استایل زنانه, کیف دستی زنانه, کیف زنانه

معرفی ۲۰ مدل کیف دستی زنانه مدل ۲۰۲۰ شیک

کیف ها یکی از اکسسوری هایی هستند که انواع بسیار متنوعی دارند و هر ساله مطابق مد و فشن جدید، مدل های خلاقانه و تازه ای به آنها اضافه می شود. کیف ها علاوه بر این که یک لاین ثابت و پرکاربرد در ساختن انواع استایل هستند، یکی از کاربردی ترین وسایلی است که به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم. زندگی بدون انواع کیف با کاربرد های خاص و متفاوت آن برای هیچ یک از ما قابل تصور نیست. کیف دستی زنانه که از آن با عنوان کیف بدون بند نیز نام برده می شود. کاربرد هایی زیادی دارند. این کیف های یا بدون دسته اند و یا دسته ی کوتاهی دارند و اصلی ترین و بارزترین ویژگی آنها نداشتن بند بلند و رودوشی است.

کفش مجلسی مردانه

کفش مجلسی مردانه برند کروکو | با کیفیت و خاص

تاریخچه کیف دستی

اولین استفاده از وسیله ای با نام کیف دستی زنانه به قرن ۱۶ باز می گردد که خانم ها کیف هایی از جنس پارچه با یک بند کوچک را استفاده می کردند که برای نگهداری پول بود. همچنین کیف های دستی زنانه ای که در قسمت پایین آن یک سبد کوچک وجود داشت که برای نگهداری وسایل کار و دوخت و دوز استفاده می شد. اولین برندی که اقدام به تولید کیف دستی زنانه کرد که امروز هم جز نام آشنا ترین برند های تولید کیف در جهان است، برند هرمس است. برند هرمس اولین کیف دستی زنانه را با نام تجاری کلی که یک بازیگر هالیوودی بود و به کیف های دستی علاقه زیادی داشت، روانه بازار نمود. از آن پس کیف مانند بسیاری دیگر از المان های استایل، راه خود را به دنیای مد و فشن باز کرد.

قبل از اختراع جیب برای لباس ها و به ویژه شلوار های مردانه، مردان هم مانند زنان از کیف های دستی برای حمل وسایل خود استفاده می کردند. اما کم کم با دوخت انواع جیب بر روی لباس ها، کیف به یک المان زنانه تبدیل شد که طرفداران اصلی آن خانم ها بودند. کیف دستی زنانه تا به امروز راه زیادی را پیموده است و الان یکی از اصلی ترین عناصر استایل خانم ها است.

انواع کیف دستی زنانه

 

کیف دستی زنانه اسنپ:

کیف های دستی اسنپ آن دسته از کیف های دستی هستند که بارزترین ویژگی آنها داشتن قلاب های گرد برای باز کردن آنها است. احتمالا با دیدن آنها به یاد کیف مادربزرگتان خواهید افتاد که برای دادن عیدی و یا شکلات و آبنبات آن را باز می کرد. این مدل کیف های در سال ۲۰۱۹ دوباره محبوب شدند و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفتند.

کیف دستی مینیاتوری:

این کیف ها که بیشتر برای حضور در مهمانی ها و جشن ها و مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرند اندازه بسیاری کوچکی دارند که نهایتا یک کارت بانکی و یا گوشی موبایل تان در خود جا می دهد. این مدل کیف های هیچ گونه بندی ندارند و با دست حمل می شوند. کیف های دستی مینیاتوری در رنگ ها و مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اگر در جشن ها و مهمانی هایی که حضور دارید تنها چند ثانیه چشم بچرخانید انواع این کیف های دستی مینیاتوری را در دست خانم های دیگر خواهید دید.

کیف های دستی بزرگ:

احتمالا شما در فروشگاه های کیف فروشی و یا در خیابان چشمتان به کیف هایی افتاده است که سایز بزرگی دارن اما دسته های کوچک و کوتاهی برای آنها طراحی شده است. یکی از انواع پر طرفدار کیف دستی زنانه در سال های پیش همین مدل کیف های بزرگ دسته کوتاه بودند. این کیف های جاس زیادی برای نگه داشتن وسایل همراه شما دارند و می توانید آنها را به صورت ساده در دست خود بگیرید و یا آن را از قسمت داخلی دست روی آرنج خود قرار دهید. این مدل کیف های به راحتی با بسیاری از استایل های ست می شوند و یک ظاهر فشن به شما می بخشند.

مد کیف دستی زنانه در سال ۲۰۲۰

در تابستان سال ۲۰۲۰ کیف های بسیار کوچک و تزئینی یکی از اصلی ترین ترند های لاین کیف فشن شو های برند های معروف دنیا بوده است. این کیف ها جنبه کاربردی ندارند و فقط به عنوان یک اکسسوری برای استایل تابستان امسال مورد استفاده قرار می گیرند. شاید فکر کنید که افرا از مدل کیفی که کاربردی نیست استقبال نمی کنند اما باید بدانید که برخلاف تصور، عاشقان مد و فشن هر چیزی که جز ترند ها باشد را را جان و دل دوست دارند.

تصاویر بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *