استایل زنانه, کیف زنانه

کیف پول زنانه دخترانه

هر خانمی و با هر سن و سالی، برای تکمیل استایل شخصی خود نیاز به یک امضا دارد! این امضا می تواند متشکل از سلیقه و انتخاب وی در نحوه پوشش، انتخاب اکسسوری، بوی عطر و یا حتی انتخاب یک کیف پول مناسب باشد!
خانم ها همیشه برای خرید جزئیات حساسیت و توجه ویژه ای قائل هستند و با هماهنگی آنچه در ذهن خود متصور می شوند علایق و سلایق متفاوت خود را  به نمایش می گذارند. 
دختر خانم های امروز نیز، خانم های شیک پوش آینده هستند و معمولا از سن کم، به لوازم شخصی بزرگتر ها علاقه زیادی نشان می دهند.
امروزه با تغییر نیاز مصرف کننده، کیف پول های زنانه و دخترانه با رنگ های تیره و طرح های بسیار ساده و یا بسیار شلوغ خسته کننده، جای خود را به کیف پول با طرح های فانتزی، عروسکی، اسپرت، مینیمال و…داده اند؛ در هر سال با و پیشرفت جریان مد، طراحان سعی دارند تا ایده هایی نو به نمایش بگذارند و خانم های جوان و نوجوان را به فروشگاه ها و مراکز خرید بکشانند!
در ادامه با ما همراه باشید برای انتخاب مناسب ترین کیف پول زنانه و دخترانه ترند شده، در میان آنچه برند ها طراحان به نمایش میگذارند.

 

ترند امسال کیف پول زنانه،دخترانه چیست؟

اگر شما هم دنبال کننده اخبار مجلات مد و فشن شو ها هستید حتما با کیف های ترندی امسال که  به اصطلاح در میان افراد محبوب هستند، آشنا شده اید. در کنار ترند اکسسوری و لباس، کیف‌ها همیشه نقش پررنگی دارند و در میان انواع طرح های مختلف کیف پول زنانه و دخترانه، امسال قرار گرفتن یک کیف پول در کنار یک کیف بزرگ بسیار مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفته است.

آویزان کردن یک کیف کوچک که عموما نقش کیف پول یا کیف لوازم دم دستی مثل لوازم آرایش را بازی می‌کند در کنار یک کیف دستی بزرگ می تواند تکمیل کننده یک استایل شخصی و شیک روزمره باشد. همچنین به دلیل عدم محدودیت در طرح و رنگ بندی  می‌توان از رنگ های  متضاد با یکدیگر  مثل سیاه و سفید یا سیاه و قرمز استفاده کرد. 

البته همچنان کیف‌ پول های طرح دار و چند رنگ ترند سال هستند و اگر یک کیف پول زنانه دستی و یا کمری انتخاب کرده اید، سعی کنید تا ترکیب رنگ‌های به کار رفته در کیف‌ و لباس و یا کفش شما کاملا با هم هماهنگ و ست باشد. مثلا ترکیب آبی و نارنجی و مشکی و یا ترکیب زرد و بنفش، میتواند مناسب ترین انتخاب برای خرید یک کیف پول زنانه  و یا دخترانه باشد. 
البته در چند سال اخیر  کیف پول های مینیاتوری با ورود به   صنعت مد نیز بسیار محبوب بودند ، چرا که بسیار سبک و کم جا بوده و برای حمل لوازم ضروری مثل مدارک شناسایی و یا کارت های عابر بسیار مناسب هستند. همچنین به دلیل جذابیت و تنوع بسیار در طرح و رنگ انتخاب بسیاری از دختر خانم های کودک و نوجوان بوده اند.

 

کیف پول دخترانه، فانتزی و یا مینیمال!

اگر قصد خرید یک کیف پول شیک دخترانه را دارید؛ سعی کنید انتخاب شما در بین طیف رنگ های پاستلی و یا به اصطلاح پاستیلی و فانتزی باشد.
رنگ های سفید، صورتی، گلبهی، یاسی، آبی آسمانی و لیمویی همیشه از محبوب ترین رنگ های انتخابی دختر خانم های نوجوان و جوان بوده و معمولا طراحی های عروسکی و فانتزی بر روی این طیف رنگی بسیار جذاب و دوست داشتنی می شوند.  

البته علایق دختر خانم های نوجوان، در انتخاب جزئیات استایل بسیار با یکدیگر متفاوت است! پس حتما این نکته را در نظر بگیرید؛ یک کیف پول با طرح مینیمال و با جنس چرم طبیعی، و یک کیف پول دخترانه با طرح های فانتزی و عروسکی، هر دو می توانند سلیقه و انتخاب دختر خانم های هم سن باشند.

در این بین می توان به نمونه هایی از  طراحی کیف پول های دخترانه اشاره کرد که هم ویژگی های سبک مینیمال و هم فانتزی را دارا است. کیف پول هایی از جنس کتون و یا سوییت، با رنگ های روشن و استفاده از یک طرح کوچک فانتزی و یا منگوله های آویز و عروسکی در کنار زیپ و یا قفل فلزی کیف ها، ترند بوده و مورد پسند بسیاری از دختر خانم قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *