *