استایل زنانه, کیف زنانه

کیف پول زنانه اسپرت؛ انتخابی برای تمامی سلیقه ها 

آراستگی، شیک پوشی و داشتن استایل زیبا همیشه یکی از دغدغه های خانم ها با هر سن و سال جایگاهی بوده است.
امروزه نیز با توجه به حضور پررنگ بانوان در جامعه و نقش آفرینی موفق آنان در پیشرفت صنعت مد هر کشور،  استایل روزمره خانم های  نوجوان و جوان و  میانسالان شیک پوش،دستخوش تغییرات بسیاری شده است!
پیش تر ها برای انتخاب و خرید یک کیف مناسب، تمرکز اصلی بر روی فضای داخلی کیف، جنس و کیفیت و هماهنگی طرح و رنگ آن با کفش و یا دیگر اکسسوری های استفاده شده برای طراحی تیپ روزمره و یا مجلسی بود.

حال با گذشت زمان و پیدایش کارت های عابر به جای پول نقد، مدارک شناسایی، سوییچ ها و تغییر در طراحی اندازه گوشی های موبایل، استفاده از کیف پول ها فقط برای زیبایی و تکمیل استایل شخصی نیست، بلکه فارغ از ابعاد طراحی شده و کیفیت محصول،  کاربرد هرچه بیشتر آن است‌.
طراحان صنعت مد نیز دست به کار شدند و با تغییر در سبک طراحی کیف های پول، با توجه به نیاز و سلیقه مصرف کننده، خیلی زود جایگاه ویژه ای را در ساخت استایل شخصی خانم ها پیدا کردند.
کیف پول های زنانه، در انواع مختلف اسپرت و مجلسی و با برند های متفاوت موجود در بازار، تولید و عرضه می شوند. پس در ادامه، برای انتخاب یک کیف پول زنانه اسپرت و مناسب برای استفاده روزمره، با ما همراه باشید.

چطور یک کیف پول هماهنگ با استایل شخصی انتخاب کنیم؟!

حتما برای شما هم پیش آمده تا برای انتخاب میان تنوع بیشمار کیف پول های موجود، دچار سردرگمی شده باشید! اما قبل از هر چیز لازم است این نکته را یادآور شویم؛   بر اساس شرایط موجود در کشور ما،  واردات برند های اصیل و لوکس کیف پول های خارجی، مانند گوچی، لویی ویتون و…  سخت بوده و باید برای خرید آن ها هزینه های بسیار بالایی را متقبل شد.

پس ما به شما پیشنهاد می کنیم در میان مقایسه مابین برند های تولیدی داخل کشور و یا حتی وارداتی، در کنار قیمت و کیفیت مطلوب محصول،  هماهنگی مابین رنگ و طرح کیف انتخاب شده، با استایل روزمره را فراموش نکنید. در مبحث رنگ شناسی، بهتر است رنگ کیف پول اسپرت مد نظر شما از میان رنگ های خنثی به مانند طوسی،خاکستری، و یا رنگ های تضاد مثل سفید و مشکی  و انواع طیف رنگ های کرم تا گلبهی که بسیار جذاب و خانمانه هستند، انتخاب شده و با طراحی مینیمال، مناسب برای استفاده های روزانه مثل پیاده روی، خرید ، نگهداری مدارک شناسایی و گوشی و… با هر تیپ رنگی و اکسسوری باشد. 

در ارتباط با ابعاد و وزن مناسب یک کیف پول اسپرت زنانه نیز باید چند نکته را در نظر گرفت: 

۱- سبک و خوش دست بوده و با قرار گیری اشیاء سنگین در داخل آن، به راحتی و با یک دست به مدت طولانی قابل حمل باشد.

۲- مناسب استفاده و جا به جایی در داخل یک کیف بزرگتر،  یا جایی مثل داخل داشبورد ماشین باشد.

۳- ترجیحاً طراحی ابعاد آن به گونه ای باشد تا اسکناس های داخل کیف بدون تا خوردگی کنار هم قرار گیرند و مناسب برای قرار گیری گوشی های هوشمند امروزی باشد.

 

کیف پول ۲۰۰ دلاری و اسکناس های ۱۰ هزار تومانی!!

در تایید سخنان بزرگی باید گفت یک کیف پول ۱۹۰ دلاری نخرید تا در آن ۱۰ دلار پول پس انداز کنید، بلکه یک کیف پول ۱۰ دلاری بخرید و ۱۹۰ دلار را در آن پس انداز کنید! پس اگر هدف شما هم از خرید یک کیف پول اسپرت زنانه در استفاده های روزمره می باشد، تاکیدی بر تهیه برندی گران قیمت نیست، بلکه با بررسی بیشتر مناسب ترین قیمت را پیدا کرده و کاربرد بیشتر را جایگزین کیفیت بیشتر کنید. 

و در کلام آخر بهتر است  برای خرید از بین کیف پول های اسپرت با جنس جیر، پارچه و چرم مصنوعی ساده و تک رنگ که شستشو آن ها راحت تر است و دوام و کیفیت قابل قبولی  دارند انتخاب کنید. همچنین ترجیحاً مابین خرید کیف پول های زیپی و قفلی، نوع قفلی را انتخاب کنید زیرا  باز و بسته کردن آن به مراتب آسان تر است  و هزینه و  دردسر کمتری نسبت به تعویض زیپ خواهد داشت؛ همچنین در جهت استفاده روزانه خانم ها که اصلی ترین مورد آن خرید کردن است، خرید یک کیف پول با قفل آسان بازشو، مناسب ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *