کفش زنانه

آموزش جامعه ست کردن کفش قرمز با انواع لباس

کفش قرمز علاوه بر ایجاد شور و انگیزه ، جذابیت بیشتری را به استایل شما می‎بخشد؛ این امر مخصوصا در زمانی که از اکسسوری قرمز نیز استفاده کنید، بیشتر می‎گردد.  البته باید بدانید که کفش‌‌‌‌های قرمز اگر به شیوه‌ای غلط مورد استفاده قرار گیرند، به سرعت کهنه و نامناسب دیده می‎‌شوند. کفش قرمز را درصورت نیاز برای رنگ و لعاب بخشیدن به ظاهر بهره ببرید. رنگ قرمز جز دسته‌‎ رنگ‌های جذاب است که در کمد لباس‎‌ هر خانمی یافت می‌شود. خانم‎‌های زیادی عاشق این رنگ هستند. اگر شما نیز بانوی خوش استایل و اهل مد هستید، حتما یک جفت کفش قرمز بخرید و با اطلاعاتی که در ادامه به شما ارائه می‏‌کنیم در موقعیت‎‌های مختلف از آن استفاده کنید.

۴ نکته مهم برای خرید کفش قرمز

  1. کفش پاشنه بلند و نازک بخرید: اگر  کفشی مناسب برای مهمانی، و یا یک مراسم خاص، می‎خواهید ؛ این نمونه شما را بسیار جذاب می کند. تنها موردی که باید توجه داشته باشید، ست کردن کفش قرمز با لباس شلوغ اثر معکوسی را بر زیبایی استایل شما دارد.
  2. کفش قرمز در مکان رسمی: اگر می‏خواهید از این رنگ برای محیط‎‌های رسمی به پا کنید؛ باید از نمونه‌های رسمی بهره ببرید.
  3. کفش پاشنه کوتاه قرمز: اگر به دنبال انتخابی برای تمامی موقعیت‎‌های پیش رو هستنید، باید از یک کفش قرمز با پاشنه‌‎های معمولی و ساده انتخاب کنید.
  4. تناژهای دیگر قرمز را در نظر داشته باشید: اگر مشکلی با رنگ خیلی براق و روشن قرمز دارید، ابتدا با یک تناژ تیره از رنگ قرمز استایل خود را زیبایی ببخشید. تناژهای تیره در عین زیبایی و جذابیت، توجه کمتری را سمت شما جلب می‌‎کنند.

 

راهنمای ست کردن لباس با رنگ قرمز

  • از رنگ‎‌های خنثی استفاده کنید: اگر در استایل شما رنگ‌‎های مشکی، قهوه‌ای، خاکستری، کرم، سفید، و آبی تیره وجود دارد با یک رنگ خنثی ترکیب بهم خواهد خورد. اما در عوض یک کفش قرمز جذابیت وصف ناپذیری به استایل شما می‎بخشد و در عین حال خسته‎‌ کنندگی استایل شما را از بین می‎برد.
  • کالر بلاکینگ یا چرخه رنگ را جدی بگیرید: اگر از رنگ‎‌هایی که متضاد و مقابل هم در چرخه رنگ هستند استفاده کنید به این کار کالر بلاکینگ می‏‌گویند. بطور مثال، کفش قرمز را با رنگ صورتی ست کنید.
  • استایلی سراسر قرمز را دور بیاندازید: پیراهن ساده و زیبای قرمز خود را نباید اصلا بایک کفش با همین رنگ ست کنید. بهتر است که از رنگ قرمز در کنار یک رنگ تیره ببرید؛ البته با این حال نیز همه چیز به خودتان بستگی دارد؛ در مواردی نیز استفاده از کفش و پیراهن قرمز می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان سازد.
  • لباس سبز را فراموش کنید: هارمونی سبز و قرمز در کنار هم ما را یاد کریسمس یا یلدا می‌‎اندازد. برای زیبایی بیشتر سبز تیره را با  رنگ قرمز ست کنید.پیراهن طرح دار: اگر لباس طرح‌‎دار را می‏‌خواهید در کنار این کفش بهره ببرید، باید سبک لباسی که خریداری می‌‏کنید از نمونه‏‌های ساده و مینیمال باشد.
  • ست تمام مشکی: یکی از بهترین گزینه‌ها هنگام پوشیدن لباس قرمز، ترکیب با رنگ مشکی است. این مورد برای استایل روزانه و رسمی انتخاب خوبی خواهد بود.
  • شلوار جین: بهترین گزینه شلوار برای کفش قرمز، جین آبی روشن تنگ می‌‏باشد. تمامی موارد شامل، صندل پاشنه بلند و یا بدون پاشنه به راحتی با رنگ قرمز همخوانی بدست می‌‎آورد.
  • رنگ سفید: تیره و روشن بودن رنگ قرمز هر کدام ست خاصی را دارد. شما می‎‌توانید با رنگ سفید شادی و سرزندگی را به استایل خود ببخشید و یا از ان در یک مراسم رسمی بهره ببرید. این دو رنگ باهم همخوانی دلپذیری را ایجاد می‏‌کنند.
  • اکسسوری مناسب: شما می‌‏توانید رنگ رژ یا کیف دستی را با کفش خود ست کنید. استفاده از زیورآلات و اکسسوری به رنگ قرمز، استایل شما را از حالت سادگی رها می‌سازد و بیش از حد آن نیز جلب توجه بیشتری را برای شما جلب می‎کند.

 

 

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از رنگ قرمز در کفش این مورد است که به راحتی کسل کننده‎‌ترین استایل خود را نیز می‏توانید زیبایی ببخشید و روحی تازه به پوشش خود بدهید. البته استفاده نادرست آن نیز به همان مراتب تخریب کننده لباس شماست. به طور تقریبی هر خانمی دوستدار خرید و استفاده از یک کفش قرمز می‌‏باشد، اما در معرض دید قرار گرفتن این رنگ موضوع نگران کننده‌‎ای است که با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله برای شما گردآوری شد، می‌‏توانید بدون هرگونه نگرانی از رنگ قرمز لذت ببرید و به استایل خود زیبایی و جذابیت دوچندانی را هدیه دهید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *