کیف مردانه

۵ مزیت مهم استفاده از جلد مدارک چرمی

ست کیف مدارک و کیف پول همیشه از زیبا ترین استایل های مردانه است.

وقتی صحبت از نگهداری اسناد و مدارک مهم می‌شود، افراد معمولاً به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • دسته اول آن‌هایی هستند که خیلی در قید و بند نگهداری و این حرف ها نیستند و اسناد مهم‌شان نامنظم و پراکنده اند و در مواقع نیاز به دردسر می‌افتند و مجبور می‌شوند که به دنبالشان بگردند.
  • دسته دوم هم کسانی هستند که از اهمیت نظم و نگهداری با خبرند و اسناد خود را با دقت در یک کیف مخصوص نگه داری می‌کنند.

این مقاله برای هر دو دسته مفید است و در آن حرف های مفید و مهمی را با هر دو گروه مطرح می‌کنیم. اگر برایتان مهم است که از چه وسیله ای برای نگهداری این اسناد مهم استفاده  کنید حتما پیشنهاد جلد مدارک چرمی را دارم. در اداکه درباره‌ی اینکه چرا باید سراغ  این محصول مخصوصا نوع چرمیش برویم میگویم. پس با ما تا انتها همراه مجله کروکو باشید.

جلد مدارک چرمی یکی از بادوام ترین مدل های موجود در بازار است

اهمیت نظم در نگهداری از اسناد و مدارک مهم با جلد مدارک چرم

صحبت اول و خطاب به گروه اول: راستش هر چه فکر می‌کنم حرف جدیدی به ذهنم نمی‌آید که درباره اهمیت نگهداری از اسناد و مدارک شخصی و مهم بگویم؛ مسئله خیلی روشن و واضح است؛ هر کدام از این اسناد نقش مهمی در زندگی شما دارند و گم شدن یا آسیب رسدین به آن‌ها می‌تواند مشکلات و دشواری های بزرگی را در انجام کارهای روزمره شما ایجاد کند.

  • برخی از آن‌ها اسناد هویتی و قانونی شما هستند که خوب تکلیفشان مشخص است. مثل شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، گذرنامه و…
  • برخی اسناد مربوط به دستاوردها و دارایی‌های مهم شما هستند. مثل گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت، مدارک تحصیلی، سند خانه و زمین، سند ماشین و …
  • همچنین بعضی اسناد مهم دیگر مانند: کارت ماشین، انواع بیمه نامه ها، مدارک بانکی، کارت معاینه فنی و ….

حتی فکر کردن به این که گم شدن هر کدام از این اسناد در موقعی که به آن‌ها نیاز دارید چه مشکلاتی را می‌تواند برای شما ایجاد کند، زجرآور است. پس بهتر است پیشگیری کنید و آن‌ها را در مکان مشخص و امنی نگه دارید. جلد مدارک چرمی وسیله ای است که مخصوصاً برای این هدف طراحی ‌شده است.

خطاب به گروه دوم: اولاً آفرین که از اهمیت نگه داری مدارک آگاه هستید و حتماً خودتان بهتر می‌دانید که چه نفع بزرگی برایتان دارد. اما چه اشکال دارد که این کار را با قدری استایل انجام بدهید و زیبایی و شیک بودن را هم در آن لحاظ کنید؟ می‌پرسید چطور؟ جلد مدارک چرمی بهترین پاسخ ممکن به سؤال شما است. علاوه بر این کیف جلد مدارک چرمی دوام و انعطاف بالایی دارد و سبک است. در ادامه مطلب مزایای استفاده از جلد مدارک چرمی را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

جلد مرداک چرمی در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد.

مزایای استفاده از کیف جلد مدارک چرمی

طبیعتا هر وسیله‌ که تولید می‌شود یک کاربرد و مزیتی دارد، پس با ما همراه باشید تا از مزایای استفاده از کیف مدارک چرمی بگوییم.

  1. دوام و ماندگاری بالا  جلد مدارک چرم

استحکام و دوام بالا از ویژگی‌های چرم طبیعی است. در واقع جلد مدارک چرمی می‌تواند سال‌های زیادی به شما خدمت کند و آخ هم نگوید! در بازار طیف گسترده‌ای از محصولات با طرح ها و جنس های مختلف وجود دارد. و با این که برخی از آن‌ها واقعاً جذاب هستند اما طول عمر چرم را ندارند و زودتر خراب می‌شوند. اما جلد مدارک چرمی به مدت طولانی با شما خواهد ماند. البته به شرطی که به خوبی از آن مراقبت کنید. امروزه شرکت‌های زیادی در صنعت چرم فعال هستند و به دلیل رقابت در این بازار تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که محصولات با کیفیتی می خرید.

  1. جذابیت و زیبایی، درکنار زیبایی چرم و جای مدارک

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم می‌توانید در عین حالی که از مدارک مهم خود مراقبت می‌کنید، حسن سلیقه خود را نیز به کار ببرید و با مد روز همراه شوید. همه محصولات مرسوم و مد روز را دوست دارند و چرم در این زمینه نیز حرف  های زیادی برای گفتن دارد. این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که زیبا و راحت هستند. چرم به دلیل ظاهر خاص و منحصر به فردی که دارد حس لوکس بودن را القا می‌کند و قطعاً از جذابیت آن لذت خواهید برد.

نکته ای که باید در مورد جلد مدارک چرمی باید توجه کنید این است که بسیار متنوع هستند. چرم در انواع رنگ ها و طرح ها تولید می‌شود. همچنین جلد مدارک چرمی در اندازه‌های مختلف وجود دارد و بسته به نیازتان می‌توانید از بین سبک‌های مختلف انتخاب کنید. مثلاً از جاکارتی چرمی برای سامان دادن به انواع کارت های اعتباری خود استفاده کنید. یک جلد مدارک چرمی مخصوص برای مدارک ماشین (بیمه، معاینه فنی، کارت ماشین، کارت سوخت و گواهینامه) در ماشین داشته باشید و یک کیف جلد مدارک چرمی بزرگ‌تر برای سایر اسناد در خانه نگهداری کنید.

  1. نسبت خوب هزینه به حجم استفاده، از جلد مدارک

محصولات ساخته شده از چرم طبیعی اغلب قیمت قابل توجهی دارند. و این مسئله ممکن است باعث شود که دست و دل شما برای خرید جلد مدارک چرمی کمی بلرزد. با این حال، اگر از منظر دیگری به قضیه نگاه کنید، می‌بینید که هزینه‌ای که برای کیف مدارک چرمی خود می‌پردازید از مزایای آن بیشتر نیست. به عنوان مثال، شما یک کیف چرمی از برند معتبری مانند کروکو می خرید که اگر درست استفاده شود می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، ضمن اینکه کیفیت اصلی خود را نیز حفظ می‌کند.

به این ترتیب ممکن است شما چند سال یک‌بار نیاز به خرید یک جلد مدارک چرمی جدید پیدا کنید. اما کیف‌های ساخته شده از مواد دیگر نمی‌توانند چنین مزایایی را برای شما تضمین کنند. ممکن است مجبور شوید در مدت زمان کمتری یک جلد مدارک جدید بخرید، که به این ترتیب در یک بازه زمانی که یک کیف چرمی می توانست برای شما کار بکند، مجبورید چند کیف جدید بخرید و به این ترتیب هزینه بیشتری را خواهید پرداخت.

کیف مدارک چرم را میتوانید برای سرو سامان دادن مدارک خود استفاده کنید

  1. چرم سازگار با محیط زیست

معمولاً مسئله ایمنی محیط زیست آخرین چیزی است که مردم هنگام خرید کیف در مورد آن فکر می‌کنند. با این حال، واقعیت این است که استفاده کردن از مواد پلاستیکی و غیرطبیعی به حجم آلودگی‌های زمین می‌افزاییم. در گذشته استفاده از پلی اتیلن در ساخت کیف ها معمول بود، اما به دلیل تجزیه ناپذیری این ماده و آسیبی که به محیط زیست می‌رساند اکنون تقریباً همه کشورها استفاده از آن را کنار گذاشته‌اند.

قبلاً اشاره کردیم که کیف از مواد مختلف ساخته می‌شود. و وقتی برای خرید جلد مدارک به بازار می روید احتمالاً طیف گسترده‌ای از اجناس را پیدا خواهید کرد. اما متأسفانه اکثر آن‌ها غیر قابل تجزیه و مضر برای محیط زیست هستند. اما کیف های چرمی به این دلیل که از مواد طبیعی ساخته می‌شوند، با محیط زیست سازگار هستند.

  1. ضد آب بودن

مورد دیگری که در انتخاب کیف جلد مدارک چرمی می‌تواند مهم باشد ضد آب بودن یا نبودن آن است. این کیف قرار است از مدارک مهمی محافظت کند و مقاومت در برابر رطوبت قطعاً از ویژگی مهم آن به حساب می‌آید. بیشتر کیف های ساخته شده از مواد دیگر به راحتی می‌توانند آب را جذب کنند. به عنوان مثال، کیف‌هایی که از پارچه در ساخت آن‌ها استفاده شده مقاومت بسیار کمی در برابر آب دارند. اگر زمانی کیف مدارک خود را برای انجام کاری بیرون بردید و باران بارید، اسناد و مدارکی که در آن حمل می‌کنید در معرض خطر خیس شدن قرار می گیرند.

اما با استفاده از جلد مدارک چرمی می‌توانید مطمئن باشید که مدارک شما ایمن هستند. محصولات چرمی در برابر نفوذ رطوبت مقاومت خوبی از خودشان نشان می دهند و ضد آب هستند. یک ماده ضدآب هنگام غوطه ور شدن در آب، برای مدت زمان معینی بدون آسیب باقی می ماند.

جلد مدارک چرمی در معرض آب زیاد به راحتی آسیب نمی‌بیند. آن‌ها این ویژگی ضد آب را مخصوصاً در هنگام رگبار باران نشان می دهند. هر چند این خصوصیت کیف جلد مدارک چرمی بسیار مفید است، اما حتماً باید سعی کنید جلد مدارک خود را تا آنجا که ممکن است در معرض آب و رطوبت قرار ندهید. چرم طبیعی هر چند که در برابر نفوذ آب مقاوم است اما رطوبت باعث می‌شود تا به مرور زمان خواص زیبایی و نرمی خود را از دست بدهد و طول عمر آن کاهش یابد. پس از جلد مدارک چرمی خود در برابر آب محافظت کنید اما اگر اتفاق ناخواسته ای افتاد و جلد شما خیس شد اصلاً نگران آسیب رسیدن به مدارک ارزشمندتان نباشید.

سخن پایانی

معمولاً مردم توجه زیادی به انتخاب یک کیف مدارک مناسب نمی‌کنند و به راحتی از کنار این موضوع رد می‌شوند که نگهداری از مدارک چقدر اهمیت دارد و باید مراقب آن‌ها باشید. همچنین با مزایای جلد مدارک چرمی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراقبت از مدارک خود آشنا شدید. با استفاده از کیف جلد مدارک چرمی هم از اسناد مهم خود مراقبت می‌کنید و در عین حال از  طرح زیبا و جذاب آن لذت می‌برید. طبیعت سازگار با محیط زیست و ضد آب این محصول، آن را کاملاً متناسب با نیازهای شما ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *