استایل زنانه, کیف زنانه

کیف پول زنانه کوچک؛ نیاز هر خانم ایرانی

با اختراع کارت های عابر بانک، تحول شگرفی در صنعت مد و طراحی کیف های پول به وجود آمد و جابه جایی پول  نقد و مشکلات ناشی از حمل آن، جای خود را به استفاده از یک یا چند کارت کوچک داد.
حال زمان آن رسیده بود تا کیف پول های کوچک با یک طراحی حساب شده و کاربردی تر جانشین کیف های بزرگ و سنگین شوند و البته خیلی زود جایگاه ویژه ای را در استایل روزمره و مجلسی بانوان پیدا کنند.

از آن زمان تا به حال در طراحی انواع کیف پول، متناسب با نیاز مصرف کننده تغییرات و پیشرفت بسیاری را شاهد هستیم و هدف از خرید فقط جایی برای نگهداری مدارک و کار های عابر نیست، بلکه تنوع بسیار در طرح و رنگ بندی باعث شده است  تا یک کیف پول زنانه کوچک، بیانگر میزان آراستگی و شیک پوشی خانم ها باشد و همچنین به عنوان یک هدیه بسیار  کارآمد، برای انواع مناسبت ها محسوب شود. 

 

 

خانم ها همیشه به یک کیف پول کوچک نیاز دارند!

اگر بخواهیم به زبان ساده تر داستان طراحی انواع کیف و به خصوص کیف پول زنانه کوچک را بازگو کنیم باید گفت، معمولا اکثر خانم ها بر خلاف آقایان عادت به حمل لوازم و اثاثیه شخصی  خود دارند، به همین دلیل ممکن است انتخاب اول آن ها برای خرید کیف و تکمیل یک استایل روزانه، کیف هایی با ابعاد متوسط و بزرگ و با یک بند بلند برای حمل آسان تر باشد.
اما یک خانم آراسته همیشه به یک کیف پول کوچک نیاز دارد! فارغ از بحث حذف پول های کاغذی و سکه ای از زندگی روزمره، کارت های بانکی و شناسایی به مانند کارت ملی و یا گواهینامه، با توجه به ابعاد و اندازه  ممکن است به هنگام خرید و یا جا به جایی به راحتی شکسته و یا مفقود شوند. 

همچنین استفاده از کیف های بزرگ تر برای کاربرد روزانه مثل پیاده روی، خرید، محل کار و حتی مهمانی، در کنار تمام مزایا معایبی را نیز  دارد و معمولا به دلیل فضای بیشتری که اشغال می کنند، حمل آن ها به مدت طولانی خسته کننده است. پس حتی اگر به استفاده از کیف های بزرگ و جادار عادت دارید، میتوانید برای سهولت استفاده از مدارک و کارت ها، یک کیف پول کوچک تر را در کنار دیگر لوازم شخصی خود جا دهید. 

با استفاده از کیف پول های کوچک، با جریان مد پیش بروید!

کیف پول های کمری، دستی، بندی که در طراحی های جدید به کیف های مینیاتوری نیز معروف هستند، در چند سال اخیر بسیار ترند بوده و برند ها با تولید آن ها در انواع طرح ها و مدل ها، با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف کننده که اغلب خانم های جوان هستند مواجه شدند. 

البته در بعضی موارد این کیف ها از نظر سایز و طرح بیشتر جنبه تزیین داشته و مناسب برای استفاده روزانه نیست. اما می تواند به عنوان یک اکسسوری جذاب در کنار هماهنگی با طرح کفش، روسری و یا…به کار رود.  این کیف پول های کوچک زیبا، با متریال های مختلف چرم، جیر، کتان، چرم مصنوعی، نمدی، و…با جنس ایرانی و یا خارجی عرضه می شوند. 

البته نمونه های خارجی معمولا قیمت بالاتری دارند و برند های تولید داخل نیز در سال های اخیر  سعی کردند با نیاز و علایق مصرف کننده، همسو شده و در کیفیت و جذابیت طراحی با قیمت مناسب تر دست کمی از برند های گران قیمت خارجی نداشته باشند. همچنین در جهت سهولت استفاده می توانید یک کیف پول کوچک و شیک بند دار تهیه کنید؛ کیفی را انتخاب کنید که با وجود فضای کمی که اشغال می کند، بیشترین کاربرد را داشته باشد و ترجیحا برای طرح  قفل از انواع قفل های فلزی به جای زیپ استفاده شده باشد. 

در ارتباط با شستشو و نظافت کیف پول های کوچک زنانه نیز به دلیل ظرافت در طراحی، سعی کنید به طور مستقیم در ماشین لباسشویی ننداخته و به جای آن از یک اسفنج و آب به همراه شوینده ای ملایم، استفاده گردد. پس اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که با توجه به استایل روزانه شخصی، همیشه و همه جا، یک کیف بزرگ و شلوغ به همراه دارند و مدارک مهم در کیف شما جایگاه ثابتی ندارند! به شما پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر با خرید یک کیف پول کوچک زنانه و زیبا، در کنار راحتی تجربه ای متفاوت از نظم و آراستگی در لوازم خود داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *