کیف زنانه, کیف کمری زنانه

کیف کمری زنانه و شیک ترین مدل های ۲۰۲۲

یکی دیگر از انواع کیف های پرکاربردی که در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده، کیف کمری زنانه است. جالب است بدانید کیف های کمری جز یکی از اولین انواع کیف ها است که مورد استفاده قرار میگیرد. این کیف با توجه به اینکه دست ها را کاملا آزاد می گذارند، آزادی عمل بیشتری برای افراد به همراه می آورند. در زمان های بسیار دور در یونان باستان مردم برای کیسه های پارچه ای را که برای نگهداری پول و سکه های خود مورد استفاده قرار می دادند را با یک بند کوچک و ظریف به کمربند خود متصل می کردند. از این آنها را می توان جز اولین دسته استفاده کنندگان از کیف های کمری دانست. در دنیای مد و فشن نیز هر چند سال یکبار کیف های کمری جز ترند های می شود و به عنوان یک المان اصلی برای استایلیش بودن محسوب می شوند.

 

 

کیف کمری زنانه را می توان یکی از راحت ترین مدل های کیف برای استفاده در موقعیت های مختلف دانست. این کیف بدون اینکه دستان شما را به خود مشغول کند تمامی وسایل مورد نیازتان را در خود حمل می کند. در ایران نیز انواع کیف کمری زنانه بین خانم ها و به ویژه دختران جوان و نوجوان بسیار مورد علاقه است. در ادامه به معرفی انواع کیف های کمری و همچنین انواع کاربرد های کیف کمری زنانه خواهیم پرداخت. پس اگر شما جز طرفداران این مدل کیف هستید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

انواع کیف کمری زنانه

کیف کمری چرمی:

یکی از بهترین مواد اولیه جهت دوخت و تولید انواع کیف، چرم است. به طبع استفاده از چرم برای دوخت کیف کمری نیز گزینه بسیار خوبی خواهد بود. کیف های کمری چرم، بسیار شیک و زیبا هستند و به راحتی با تمامی استایل ها از اسپرت گرفته تا مینیمال ست می شوند. انتخاب یک کیف کمری زنانه چرمی همیشه یک انتخاب راحت و مطمئن است.

 

کیف کمری پارچه:

از آنجایی که پارچه ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و جنس های مختلف تولید می شود، می توان تنوع بسیار بالایی از طرح را در کیف های کمری پارچه تولید کرد. کیف کمری زنانه پارچه ای بسیار سبک است و هیچ وزن و سنگینی اضافه ای برای شما ایجاد نمی کند. علاه بر آن می توانید از رنگ ها و طرح ها شاد آن برای ساخت یک استایل تابستانی زیبا در کنار سایر عناصر تیپ تان استفاده کنید.

کیف کمری برزنتی:

پارچه برزنتی که جنس بسیار مقاومی دارد برای دوخت انواع کیف از آن استفاده می شود. کیف کمری از جنس برزنت نیز یکی دیگر از انتخاب هایی است که در زمان خرید کیف کمری می توانید آن را مد نظر قرار دهید.

انواع کاربرد های کیف کمری زنانه

کیف کمری سفری:

در زمان سفر کردن معمولا وسایل ریز زیادی همراه خود داریک که بنابر مهم بودنشان ترجیح می دهیم که همیشه در کنارمان باشند. وسایلی مانند پاسپورت، کلید اتاق هتل و پول کارت بانکی مان. اما حمل کیف های رودوشی و یا بزرگ دستی برای زمان طولانی در هنگام گردش ممکن اندکی سخت باشد. هنگام سوار شدن به وسایل بازی و یا گردش در بازار های محلی استفاده از کیف کمری که وسایل مان امن نگه میدارد یک انتخاب درست خواهد بود.

کیف کمری ورزشی:

در هنگام ورزش کردن، پیاده روی و یا دوچرخه سواری ترجیح می دهیم تا دستهایمان آزاد باشد و نگرانی ای از بابت نگه داشتن کیف حاوی وسایل مهم مانند کلید کمد و یا سایر وسایل شخصی نداشته باشیم. با استفاده از کیف کمری بدون هیچ گونه زحمتی از ورزش کردن به هر شیوه و روشی که دوست دارید لذت ببرید و نگران جا ماندن و یا گم شدن لوازم همراهتان نباشید.

کیف کمری روزانه:

یکی دیگر از کاربرد هایی که می توان برای کیف کمری زنانه به آن اشاره کرد، استفاده های روزانه است. هنگامی که به خرید می روید و یا قصد سر زدن به دوستتان را دارید و یا در راه رفتن به کافه و یا رستوران مورد علاقه تان هستید، کیف کمری می تواند کامل کننده استایل روزانه شما باشد. این کیف علاوه بر راحتی که برای شما به همراه دارد بسیار زیبا و مد روز هم است و ظهری مدرن به تیپ شما می دهد. پس وقت آن رسیده که اگر کیف کمری در کمد خود ندارید یکی از آنها را برای خود بخرید

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *